رییس اتحادیه صنف فروشندگان میوه و سبزی تهران گفت: درحال حاضر هر کیلو پیاز قرمز در میدان مرکزی میوه و تره بار تهران بین ۲۰ تا ۲۱ هزار تومان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهر- مدیرکل امور عشایر آذربایجان شرقی از تلف شدن ۱۳۰۰ رأس از احشام عشایر در پی بارش برف و برودت هوا در ییلاقات شهرستان‌های اهر، کلیبر و سراب خبر داد.
با توجه به برودت هوا مدارس در برخی از استان‌های کشور چهارشنبه ۲۶ بهمن ماه ۱۴۰۱ تعطیل و یا غیر حضوری شد.
با توجه به بارش برف و برودت هوا برخی از مدارس و مراکز آموزشی در استان‌های های کشور در نوبت صبح و بعد از ظهر سه شنبه ۲۵ بهمن ماه ۱۴۰۱ تعطیل و یا غیر حضوری شده است.
صفی‌اله کرامتی اظهار کرد: با توجه به برودت هوا و بارش برف بنا به تصمیم اعلام شده همه مدارس مقطع ابتدایی و متوسطه اول استان زنجان در شیفت بعدازظهر تعطیل و آموزش در بستر شاد انجام خواهد شد.
با توجه به بارش برف و برودت هوا مراکز پیش دبستانی و ابتدایی شهری و تمامی مقاطع روستایی نواحی یک و دو ارومیه امروز در نوبت بعد از ظهر غیرحضوری می‌باشد.
با توجه به تداوم بارش برف و برودت هوا همه مدارس پردیس، رودهن، دماوند و فیروزکوه در نوبت عصر امروز سه‌شنبه ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ غیرحضوری هستند.
به دلیل تداوم بارش برف و برودت هوا، کلیه مقاطع تحصیلی مدارس شهرستان فیروزکوه امروز سه‌شنبه در نوبت صبح و عصر به‌صورت غیرحضوری برگزار خواهد شد.
۱۶۲ نفر به دلیل برودت هوا در افغانستان، از ۱۰ ژانویه (ظرف ۱۸ روز اخیر) تاکنون جان خود را از دست داده‌اند.
در ایامی که بیشتر شهرهای کشور با برودت هوا همراه شده و برفی و بارانی است؛ شهرهای جنوبی کشور گرم‌ترین دما را ثبت می‌کنند.
مدارس در برخی از روزها به دلیل بارش برف و برودت هوا تعطیلی می شود و روز دیگر همین سرمای هوا، آلودگی وا را به ارمغان می‌آورد.
مشهد ـ مدیر جهاد کشاورزی فریمان گفت: در پی برودت هوا و یخبندان سرمای هوا به گلخانه های فریمان ۲۰ میلیارد تومان خسارت وارد کرد.
با توجه به ادامه برودت هوا و بارش برف در تهران و ادامه وضعیت کمبود گاز در برخی از شهر‌های کشورمان و لزوم تمهید تصمیلات ضروری برای کاهش میزان مصرف گاز، احتمال تعطیلی مدارس، دانشگاه‌ها و ادارات در برخی از شهر‌ها از جمله در تهران بسیار بالاست.
فرمانده یگان حفاظت محیط زیست از غذارسانی به حیات وحش در مناطق چهارگانه محیط زیست همزمان با برودت هوا و بارش برف خبر داد.
مدیرکل موزه‌ها گفت: با توجه به برودت هوا و تصمیم استانداری تهران امروز یکشنبه ۲۵ دی‌ماه ۱۴۰۱ تمامی موزه‌های شهر تهران تعطیل است.
فرماندار خواف با اشاره به برودت هوا با قدردانی از همشهریان عزیز به جهت صرفه جویی در مصرف انرژی گفت: همشهریان عزیز با پوشیدن لباس‌های گرم و کاهش دمای تجهیزات گرمایشی به مدیریت توزیع گاز کمک کنند.
به دلیل بارش برف و برودت هوا و همچنین در راستای کاهش مصرف انرژی ادارات و دستگاه‌های اجرایی در تعدادی از استان‌های کشورمان تعطیل‌شده است یا فعالیت خود را با تأخیر آغاز خواهند کرد.
روز گذشته با توجه به برودت هوا و بارش برف کلیه پرواز‌ها از مبدا و به مقصد فرودگاه مشهد لغو شده بود و این روند تا ظهر امروز ادامه پیدا کرد تا عملیات یخ‌زدایی از باند فرودگاه مشهد به طور کامل انجام و شرایط برای آغاز فرایند پرواز‌ها فراهم شود.
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: منابع سوخت گاز برای عبور از برودت هوای موجود در خراسان رضوی محدود است و برنامه ریزی های مختلفی در تأمین، حفظ شرایط توزیع و در نهایت مصرف آن صورت گرفته است.
به علت برودت هوا، مدارس تمامی مقاطع تحصیلی استان گلستان در دو روز آینده به صورت غیرحضوری و در بستر پیام‌رسان "شاد" برگزار خواهد شد. امتحانات نهایی طبق برنامه و به صورت "حضوری" برگزار می‌شود.
به علت بارش برف و برودت هوا آموزش در همه مدارس فیروزکوه امروز ۱۹ دی ماه «غیرحضوری» شد.
با توجه به برودت هوا و افزایش استفاده از وسایل گرمایشی در نیمه دوم سال، مسمومیت‌های ناشی از گاز مونوکسیدکربن افزایش پیدا کرده است.
فرماندار یزد با اشاره به برودت هوا و بارش برف در این شهرستان، در این باره گفت: فعالیت مدارس دبستان عصر امروز چهارشنبه هفتم دی ماه تعطیل و مجازی شد.
برودت شدید هوا در آمریکا به لغو یا تعویق بیش از ۴ هزار پرواز داخلی و خارجی آمریکا منجر شد و بیش از ۷۲ درصد جمعیت این کشور هشدار توفان زمستانی دریافت کردند.
برودت شدید هوا در آمریکا به لغو یا تعویق بیش از ۴ هزار پرواز داخلی و خارجی آمریکا منجر شد و بیش از ۷۲ درصد جمعیت این کشور هشدار توفان زمستانی دریافت کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ