بر اثر برخورد یک هواپیما با اتوبوس در فرودگاه لس‌آنجلس واقع در آمریکا، ۵ نفر زخمی شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سخنگوی کمیسیون عمران مجلس گفت: رئیس سازمان هواپیمایی کشور قول داده در صورت مشاهده تخلف در فروش بلیط هواپیما در ایام اربعین حسینی (ع) بیش از نرخ مصوب، با گرانفروشان قاطعانه برخورد کند.
برخورد یک فروند هواپیما به آشیانه فرودگاه کالیفرنیا دست کم سه کشته برجای گذاشت.
خلبانان این ماموریت برای یک نمایش هوایی در ماه ژوئیه در شهر «ریونگرو» تمرین می‌کردند. توکانو-۲۷ از هواپیمای تهاجمی سبک توربوپراپ ساخت برزیل است.
شورای عالی هواپیمایی خواستار برخورد قضایی با سایت‌های غیرمجاز و گران‌فروشی بلیت هواپیما شد.
دادستانی تهران به سازمان هواپیمایی کشوری اعلام کرده که نرخ مصوب ستاد تنظیم بازار را در سامانه به نمایش بگذارد تا مورد عمل شرکت‌های هواپیمایی قرار گیرد و ضمن بازرسی، با متخلفین برخورد و وجوه اضافه برگردانده شود؛ همچنین به پلیس فتا اعلام کردیم تا سایت‌های غیرمجاز فروش بلیط را شناسایی و مسدود کند.
حسن خوشخو با اشاره به افزایش ۲۹ درصدی قیمت بلیت هواپیما والزام به رعایت نرخ نامه انجمن ایرلاین‌ها از برخورد باگران فروشی بلیت هواپیما خارج ازقیمت مصوب خبر داد.
رئیس سازمان هواپیمایی کشوری طی نامه ای به سازمان تعزیرات حکومتی در خصوص ساماندهی بازار فروش و رسیدگی مرجع قانونی به تخلفات و برخورد با کانال‌ها و سایت‌های فروش متخلف مطرح شد.
سخنگوی سازمان هواپیمایی گفت: ایرلاین ها مقصر کمبود و گرانی بلیت هواپیما نیستند و سازمان هواپیمایی هم با متخلفین برخورد می کند.
در پی وصول گزارشاتی در خصوص عدم رعایت قانون و کشف حجاب توسط تعدادی از بانوان در داخل هواپیما، دادستان کل کشور در نامه‌ای خطاب به وزیر راه و شهرسازی نسبت بر انجام تکالیف قانونی توسط مسئولان مربوطه و الزام به رعایت موازین شرعی و قانونی توسط مسافرین و برخورد با قانون شکنان تاکید کرد.
در پی وصول گزارشاتی در خصوص عدم رعایت قانون و کشف حجاب توسط تعدادی از بانوان در داخل هواپیما، دادستان کل کشور بر انجام تکالیف قانونی تاکید کرد.
عملیات طبس در روز‌های ۴ و ۵ اردیبهشت ۱۳۵۹ انجام شد. پس از آن‌که نیرو‌های آمریکایی در سفارتخانه آمریکا به اتهام جاسوسی دستگیر شدند، آمریکا از هر فرصتی برای آزادی آن‌ها استفاده می‌کرد تا اینکه به این بهانه عملیات طبس را طراحی کرد. ۹۵ نیروی کماندوی آموزش‌دیده با تجهیزات نظامی بسیار قوی ۵ اردیبهشت همراه ۱۴ بالگرد و هواپیما در صحرای طبس فرود آمدند که ناگهان طوفانی از شن به هوا برخاست و دید خلبانان را به حدی ضعیف کرد که ۲ بالگرد با یکدیگر برخورد کردند و آتشی مهیب در صحرای طبس برپا شد.
هر سال کمبود بلیت هواپیما برای برخی مسیرها دردسر ساز بوده اما امسال بلیت ها موجود است اما با بسته اجباری به فروش می رسد که این نوعی تخلف است و با آن برخورد خواهد شد.
به‌دنبال برخورد دو فروند هواپیمای سبک بر فراز ایالت فلوریدا چهار نفر کشته شدند.
دسته‌‍ای از پرندگان پس از برخاستن با دماغه و موتور‌های هواپیما برخورد کردند. در نتیجه دود در کابین ظاهر شد. مسافران در وحشت شروع به زدن ماسک اکسیژن روی خود و بچه‌ها کردند. با وجود مشکلات و وحشت، خلبانان فوراً لاینر را فرود آوردند و هیچ یک از ۱۵۳ نفر آسیب ندیدند.
معاون وزیر صمت گفت: سازمان حمایت مصرف کنندگان و تولیدکنندگان با هرگونه افزایش قیمت بدون اخذ مجوز،برخورد خواهد کرد همانگونه که با افزایش غیرقانونی بلیط هواپیما در حوزه خدمات برخورد کردیم.
در روزها گذشته برخی از شرکت های هواپیمایی اقدام به فروش بلیت با قیمت های بالاتر از نرخ مصوب کرده‌اند و طبق اعلام سازمان هواپیمایی با شرکت های متخلف برخورد خواهد شد.
مدیرکل روابط عمومی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هرگونه افزایش از سوی شرکت های هواپیمایی تخلف است و با متخلفین برخورد خواهد شد.
شهید حاج قاسم سلیمانی در هواپیما هنگام مواجهه با یک خانم کم حجاب برخورد جالبی با این خانم داشت که موجب تعجب مسافرین هواپیما شد.
۲ فروند هواپیمای مسافربری در فرودگاه بین المللی «اینچئون» در کره جنوبی به هم برخورد کردند.
منابع آمریکایی اعلام کردند که در برخورد دو هواپیمای سبک در ایالت کلرادو سه نفر جان خود را از دست دادند.
پلیس توپلو در بیانیه ای اعلام کرد که این هواپیما از اوایل روز شنبه در حال دور زدن در حوالی فروشگاه والمارت در توپلو بوده است و خلبان آن، که گفته می شود از کارکنان فرودگاه است، تهدید کرده عمداً با فروشگاه والمارت برخورد خواهد کرد.
پلیس توپلو در بیانیه ای اعلام کرد که این هواپیما از اوایل روز شنبه در حال دور زدن در حوالی فروشگاه والمارت در توپلو بوده است و خلبان آن، که گفته می شود از کارکنان فرودگاه است، تهدید کرده عمداً با فروشگاه والمارت برخورد خواهد کرد.
سازمان تنظیم مقررات هوانوردی غیرنظامی آمریکا تأئید کرد که درحادثه برخورد ۲ هواپیما در کالیفرنیا آمریکا، دست‌کم ۲ نفر کشته شدند.
به گفته سازمان تنظیم کننده هوانوردی غیرنظامی ایالات متحده، ۲ سرنشین در یک هواپیمای سسنا ۳۴۰ و یک نفر دیگر در یک هواپیمای سسنا ۱۵۲ حضور داشتند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ