فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به دوران دفاع مقدس، گفت: پشتیبانی گسترده از نیروهای زمینی و بمباران مراکز حیاتی و تجهیزات دشمن از جمله اقدامات نیروی هوایی ارتش بوده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده نیروی پدافند هوایی با تأکید بر نقش حیاتی در مراقبت از مرزهای ایران و تأمین امنیت کشور، گفت: بر تمامی فعالیت‌های پروازی منطقه‌ای و فرامنطقه‌ای در هر ارتفاعی نظارت و تسلط کامل داریم.
جنگنده بمب‌افکن‌های راهبردی سوخو۲۴ و اف۴ نیروی هوایی ارتش در حمله شبانه با استفاده از اصل غافلگیری، رادارهای زمینی نیروهای نارنجی (نیروهای تعبیه شده در نقش دشمن) را مورد هدف قرار دادند.
پس از آنکه جو بایدن رئیس جمهور ۸۰ ساله آمریکا در مراسم فارغ التحصیلان آکادمی نیروی هوایی آمریکا در کلرادو، نقش بر زمین و سوژه همه جهان شد، بن لابولت مدیر ارتباطات کاخ سفید علت زمین خوردن او را کیسه‌های شن اعلام کرد.
حضور موفقیت‌آمیز در آب‌های بین‌المللی سبب می‌شود که اندیشکده‌های مطالعات راهبردی جهان، قدرت نظامی ایران را در سطح نیرویی تعیین‌کننده با قدرت تثبیت شده ارزیابی کنند.
فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم یادواره شهدای رسانه مقاومت حضور یافت و گفت:شهدای رسانه مقاومت در بازنمایی ارزش‌ها نقش مهمی دارند.
فرمانده نیروی قدس سپاه در مراسم یادواره شهدای رسانه مقاومت حضور یافت و گفت:شهدای رسانه مقاومت در بازنمایی ارزش‌ها نقش مهمی دارند.
آیا عامل زلزله ترکیه دخالت یک نیروی ساخت بشر است؟ این ادعا و شایعه وقوع زلزله بر اثر هارپ را دکتر فریبرز ناطقی الهی استاد دنشگاه تهران و رییس موسسه زلزله شناسی تهران با قدرت رد می‌کند و در این ویدیو به این ابهام ها پاسخ داده است. منبع: خبرآنلاین
فرمانده نیروی پدافند هوایی ارتش گفت: دشمنان تلاش‌ فراوانی کردند تا مردم ایران را نسبت به جمهوری اسلامی بدبین کنند اما ملت با حضور گسترده خود این بار هم نقشه آنان را نقش بر آب کردند.
امام جمعه موقت تهران گفت: نیروی هوایی در خلق امنیت و افزایش اقتدار جمهوری اسلامی و پاسداری از آسمان کشور نقش تعیین کننده و بی بدیلی دارد.
رئیس جمهور با تاکید بر اینکه هیچ ارتش و نیروی مسلحی به اندازه‌ای که سپاه پاسداران یا تروریست مقابله کرد، تلاش نکرده است، تاکید کرد: سپاه پاسداران در برخورد با تروریست نقش اول را ایفا می کند.
جانشین فرمانده نیروی هوایی گفت: اجرای عملیات ترکیبی نقش مهمی در ارتقای توان رزم نهاجا ایجاد کرده و پهپاد‌ها با جمع‌آوری اطلاعات و کارکرد‌های جنگالی، محیط را برای اجرای عملیات جنگنده‌ها رزم آماده می‌کنند.
مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ضمن تاکید بر حضور موثر و مسوولانه بانوان در سنگر خانواده و اقتصاد و تولید کشور گفت: دلیل اصلی سرآمد بودن ایران خودرو، وجود نیروی انسانی توانمند است که در این میان نقش زنان بسیار برجسته و پررنگ است.
سخنگوی کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس بیان کرد: کمیسیون امنیت ملی آماده حمایت از فعالیت های نیروی دریایی ارتش برای تقویت نقش این نیرو در سواحل مکران است.
در رزمایش ذوالفقار ۱۴۰۱ ارتش، پهپاد مهاجم در نقش نیروی متخاصم که قصد نزدیک شدن به حریم هوایی ایران داشت با کشف به‌موقع توسط رادار سامانه موشکی بومی مرصاد در فاصله ۱۵۰ کیلومتری سرنگون شد.
سردار پاکپور افزود: امروز مقرها و محل های متعلق به گروهک تجزیه طلب پاک (حزب آزادی کردستان ) که در حمایت و پشتیبانی از اغتشاشات و ناآرامی‌های اخیر شمال غرب کشور نقش داشته است، با موشک های دقیق و نقطه زن مورد هدف قرار گرفتند و منهدم شدند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش جمهوری اسلامی گفت: نقش جوانان انقلابی در خنثی‌سازی توطئه‌ها نقشی کلیدی و راهگشا بود که علاوه بر اثبات حقانیت نظام اسلامی توانست مشت محکمی بر دهان مخالفان نظام باشد.
نماینده مردم رفسنجان در مجلس گفت: در حوادث اخیر کشور نیروی انتظامی، سپاه و بسیج قوی وارد میدان شدند، سینه سپر کرده و نقشه های شوم دشمن را نقش بر آب کردند.
فرمانده نیروی هوایی ارتش با اشاره به دوران دفاع مقدس، گفت: پشتیبانی گسترده از نیروهای زمینی و بمباران مراکز حیاتی و تجهیزات دشمن از جمله اقدامات نیروی هوایی ارتش بوده است.
وزیر کشور گفت: ماموران انتظامی در صحنه اغتشاشات بسیار خوب و گسترده و به موقع پای کار بودند و توانستند با اقدامات خود توطئه‌ها و فتنه‌های دشمنان را نقش بر آب کنند.
عضو کمیسیون بهداشت و درمان مجلس، با اشاره به نقش هلال‎ احمر در امدادرسانی و ارائه خدمات در مسیر پیاده ‎روی اربعین گفت: جمعیت هلال‎ احمر، یک نیروی جهادی فراتر از مرزها است.
بندرعباس - رییس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نقش نیروی دریایی راهبردی ارتش در امنیت تنگه هرمز، باب المندب، دریای عمان، اقیانوس هند و دریای سرخ یک نقش راهبردی است.
رئیس ستاد کل نیروهای مسلح گفت: نقش نیروی دریایی ارتش در امنیت تنگه هرمز، باب المندب، دریای عمان، اقیانوس هند و دریای سرخ یک نقش راهبردی است.
جانشین نیروی هوایی ارتش گفت: امروز با توجه به تهدیدات زیستی و بیوتروریسم، حوزه بهداشت و درمان در حفظ سلامت و توان رزم نقشی اساسی و تعیین کننده دارد.
حمید شوکت گفت: آنچه ملکی «خیانت» حزب توده در ۲۵ تا ۲۷ مرداد ۱۳۳۲ نامیده است بر نادیده انگاردن واقعیات استوار است. نیروی سوم حزب توده را از سویی به «تشنج و غارت و هرج‌ومرج» متهم می‌کرد و از سویی دیگر «بی‌عملی» آن حزب را نشانه خیانت می‌دانست. اگر «بی‌عملی» حزب توده را دلیل مؤثری در پیروزی کودتا بدانیم، آن‌وقت درباره نقش جبهه ملی و مصدق در مقام رئیس دولت یا ملکی و یارانش چه خواهیم گفت؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ