رییس اتحادیه نانوایان سنتی کشور گفت: هنگام صدور حواله برای سهمیه هر نانوایی وزن کیسه ۴۰ کیلو گرم فاکتور می شود اما در ۹۰ درصد این کیسه ها حداقل نیم کیلو گرم وزن آرد کمتر است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تصاویری از رصد ناوهای آمریکایی توسط نیروی دریایی سپاه را مشاهده می‌کنید.
رئیس اتحادیه نانوایان سنتی تهران درباره گران‌شدن قیمت نان تأکید کرد: آرد در این ‌بین نقش اندکی داشته و عموماً به هزینه‌ های جاری نانوایی باز می گردد.
برخلاف اینستاگرام واحد پول اجتماعی توئیتر کلمات هستند نه تصاویر. متا از افراد مشهور بزرگ دعوت می کند تا به نسخه اولیه تردز بپیوندند. متا تایید کرده که پیش تر نام های بزرگی هم چون ملاله یوسف زی، شکیرا و گورون رمزی از تردز استفاده کرده اند. تردز شاید شاید بهترین شانس را در میان رقبای توئیتر داشته باشد و به تعداد بیش تری از چهره های سنگین وزن و کاربرانی که آنان را دنبال می کنند نیاز دارد.
اهواز - فرمانده نیروی دریایی سپاه گفت: ناوی که از آبراه ورودی تنگه هرمز وارد خلیج فارس می شود باید با زبان فارسی خود را معرفی کنند.
گروهی از کشتی‌های ناوگان اقیانوس آرام روسیه در رزمایش بین المللی «کومودو- ۲۰۲۳» در سواحل اندونزی شرکت کرده اند.
مسئول سیاست خارجی اتحادیه اروپا امروز در ادعایی تنش‌آفرین و ناقض اصل چین واحد، ادعا کرد: ناوهای اروپایی باید در تنگه تایوان گشت‌زنی کنند!
وزارت دفاع تایوان مدعی شد که جنگنده‌ها و ناوهای چین همچنان در آب‌های این جزیره حضور دارند.
عملیات تیراندازی ناوهای ایران، چین و روسیه به سمت اهداف دریایی در رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ انجام شد.
ناوهای چین و روسیه صبح امروز چهارشنبه ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ به منطقه عمومی رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی وارد شدند.
ناوهای چین و روسیه برای برگزاری رزمایش مرکب کمربند امنیت دریایی ۲۰۲۳ در شمال اقیانوس هند وارد آب‌های سرزمینی ایران شدند.
حضور نیروی دریایی ارتش کشورمان در قاره آمریکا و پهلوگیری در برزیل موجب نگرانی آمریکا و رژیم صهیونیستی شده است.
دو ناو جنگی متعلق به جمهوری اسلامی ایران به رغم فشارهای آمریکا با مجوز رسمی دولت برزیل در این کشور پهلو گرفتند.
امام جمعه اردبیل با بیان اینکه از مسئولین محترم مصراً می خواهم راجع به مشکل نان تدبیری اتخاذ کنند، گفت: سرانه سهمیه استان اردبیل از غالب استان ها بالاتر است، اما هم نانوا ناراضی است و هم ارباب رجوع. ۱۰۰ درصد راهکار علمی برای حل مشکل و رضایت هم استانی های عزیز و نانواها وجود دارد.
با بارش‌های اخیر و افزایش سطح زیر کشت گندم، زمینه برای تولید کامل گندم نان مورد نیاز کشور فراهم شد.
توزیع بخش زیادی از کالاهای اساسی و غیراساسی در هفته ای که گذشت مختل شد زیرا بارندگی و بارش برف بخشی زیادی از راه های کشور را مسدود کرده بود.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، منابع حاصل از حذف یارانه خانواده های غیرمشمول، صرف تامین یارانه نان خواهد شد.
افرادی که با راه اندازی یک کارگاه بزرگ در مشهد زردچوبه های تقلبی را روانه بازار و سفره های مردم می کردند در حالی با هوشیاری پلیس تحت تعقیب قرار گرفتند که ماسه، نان خشک، ذرت و رنگ های صنعتی را برای تولید این ماده غذایی در هم می آمیختند.
مدیر مرکز همکاری های فناورانه دانش بنیان ایران خودرو، با اشاره به این‌که یکی از ایده‌ها و طرح‌های دولت وقت در وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، راه‌اندازی سامانه نان«نظام ایده‌ها و نیازها» بود، گفت: «نان» قرار است حفره همیشگی میان صنعت و دانشگاه را پر کند و فرصتی برای حل مساله و رفع نیاز صنعت و همچنین استخدام و جذب نیروهای نخبه، خلاق و متخصص دانشگاهی پدید آورد.
این مرجع تقلید گفت: روایتی از پیامبر گرامی اسلام هست که خدایا بین مردم و نان آن‌ها جدایی نیانداز، اگر بین مردم و نان مردم فاصله بیافتد دیگر خبری از دین نخواهد بود. اقتصاد یعنی نان مملکت، باید جلوی غارتها واختلاس های میلیاردی گرفته شود و مشکلات اقتصادی حل شود!
تبریز- اجرای طرح مردمی‌سازی یارانه‌ آرد و نان به رغم وعده مسئولین منجر به صف‌های طولانی برای خرید نان در نانوایی های تبریز شده و صدای مردم را درآورده است.
معاون مرکز پژوهش‌های غلات شرکت بازرگانی گفت: در آخرین ارزیابی کیفیت انواع نان سنتی، نمره کیفی ۸۶ برای این نوع نان‌ها ثبت شده که بیانگر کیفیت مطلوب نان‌های عرضه شده در اقصی نقاط کشور است.
وزارت دفاع جمهوری آذربایجان روز یکشنبه (امروز) از ورود دو ناو موشک انداز جمهوری اسلامی ایران به باکو خبر داد.
بنا به اعلام وزارت دفاع جمهوری آذربایجان، دو ناو موشک انداز جمهوری اسلامی برای حضور در یک رقابت بین المللی وارد آب های سرزمینی این کشور شدند.
از جمله وسایل برقی که در اکثر خانه‌ها وجود دارد و اتفاقاً بخش قابل توجهی از مصرف برق خانوار را به خود اختصاص می‌دهد باید به یخچال و فریزر اشاره کرد که بر اساس برآورد کارشناسان حوزه انرژی چیزی حدود 35 درصد از مصرف برق یک خانواده را شامل می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ