جانلوکا روکی، رییس اتحادیه داوران ایتالیا درباره رفتار مورینیو حرف زد و اضافه کرد که با برگزاری نشست خبری برای داورها موافق است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کمیته داوران فدراسیون تکواندو به عنوان نایب رئیس کمیته داوران اتحادیه تکواندو آسیا انتخاب و معرفی شد.
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران خودرو با بیان اینکه قیمت خودرو نسبت به ۲۸ اسفند ۵ تا ۷ درصد افزایش یافته است، گفت: خودروی صفر در بازار به شدت کم است و اگر عرضه زیاد نشود قیمت‌ها بالاتر می رود.
رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: با ریزش قیمت دلار، قیمت خودروهای داخلی نیز بین ۷ تا ۱۳ درصد و خودروهای مونتاژی مثل هایما و لاماری بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان افت کرد.
رئیس کمیسیون داوران فدراسیون کشتی تاکید کرد که با لغو برگزاری سپاهان کاپ در اصفهان، فرصت کنترل درجه از داوران بین‌المللی ایران در مسابقه‌ای که نیازی به خروج ارز از کشور نبود، گرفته شده است.
رییس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با اشاره به ضرورت آسیب‌شناسی و بررسی پدیده مسمومیت‌های زنجیره‌ای دانش‌آموزان مدارس دخترانه گفت: کسانی که در این پرونده مباشرت یا معاونت داشته‌اند باید ذیل ماده 286 قانون مجازات اسلامی تحت تعقیب قرار گیرند.
جنجال‌های اخیر داوری ویدیویی در لیگ برتر انگلیس باعث ایجاد تغییرات در کمیته داوران این کشور می‌شود و نیل سواربریک، رئیس VAR کمیته داوران اتحادیه در پایان فصل سمتش را ترک خواهد کرد.
رییس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: با توجه به نرخ دلار هم اکنون هر کیلو پسته ۴۵۰ هزار تومان است.
رییس اتحادیه آجیل و خشکبار گفت: با توجه به نرخ دلار هم اکنون هر کیلو پسته ۴۵۰ هزار تومان است.
هیات داوران سی و هشتمین جشنواره موسیقی فجر  متشکل از: هادی آرزم، علی رحیمیان، هوشنگ جاوید، رضا مهدوی، بهزاد عبدی، مجیدی اخشابی، اولگا خومووا(رئیس کنسرواتور سنت پترزبورگ)، آنتوان تننوف (آهنگساز و رئیس اتحادیه آهنگسازان روسیه) است. در بخش آهنگسازی موسیقی بی کلام دیپلم افتخار به محمد علی نجف پور برای آلبوم «اوراد» رسید. در بخش خوانندگی موسیقی دستگاهی، دیپلم افتخار را  سید محسن حسینی برای آلبوم «جز عشق ندارم هنری»دریافت کرد. در بخش آهنگسازی موسیقی معاصر و ارکسترال ایرانی بی‌کلام امیر حسین سمیعی برای آلبوم «اروند» جایزه باربد را از آن خود کرد. دیپلم افتخار خوانندگی موسیقی پاپ و تلفیق به غلامرضا صنعتگر و عارف علیزاده برای آلبوم «تهران جان» و جازه باربد به وهاب ابراهیمی برای آلبوم «باید ستاره شد» رسید.
رییس اتحادیه گوشت کشور گفت: دامدار دام خود را به قیمت دلار عرضه می کند و با وجود تامین جو کیلویی ۱۳ هزار تومانی، یونجه ۹ هزار تومانی راغب نیست محصول خود را به تومان عرضه کند.
رییس اتحادیه گوشت کشور گفت: دامدار دام خود را به قیمت دلار عرضه می کند و با وجود تامین جو کیلویی ۱۳ هزار تومانی، یونجه ۹ هزار تومانی راغب نیست محصول خود را به تومان عرضه کند.
بر اساس آمار‌ها یک پنجم مردم روسیه در خانه هایشان توالت ندارند و به توالت‌های عمومی می‌روند. کمبود دسترسی به توالت در خانه‌های مردم روسیه طی یک سال گذشته بار‌ها از سوی مقامات اوکراین از جمله ولودمیر زلنسکی رییس جمهوری اوکراین مورد تمسخر قرار گرفته است.
رییس اتحادیه کشوری فروشگاه‌های زنجیره‌ای اعلام کرد: در فروشگاه‌های زنجیره‌ای سراسر کشور، ۳۴ قلم کالای اساسی با تخفیفات ویژه به فروش می‌رسد.
رئیس اتحادیه فوتبال انگلیس در تماس با دو باشگاه آرسنال و برایتون درباره اشتباهات مهم فرایند VAR در بازی‌های دیروز این دو تیم در لیگ برتر توضیحاتی ارائه کرد.
اتحادیه جهانی کشتی از مرگ ۷ کشتی‌گیر ترکیه در پی زمین لرزه این کشور تا این لحظه خبر داد.
رییس اتحادیه نانوایان سنتی کشور گفت: هنگام صدور حواله برای سهمیه هر نانوایی وزن کیسه ۴۰ کیلو گرم فاکتور می شود اما در ۹۰ درصد این کیسه ها حداقل نیم کیلو گرم وزن آرد کمتر است.
رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و ماهی گفت: بازار گوشت مرغ بدون کمبود و زیر نرخ مصوب دولت تا پایان سال تامین است.
رئیس اتحادیه سراسری کانون‌های وکلای دادگستری ایران (اسکودا) با ارسال نامه‌ای به رئیس دیوان عالی کشور خواستار اجرای دقیق و کامل رویه‌های قانونی در شعب دادگاه‌های انقلاب اسلامی شد.
رییس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تهران گفت: درحال حاضر هر کیلو پیاز قرمز در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران بین ۲۰ تا ۲۱ هزار تومان است.
رییس اتحادیه تولیدکنندگان گل و گیاه و بذر و نهال استان تهران گفت: خانواده ها به جای هزینه ۱۲۰ هزار تومان برای دو شاخه گل رز، یک گلدان گلدار به مبلغ ۱۰۰ هزار تومان خریداری کنند.
رییس اتحادیه آجیل فروشان تهران گفت: آجیل ممتاز شب یلدا کیلویی ۳۵۰ هزار تومان تعیین شده است و در صورت تخلف، فروشندگان جریمه می شوند.
رییس اتحادیه فوتبال عربستان امیدوارم است تیم ملی این کشور با تاکتیک‌های هروه رنار، عملکرد خوبی برابر آرژانتین داشته باشد.
اتحادیه تکواندو آسیا با ارسال نامه ای به تهران از رئیس کمیته داوران کشورمان دعوت کرد تا به عنوان مسئول داوران در رقابت های بین المللی پاکستان حضور داشته باشد.
اتحادیه تکواندو آسیا با ارسال نامه ای به تهران از رئیس کمیته داوران کشورمان دعوت کرد تا به عنوان مسئول داوران در رقابت های بین المللی پاکستان حضور داشته باشد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ