به گزارش رسانه های محلی ژاپن، بر اثر برخورد یک کامیون با اتوبوس در هوکایدو در شمال ژاپن، پنج نفر کشته و ۱۲ نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری گرگان با تأکید بر اینکه متأسفانه در این حادثه هشت نفر از شهروندان مصدوم می‌شوند، گفت: با حضور تیم عملیاتی چهار نفر از مصدومین حادثه که بر اثر شدت برخورد در خودرو محبوس شده بودند رهاسازی شدند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ از برخورد سواری پژو با کامیون در بزرگراه یاسینی تهران و فوت زن ۲۳ ساله بر اثر این حادثه خبر داد.
مقامات امدادی پاکستان اعلام کردند که بر اثر برخورد صاعقه روز یکشنبه به بخش هایی از استان پنجاب در شرق پاکستان ۱۱ نفر کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.
خودرو سمند از سمت ارومیه به سلماس در گردنه قوشچی در حال حرکت بود که بر اثر انحراف به چپ با کامیون کمپرسی برخورد کرده است.
پلیس کانادا اعلام کرد: روز پنجشنبه اتوبوس حامل افراد مسن با یک کامیون در یکی از مناطق روستایی استان منیتوبا در کانادا برخورد کرد که بر اثر آن ۱۵ نفر کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.
بر اثر برخورد دو قطار مسافربری در ایالت اودیشا هند دست کم ۲۸۸ نفر کشته و بیش از هزار نفر زخمی شدند.
بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون با چند خودرو شخصی در استان هاتای در جنوب ترکیه ۱۲ نفر کشته و دست‌کم ۳۱ نفر زخمی شدند.
هوادار 57 ساله وستهم بر اثر برخورد با قطار جان خود را از دست داد.
سبزوار ـ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخورد ۲ خودرو سواری پژو و پراید با یکدیگر در جاده سبزوار - خوشاب ۹ مصدوم برجای گذاشت.
پلیس ایالتی کانادا اعلام کرد که بر اثر برخورد یک ون در شهر آمکوی کانادا، دو نفر کشته و ۹ نفر زخمی شدند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از دویدن راننده خودروی ال نود در عرض بزرگراه و برخورد یک دستگاه وانت با وی خبر داد و گفت: در این حادثه راننده خودروی ال نود در صحنه تصادف فوت کرد.
بر اثر برخورد یک هواپیما با اتوبوس در فرودگاه لس‌آنجلس واقع در آمریکا، ۵ نفر زخمی شدند.
مقامات اوکراین روز یکشنبه اعلام کردند در اثر برخورد یک موشک روسی به آپارتمان مسکونی در شهر دنیپرو ۲۹ نفر کشته، ۷۳ نفر زخمی و ۴۰ نفر مفقود شدند.
این حادثه در اثر برخورد اتوبوس ولو و کامیون ایسوزو در گردنه نقره‌کمر تفرش روی داد که ۴ کشته و ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.
مشهد ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون و زیر گرفته شدن پژو در جاده نیشابور به سبزوار، پنج سرنشین خودروی سواری جان خود را از دست دادند.
مشهد ـ معاون امداد و نجات جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون و زیر گرفته شدن پژو در جاده نیشابور به سبزوار پنج سرنشین خودرو سواری جان خود را از دست دادند.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت ۳ نفر در اثر برخورد خودروی پژو ۲۰۷ با تیر برق خبر داد و گفت: باید یک بازنگری در ایمنی این خودروها لحاظ شود.
مشهد ـ معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: برخورد کامیونت خاور با درخت در بولوار قرنی مشهد، یک مصدوم بر جای گذاشت.
گیرنده‌های درد در پا می‌توانند به‌طورخاص به آسیب فیزیکی مانند برخورد آن با اشیاء حساس باشند؛ زیرا پا چربی کمی دارد. چربی می‌تواند به کاهش ضربه کمک کند. علاوه‌براین، وقتی پای خود را به جسمی می‌کوبید، احتمالاً با نیروبی معادل دو تا سه برابر وزن بدنتان به این رشته‌های عصبی حساس ضربه می‌زنید و کل این نیرو روی سطح کوچکی متمرکز می‌شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مصدومیت ۳ نفر در جریان حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس در خیابان شوش خبر داد.
مدیر کل راه آهن آذربایجان با اشاره به تلاش همکار لوکوموتیورانش برای جلوگیری از این حادثه اظهار کرد: با وجود ترمز کامل توسط راننده، چون کودکان در حال بازی بر روی ریل بودند پیشگیری از این حادثه ممکن نشده است.
تصاویری از لحظه انفجار مین و انهدام یک تانک ارتش اوکراین را مشاهده می‌کنید.
اهواز - مدیر روابط‌عمومی فوریت‌های پزشکی خوزستان از فوت ۱۳ نفر بر اثر سانحه رانندگی برخورد یک دستگاه کامیون با مینی‌بوس در شوشتر خبر داد.
بر اثر برخورد یک کامیون در روسیه دست کم ۱۶ نفر جان خود را از دست دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ