بر اثر برخورد دو قطار مسافربری در ایالت اودیشا هند دست کم ۲۸۸ نفر کشته و بیش از هزار نفر زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آکاتنانگو آتشفشانی واقع در گواتمالا در آمریکای مرکزی است. تصاویری از لحظه برخورد صاعقه با دهانه آتشفشان آکاتنانگو در کشور گواتمالا را مشاهده می‌کنید./دانشجو
تصاویری از لحظه برخورد صاعقه با دهانه آتشفشان آکاتنانگو در کشور گواتمالا را مشاهده می‌کنید.
در این ویدئو تصاویری هولناک از لحظه برخورد جنگنده سوخو ۳۵ با پهپاد MQ-9 را بر فراز سوریه ببینید.
تصاویری از رفتار و برخورد خشن پلیس فرانسه با یک معترض موتورسوار را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
در مشهد یک دستگاه سواری پراید با سه سرنشین به دلیل نامعلومی پس از انحراف از مسیر خود به شدت با یک اصله درخت برخورد کرد و در پی این اتفاق یک دختر و پسر جوان در دم جان باخته و یک پسر دیگر با مجروحیت شدید راهی بیمارستان شد.
تصاویری از لحظه وحشتناک برخورد صاعقه به یک درخت در فلوریدا را مشاهده میکنید.
عملیات طبس در روز‌های ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ انجام شد. پس از آن‌که نیرو‌های آمریکایی در سفارتخانه آمریکا به اتهام جاسوسی دستگیر شدند، آمریکا از هر فرصتی برای آزادی آن‌ها استفاده می‌کرد تا اینکه به این بهانه عملیات طبس را طراحی کرد. ۹۵ نیروی کماندوی آموزش‌دیده با تجهیزات نظامی بسیار قوی ۵ اردیبهشت همراه ۱۴ بالگرد و هواپیما در صحرای طبس فرود آمدند که ناگهان طوفانی از شن به هوا برخاست و دید خلبانان را به حدی ضعیف کرد که ۲ بالگرد با یکدیگر برخورد کردند و آتشی مهیب در صحرای طبس برپا شد.
رئیس پلیس فتا پایتخت با اشاره به برخورد قاطعانه پلیس با انتشار دهندگان تصاویر خصوصی شهروندان در فضای مجازی گفت: برخی افراد سودجو با تبلیغات فریبنده و غیرواقعی و با هدف درآمدزایی در فضای مجازی کاربران را به سمت و سوی این صفحات هدایت کرده و با ترفند‌های مختلف اقدام به تصویر برداری از آن‌ها می‌کنند و بدون درنظر گرفتن حریم شخصی افراد به هر قیمتی قصد رشد و دیده شدن دارند.
تصاویری از برخورد خودرو با کابل‌های فشار قوی و قطع گسترده برق در جاده سنتو مشهد را مشاهده کنید.
یک موتورسوار روز یکشنبه بر اثر برخورد با یک دستگاه لامبورگینی در هنگ کنگ به شدت مجروح شد.
تصاویری از لحظه برخورد هولناک یک موشک روسی به یک ساختمان مسکونی در اوکراین را ببینید.
تصویری از فاجعه در اتوبان که توسط دوربین‌ها ضبط شده؛ برخورد شدید کامیون به تابلو در ترکیه را نشان میدهد.
معترضان که به فراخوان ائتلاف اپوزیسیون در نایروبی پایتخت کنیا تجمع کردند، با دخالت پلیس مواجه شدند. هزاران نفر امروز پس از اعتراض رایلا اودینگا، رهبر ائتلاف به نتایج انتخابات و هزینه‌های سرسام‌آور زندگی، به خیابان‌ها آمدند. پلیس با مسدود کردن خیابان‌های اصلی با خودرو‌های امنیتی، تمام راه‌های منتهی به ساختمان ریاست جمهوری را بست و با معترضان برخورد کرد. پلیس نایروبی روز گذشته هشدار داده بود که تظاهرات مجاز نیست.
در پی حادثه برخورد قطار در مصر ۴ نفر کشته و ۲۳ نفر مجروح شدند.
به دنبال انتشار تصاویری از برخورد نامناسب با زنی در مقابل یک مدرسه در تهران و اعلام پلیس برای رسیدگی به این موضوع، پیگیری‌های ایسنا حاکی ازشناسایی و بازداشت چند نفر در این رابطه است.
به دنبال انتشار تصاویری از برخورد نامناسب با زنی در مقابل یک مدرسه در تهران و اعلام پلیس برای رسیدگی به این موضوع، پیگیری‌های ایسنا حاکی ازشناسایی و بازداشت چند نفر در این رابطه است.
فرهادی گفت: انفجار در حین حفاری به‌دلیل برخورد بیل میکانیکی با لوله گاز شهری و نشت شدید گاز رخ داده بود که این انفجار سبب تخریب ۴ باب مغازه و شکسته شدن شیشه‌های تعدادی واحد تجاری اطراف میدان طبرسی و ایراد خسارت به چند دستگاه خودروی سواری و مجروحیت تعدادی از افراد حاضر در محل شده بود.
فولادی ها تصاویری را منتشر کردند که آثار برخورد میان دیاباته و ایوب والی را نشان می دهد.
منابع روس تصاویری از برخورد صاعقه به یک موشک روسیه لحظاتی پس از پرتاب آن، منتشر کرده اند.
تصاویری از برخورد برف‌روبی قطار شهری درانتاریو کانادا را مشاهده می‌کنید.
لحظه برخورد یاسر الشهرانی با محمد العویس دروازه‌بان این تیم که منجر به مصدومیت شدید شهرانی شد.
خبرگزاری دولت نوشت: تعدادی اغتشاشگر در قهدریجان اصفهان که تعداد آن‌ها کمتر از ۱۰۰ نفر بود چهارشنبه شب سعی در برهم زدن نظم عمومی داشتند. این افراد با پرتاب ترقه و بمب‌های دست ساز باعث ایجاد صدا و مزاحمت برای مردم شدند. بر پایه گزارش ایرنا یکی از ترقه‌ها به یک مامور نیروی انتظامی برخورد کرده و باعث مصدومیت وی شده است.
خبرنگاران آسوشیتدپرس در مسکو شاهد دستگیری ده‌ها نفر در ۱۵ دقیقه اولیه اعتراضات شبانه بودند. نیرو‌های پلیس با ادوات سنگین نظامی در خیابان‌ها حصور داشتند و با معترضانی که فریاد می‌زدند «نه به جنگ» برخورد می‌کردند.
تصاویری از لحظه انفجار مین و انهدام یک تانک ارتش اوکراین را مشاهده می‌کنید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ