رئیس اتحادیه نمایشگاه داران و فروشندگان خودرو گفت: با ریزش قیمت دلار، قیمت خودروهای داخلی نیز بین ۷ تا ۱۳ درصد و خودروهای مونتاژی مثل هایما و لاماری بین ۱۰۰ تا ۱۵۰ میلیون تومان افت کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل صنایع پوشاک و نساجی وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۱۷.۱ درصدی این صنعت تا خرداد ۱۴۰۲ گفت: به دلیل کاهش کشتار شاهد افت تولید چرم بوده ایم.
مدیرکل صنایع پوشاک و نساجی وزارت صمت ضمن اشاره به رشد ۱۷.۱ درصدی این صنعت تا خرداد ۱۴۰۲ گفت: به دلیل کاهش کشتار شاهد افت تولید چرم بوده ایم.
بررسی بازار خودرو نشان می دهد که قیمت خودروهای داخلی نسبت به یکم تیر ماه بین ۱۰ تا ۵۰ میلیون تومان افزایش و قیمت خودروهای مونتاژی بین ۱۰ تا ۱۰۰ میلیون تومان کاهش یافته است.
اصفهان- روابط عمومی شرکت آب و فاضلاب استان اصفهان طی اطلاعیه‌ای از رفع مشکل افت فشار آب در برخی مناطق کلان‌شهر اصفهان تا ۲۴ ساعت آینده خبر داد.
برق ۳ وزارتخانه پرمصرف قطع شد، اوجی به آمریکای لاتین سفر کرد و توزیع آب در محدوده‌های دارای افت فشار تا ساعاتی دیگر عادی می شود از مهمترین اخبار آب و انرژی در هفته جاری بودند.
پیگیری های خبرنگار مهر از آبفای تهران حاکی از آن است که آب مناطقی که با افت فشار مواجه شده اند تا 24 ساعت دیگر به حالت عادی باز می گردد.
به استحضار شهروندان محترم می‌رساند، مشکل افت فشار در محلاتی از شهر که در روزهای اخیر اتفاق افتاده بود، تا ساعاتی دیگر برطرف می‌شود.
رئیس اتحادیه طلا و جواهر تهران گفت: با توجه به شرایط کنونی، احتمالاً تا پایان هفته مجدد کاهش یک تا ۳ درصدی در قیمت‌ طلا و سکه داشته باشیم.
معاملات بازار سهام در دومین روز کاری هفته فقط پنج دقیقه ابتدایی شاهد رشد ۱۳ هزار واحدی شاخص کل بود و پس از آن اصلاح سنگین شاخص جای رشد را در بازار گرفت و در انتها با افت بیش از ۳.۷ درصدی کار را تمام کرد تا در یک روز بیش از ۹۵ هزار واحد خود را ازدست‌داده باشد. فردا شاهد ریزش شاخص کل خواهیم بود؟
بازیکن سابق استقلال درباره دلایل افت محسوسی که طی سال‌های اخیر در فوتبال ایران تجربه کرد، صحبت کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی نهمین روز دی ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
اوجی وزیر نفت گفت: با تغییر در خطوط انتقال گاز و استفاده حداکثری از ظرفیت تولید در جنوب تا این لحظه توانسته‌ایم استمرار در گازرسانی کشور را حفظ کنیم.
یحیی گل‌محمدی می‌‌گوید تیمش باید پس از این بازی ریکاوری خوبی داشته باشد تا به مصاف گل‌گهر برود.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی سی امین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۷ ماه نخست امسال، تولید فولاد رشد ۱۲ تا ۱۹ درصدی داشته و در مقابل صادرات کاهش یافته و مصرف داخلی رشد کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی پنجمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی هفتمین روز آبان ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی بیست و نهمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
مهاجم جوان تیم فوتبال پرسپولیس بار دیگر به دلیل مصدومیت از ترکیب این تیم دور شد تا به استراحت بپردازد!
در شرایط جنگ سایبری که در بزنگاههای حساس برای هر کشوری اتفاق می افتد، شناسایی و آگاهی بخشی درباره گروههای خرابکار به جامعه ضمن ارتقای زیرساختهای امنیت سایبری ضروری است.
بررسی آخرین آمار مربوط به صنعت فولادسازی نشان می‌دهد که در ۵ ماه نخست امسال، اگرچه تولید فولاد رشد ۱۷ تا ۲۱ درصدی داشته اما در مقابل صادرات با کاهش قابل توجهی مواجه شده است.
موضوع "اقتصاد ایران و جهان در گذر زمان" در این نوشتار به وقایع تاریخی یازدهمین روز شهریور ماه اختصاص دارد که به طور مستقیم و غیر مستقیم اقتصاد ایران و جهان را متاثر کرده است.
شاخص کل بورس امروز با ۱۷۹۵ واحد کاهش تا رقم یک میلیون و ۳۸۸ هزار واحد رسید که این کاهش موجب تجمع عده ای از سهامداران در مقابل سازمان بورس شد.
مرکز مدیریت راهبردی افتا با توجه به بهره‌جویی باج‌افزار DeadBolt از ضعف امنیتی در Photo Station، از همه راهبران امنیتی سازمان‌های دارای زیرساخت حیاتی خواست تا تجهیزات QNAP خود را آپدیت کنند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ