بیرجند- بانوی برتر دارت کشوری معتقد است که خراسان جنوبی ظرفیت تبدیل به قطب دارت کشور را دارا است و با مشخص بودن اهداف می‌توان به موفقیت‌های بالایی دست پیدا کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس هیات جودو خراسان جنوبی اظهار کرد: بانوی جودوکار خراسان جنوبی به مصاف برترین‌های جهان می‌رود.
بیرجند_کارشناس هواشناسی خراسان جنوبی گفت: طی روزهای پنجشنبه و جمعه با تقویت اختلاف فشار در سطح زمین وزش بادهای ۱۲۰ روزه در منطقه تشدید می شود.
یادواره تنها شهید خبرنگار خراسان جنوبی
مدیرعامل شرکت گاز خراسان جنوبی بیان کرد: بعد از پخش بخشی از قبوض در استان و اعتراضات مردم، این امر را به شرکت ملی گاز منعکس کردیم و براین اساس مدیر گازرسانی دستور داد که توزیع قبوض فعلا متوقف شود و بررسی مجدد روی تعرفه‌ها انجام گیرد.
تصاویری از بارش سنگین برف در جاده ‌های استان خراسان جنوبی آغاز شده است.
علیرضا عباس‌زاده اظهار داشت: یکی از راهکار‌های مؤثر در زمینه صرفه‌جویی در مصرف گاز، تعطیلی ادارات، دستگاه‌های اجرایی و نهاد‌های دولتی است که برهمین اساس فعالیت دستگاه‌ها، فردا سه شنبه هم به صورت دورکاری انجام خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش خراسان جنوبی با بیان اینکه کلیه امتحانات داخلی مدارس متوسطه اول و دوم استان در این هفته لغو می‌شود، گفت: امتحانات نهایی طبق برنامه اعلام شده قبلی برگزار خواهد شد.
بیرجند- رئیس هیئت گلف استان خراسان جنوبی گفت: یکی از ضعف‌ها و مشکلات اصلی هیئت نبود زیرساخت کافی در استان است که سد راه توسعه شده و نیاز به توجه ویژه دارد.
بیرجند- رئیس هیئت گلف استان خراسان جنوبی گفت: یکی از ضعف‌ها و مشکلات اصلی هیئت نبود زیرساخت کافی در استان است که سد راه توسعه شده و نیاز به توجه ویژه دارد.
معاون سیاسی استاندار خراسان جنوبی گفت: هیچ دستگاه، نهاد، موسسه، بانک، شرکت و... در این استان، حق ارائه خدمات به افرادی که کشف حجاب کرده‌اند را ندارد.
وزیر صمت گفت: معمولا سه سال طول می‌کشید تا نتایج شناسایی پهنه‌های بزرگ ذخایر معدنی مشخص شود اما این بار کمتر از یک سال نتایج، نهایی شد.
رئیس جمهور در نخستین مقصد از دور دوم سفرهای استانی وارد بیرجند مرکز استان خراسان جنوبی شد.
معاون اجرایی رئیس جمهور گفت: پنجشنبه و جمعه سفر دو روزه رئیس جمهور و هیئت دولت به خراسان جنوبی را خواهیم داشت و در برنامه کاری این دو روز چند سر فصل مهم گنجانده شده است.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر با اشاره به وقوع زلزله ۵.۴ ریشتری در بشرویه خراسان جنوبی از اعزام تیم‌های ارزیاب به این مناطق خبر داد.
فرمانده سپاه انصارالرضا (ع) خراسان جنوبی گفت: تاکنون بسیجیان صبر تحمل کرده‌اند، اما اگر موضوع ادامه یابد از دست ما خارج خواهد شد، امیدواریم با تدابیر و توصیه‌هایی که خواهید داشت این وضعیت را به‌زودی ساماندهی کنید.
بیرجند- ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در استان خراسان جنوبی با مشکلات زیادی مواجه است و الهام پدید قهرمان معلول استان معتقد است که چرایی خروج قهرمانان از ورزش باید آسیب‌شناسی شود.
بیرجند- ورزش حرفه‌ای و قهرمانی در استان خراسان جنوبی با مشکلات زیادی مواجه است و الهام پدید قهرمان معلول استان معتقد است که چرایی دفع و خروج قهرمانان از ورزش باید آسیب‌شناسی شود.
بیرجند- مدال‌آوری در سطح آسیایی جزو افتخارات بزرگ هر استان محسوب می‌شود، اما اولین مدال‌آور آسیایی ماسکولار فیزیک معتقد است مسئولان خراسان جنوبی جایگاه و ارزش مدال او را پایین آورده‌اند.
این زمین لرزه در ۲۶ کیلومتری عشق آباد، ۷۰ کیلومتری طبس و ۷۴ کیلومتری بشرویه در خراسان جنوبی رخ داده است.
تیم خراسان جنوبی قهرمان رقابت های اسکیت رولبال بانوان دستجات آزاد انتخابی تیم ملی کشور شد
تیم خراسان جنوبی قهرمان رقابت های اسکیت رولبال بانوان دستجات آزاد انتخابی تیم ملی کشور شد
تیم خراسان جنوبی قهرمان رقابت های اسکیت رولبال بانوان دستجات آزاد انتخابی تیم ملی کشور شد
ظهر امروز زلزله‌ای به بزرگی ۴.۵ ریشتر در بخش شوسف در شهرستان نهبندان خراسان جنوبی به وقوع پیوست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ