کرج- رئیس فدراسیون بسکتبال گفت: ظرفیت بالایی برای توسعه بسکتبال در البرز وجود دارد و از قدیم تاکنون مربیان بزرگ و نامداری در بسکتبال استان حضور داشته‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سفیر ایران در گینه گفت: تلاش خواهیم کرد از مجموع توانایی های کشور در تولیدات کشاورزی و صنایع تبدیلی مخصوصا دانش فنی و مهندسی و شرکت های دانش بنیان که توانایی بالایی است در آفریقا استفاده شود
معاون هماهنگ کننده ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نیروهای مسلح کشورمان به سطح بالایی از ظرفیت، توانمندی و آمادگی مقابله با انواع بحران‌ها دست پیدا کرده‌اند.
آلبالو سرشار از آنتی اکسیدان‌های طبیعی، چون آنتوسیانین، کلوروژنیک اسید، کورستین و کامپفرول می‌باشد و یکی از میوه‌هایی است که از ظرفیت آنتی اکسیدانی بسیار بالایی برخوردار می‌باشد.
اسکندری گفت: یروگاه‌های حرارتی با آمادگی بالای 98 درصد و انجام تعمیرات بهینه توسط متخصصان داخلی آمادگی کاملی برای تامین انرژی مورد نیاز مشترکان در این ایام خواهند داشت.
رئیس شورای فدراسیون روسیه اعلام کرد که کشورهای آفریقایی ظرفیت بالایی برای توسعه دارند.
سخنگوی وزارت خارجه چین اعلام کرد که روابط این کشور با روسیه ظرفیت زیادی برای توسعه دارد.
معاون علمی، فناوری و اقتصاد دانش‌بنیان رییس جمهوری گفت: کشاورزی و غذا یکی از حوزه‌های برجسته برای دانش‌بنیان کردن اقتصاد با همراهی و سرمایه‌گذاری مردم است.
درحالیکه دنیای فوتبال به استقبال هوش مصنوعی می‌رود و این ورزش از ظرفیت بالایی برای استفاده از مزایای فناوری جدید برخوردار است اما نگرانی‌هایی جدی درباره پیشرفت‌های اخیر مطرح شده است.
معاون دیپلماسی اقتصادی وزارت امور خارجه گفت: ما ظرفیت بالایی در صنایع دانش بنیان دارد و برای همکاری و ترویج خانه‌های فناوری و دانش بنیان در سطح کشورهای عضو شانگهای آمادگی داریم.
مدیرکل آژانس بین‌المللی انرژی اتمی ظرفیت بالای متخصصان هسته‌ای ایران را فرصتی برای توسعه برنامه‌های کشورهای همسایه و نیز کمتر توسعه یافته خواند.
رئیس مرکز پژوهش‌های مجلس گفت: در قانون اساسی ظرفیت بالایی برای استفاده از تشکل‌های مردم نهاد وجود دارد.
رییس سازمان انرژی اتمی تصریح کرد: به لحاظ ابزاری ساخت و ذخایر سوخت هسته ای هم قدرت است و هم ارزش اقتصادی و ارزش افزوده بالایی برای کشور دارای این ظرفیت تولید می‌کند. همین فرانسه که مسبب خیلی از فشارها به کشور ماست ۷۵ درصد برق خود را از انرژی هسته ای تولید می‌کند.
سمنان- رئیس سازمان صمت استان سمنان بابیان اینکه این استان ظرفیت بسیار بالایی در حوزه صنعت و معدن دارد، گفت: ۴۲ ماده معدنی کشور از این معادن تامین می‌شود.
رییس فدراسیون تیروکمان از برگزاری موفق و منظم اردوی تیم ملی در کیش ابراز رضایت کرد و گفت: کیش ظرفیت تبدیل شدن به قطب اصلی توسعه ورزش تیر و کمان را دارد.
رییس فدراسیون تیروکمان از برگزاری موفق و منظم اردوی تیم ملی در کیش ابراز رضایت کرد و گفت: کیش ظرفیت تبدیل شدن به قطب اصلی توسعه ورزش تیر و کمان را دارد.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات گفت: سکوها ظرفیت های خود را به شکلی شفاف و روشن برای مردم ارائه دهند تا مردم افق روشن تری از فعالیت هایشان داشته باشند.
قائم مقام هماهنگی و نظارت گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم رونمایی و آغاز تولید پیکاپ اتوماتیک و افتتاح سالن تولید جدید در شرکت ایران خودرو دیزل، با اشاره به این که این سالن از ظرفیت تولید سالانه سه هزار دستگاه خودرو برخوردار است، افزود: ایران خودرو دیزل اهمیت بالایی برای گروه صنعتی ایران خودرو داشته و برنامه ریزی های بسیار خوبی برای رشد، توسعه و ارتقای جایگاه این گروه خودروساز در صنعت خودروی کشور انجام داده است.
مدیرکل محیط زیست و توسعه پایدار شهرداری تهران در ریشه یابی علل افزایش آلودگی هوای پایتخت عنوان کرد: طبق بررسی‌های صورت گرفته توسعه نامتوازن شهر و بارگذاری بیشتر از ظرفیت اکولوژیک که منجر به مصرف بالای انرژی و منابع فسیلی می‌شود، حضور بی شمار واحد‌های صنعتی، خدماتی، تولیدی و معدنی، افزایش کانون‌های گرد و غبار و افزایش تردد وسایل نقلیه، رشد ترافیک و کیفیت سوخت در خودرو‌های سنگین از جمله دلایل اصلی افزایش انواع آلودگی‌ها در تهران هستند.
شهردار تهران با عنوان این مطلب که شهر تهران نیاز به کار دارد، گفت: بنیاد مستضعفان ظرفیت بالایی دارد و می‌توانیم بسته‌های بزرگی را با هم کار کنیم.
وزیر ورزش و جوانان گفت: باید سعی کنیم از ظرفیت بالایی رسانه‌ای برای برگزاری این رویدادها بهره بگیریم و این ظرفیت را بالا ببریم و موج امید را در کشور ایجاد کنیم.
معاون رییس جمهور با اشاره به اینکه گسترش فناوری هسته‌ای یک دستور کار مهم، راهبردی و اجرایی است، افزود: در سازمان انرژی اتمی با توجه به سند راهبردی تصویب شده و افق ۲۰ ساله برنامه با ظرفیت بالایی طرح‌ریزی کردیم تا در همه سرفصل‌ها فناوری هسته ای توسعه داده شود.
نشست مشترک شرکت ملی صنایع مس ایران با شرکت بلاز با هدف گسترش همکاری‌های دوجانبه اقتصادی برگزار شد.
بیرجند- بانوی برتر دارت کشوری معتقد است که خراسان جنوبی ظرفیت تبدیل به قطب دارت کشور را دارا است و با مشخص بودن اهداف می‌توان به موفقیت‌های بالایی دست پیدا کرد.
کیوی مملو از مواد مغذی و ویتامین‌هایی است که برای روده‌ها مفید هستند و باعث حرکت منظم روده می‌شوند. محتوای فیبر بالای کیوی اجازه می‌دهد تا ظرفیت نگهداری آب بالایی داشته باشد که باعث بهبود عمل دفع می‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ