پلیس کانادا اعلام کرد: روز پنجشنبه اتوبوس حامل افراد مسن با یک کامیون در یکی از مناطق روستایی استان منیتوبا در کانادا برخورد کرد که بر اثر آن ۱۵ نفر کشته و ۱۰ نفر دیگر زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
یک قایق در پی برخورد با یک کشتی مملو از شن در رودخانه ای در ۳۰ کیلومتری داکا پایتخت بنگلادش، واژگون شد و ۸ نفر کشته شدند.
بر اثر برخورد یک اتوبوس مسافربری الجزایری با یک خودروی تجاری در روز چهارشنبه در صحرای جنوبی این کشور دست کم ۳۴ نفر کشته شدند.
مقامات امدادی پاکستان اعلام کردند که بر اثر برخورد صاعقه روز یکشنبه به بخش هایی از استان پنجاب در شرق پاکستان ۱۱ نفر کشته و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.
به گزارش رسانه های محلی ژاپن، بر اثر برخورد یک کامیون با اتوبوس در هوکایدو در شمال ژاپن، پنج نفر کشته و ۱۲ نفر دیگر به بیمارستان منتقل شدند.
بر اثر برخورد دو قطار مسافربری در ایالت اودیشا هند دست کم ۲۸۸ نفر کشته و بیش از هزار نفر زخمی شدند.
بر اثر برخورد دو دستگاه کامیون با چند خودرو شخصی در استان هاتای در جنوب ترکیه ۱۲ نفر کشته و دست‌کم ۳۱ نفر زخمی شدند.
هوادار 57 ساله وستهم بر اثر برخورد با قطار جان خود را از دست داد.
سبزوار ـ رئیس اورژانس پیش‌بیمارستانی و مدیر حوادث دانشگاه علوم پزشکی سبزوار گفت: برخورد ۲ خودرو سواری پژو و پراید با یکدیگر در جاده سبزوار - خوشاب ۹ مصدوم برجای گذاشت.
پلیس ایالتی کانادا اعلام کرد که بر اثر برخورد یک ون در شهر آمکوی کانادا، دو نفر کشته و ۹ نفر زخمی شدند.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران از دویدن راننده خودروی ال نود در عرض بزرگراه و برخورد یک دستگاه وانت با وی خبر داد و گفت: در این حادثه راننده خودروی ال نود در صحنه تصادف فوت کرد.
بر اثر برخورد یک هواپیما با اتوبوس در فرودگاه لس‌آنجلس واقع در آمریکا، ۵ نفر زخمی شدند.
تبریز- سخنگوی اورژانس آذربایجان شرقی گفت: صبح چهارشنبه در اثر برخورد مینی بوس با اتوبوس در جاده قدیم تبریز تهران ۱۳ تن مصدوم و راهی بیمارستان شدند.
مقامات اوکراین روز یکشنبه اعلام کردند در اثر برخورد یک موشک روسی به آپارتمان مسکونی در شهر دنیپرو ۲۹ نفر کشته، ۷۳ نفر زخمی و ۴۰ نفر مفقود شدند.
رئیسی خاطرنشان کرد: ممکن است که در اثر برخورد با فساد جیغ عده‌ای که خود را خواص می‌پندارند بلند شود، اما این مسئله به هیچ وجه برای ما اهمیت ندارد
این حادثه در اثر برخورد اتوبوس ولو و کامیون ایسوزو در گردنه نقره‌کمر تفرش روی داد که ۴ کشته و ۱۴ مصدوم برجای گذاشت.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت ۳ نفر در اثر برخورد خودروی پژو ۲۰۷ با تیر برق خبر داد و گفت: باید یک بازنگری در ایمنی این خودرو‌ها لحاظ شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از فوت ۳ نفر در اثر برخورد خودروی پژو ۲۰۷ با تیر برق خبر داد و گفت: باید یک بازنگری در ایمنی این خودروها لحاظ شود.
مشهد ـ معاون عملیات آتش نشانی مشهد گفت: برخورد کامیونت خاور با درخت در بولوار قرنی مشهد، یک مصدوم بر جای گذاشت.
هلال احمر اعلام کرد: بر اثر برخورد ۲ تریلی اسکانیا با پژو حوالی جنگل گلستان 3نفر جان خود را از دست دادند.
گیرنده‌های درد در پا می‌توانند به‌طورخاص به آسیب فیزیکی مانند برخورد آن با اشیاء حساس باشند؛ زیرا پا چربی کمی دارد. چربی می‌تواند به کاهش ضربه کمک کند. علاوه‌براین، وقتی پای خود را به جسمی می‌کوبید، احتمالاً با نیروبی معادل دو تا سه برابر وزن بدنتان به این رشته‌های عصبی حساس ضربه می‌زنید و کل این نیرو روی سطح کوچکی متمرکز می‌شود.
سخنگوی سازمان آتش‌نشانی تهران از مصدومیت ۳ نفر در جریان حادثه تصادف یک دستگاه اتوبوس در خیابان شوش خبر داد.
مدیر کل راه آهن آذربایجان با اشاره به تلاش همکار لوکوموتیورانش برای جلوگیری از این حادثه اظهار کرد: با وجود ترمز کامل توسط راننده، چون کودکان در حال بازی بر روی ریل بودند پیشگیری از این حادثه ممکن نشده است.
یزد- رئیس اورژانس استان یزد گفت: بر اثر برخورد با قطار در بلوار آزادگان، دو شهروند یزدی جان خود را از دست دادند.
تصاویری از لحظه انفجار مین و انهدام یک تانک ارتش اوکراین را مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ