پوستر عظیم یا دیوارنگاره بزرگ میدان ولیعصر تهران اینبار به بدرقه تیم ملی فوتبال به جام‌جهانی قطر اختصاص پیدا کرده است. در دالان بدرقه هم رستم و سایر اساطیر شاهنامه و تاریخ حماسی ایران دیده می‌شوند که به ملی‌پوشان دلگرمی می‌دهند. اثر زیبایی که در آن به ارزش‌های ملی و سرزمینی توجه شده است
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیوارنگاره میدان فلسطین با عنوان سرآغاز سقوط
سازمان زیباسازی شهرتهران با اکران‌های فرهنگی، اهتزاز هزاران پرچم، نصب ۳ اثر حجمی و اجرای ۲ دیوارنگاره پایتخت را آماده «دهه کرامت» کرده است.
در سحرگاه امروز یک‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ماه ۱۴۰۲ از جدیدترین دیوارنگاره میدان ولیعصر (عج) تهران به مناسبت روز دختر با شعار، گلشن شود آنجا که تو باشی رونمایی شد.
معاون فرهنگی و هنر‌های شهری سازمان زیباسازی شهرتهران در تشریح دیوارنگاره‌های داستان‌های شاهنامه، گفت: دو دیوارنگاره در بلوار کاوه اجرا شده است که داستان تولد زال و ترک شدنش از سوی سام را در دوبخش به تصویر می‌کشد.
معاون فرهنگی و هنرهای شهری سازمان زیباسازی از اجرای دو دیوارنگاره داستان‌های شاهنامه همزمان با روز بزرگداشت حکیم ابولقاسم فردوسی خبر داد.
براساس قوانین شهری محتوای همه تابلو‌های تجاری و فرهنگی پایتخت در کمیته تبلیغات فرهنگی سازمان زیباسازی شهر تهران باید تایید و سپس اجازه اکران پیدا کند، اما گویا این قانون سفت و سخت، شامل حال این دیوارنگاره نیست و احتمالا درباره محتوای آن در اتاق فکر یا چیزی شبیه به آن در همان سازمان متولی تصمیم‌گیری انجام می‌شود.
جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان انقلاب
جدیدترین طرح دیوارنگاره میدان انقلاب
در دیوارنگاره میدان انقلاب در واکنش به نوسانات ارزی بنر بزرگی نصب شده است
رونمایی از طرح جدید دیوارنگاره میدان انقلاب
در توضیح این دیوارنگاره که محصول خانه طراحان انقلاب اسلامی و مؤسسه فرهنگی هنری آب و آینه است، آمده است: «مامان مهربونم همه خوبی‌هات یادم می‌مونه».
مقامات ونزوئلا دیوار نگاره ای را در خیابانی در کاراکاس پایتخت این کشور به افتخار سردار شهید قاسم سلیمانی نصب کردند.
بزرگترین دیوار نگاره کشور به همت سازمان زیباسازی شهر تهران و سازمان تبلیغات اسلامی با عنوان «شهادت؛ رسم فدائیان ملت» در میدان انقلاب رونمایی شد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از گرامیداشت ویژه سومین سالگرد شهادت «سردار دل‌ها» با اکران های ویژه فرهنگی، رونمایی از المان و تندیس و دیوار نگاره های موضوعی خبر داد.
تصاویر فرماندهان شهید مقاومت، دیوارنگاره فرودگاه بغداد شد.
مدیرعامل سازمان زیباسازی شهر تهران از اجرای بیش از ۱۰۰ دیوارنگاره با مضامین فرهنگی، هنری، ملی و مذهبی در فضاهای شهری طی یک سال گذشته خبر داد.
عناصر تیمی که به دیوارنگاره شهید سلیمانی در کرمان جسارت کرده بودند، توسط سازمان اطلاعات سپاه کرمان رصد، شناسایی و دستگیر شدند.
به مناسبت مسابقات جام جهانی فوتبال در سحرگاه سه‌شنبه اول آذرماه دیوارنگاره جدید میدان ولیعصر (عج) رونمایی شد.
عضو شورای شهر تهران گفت: مسئولان دیوارنگاره میدان ولیعصر می‌توانستند از زنان شورای شهر تهران نظر خواهی کنند تا آنها درباره دیوارنگاره نظر دهند.
طراحان این پوستر اما توضیح داده‌اند که برخی هدف از دیوارنگاره‌ ولیعصر را اشتباه متوجه شده‌اند.
پس از حذف دیوارنگاره پرحاشیه « زنان سرزمین من» و اعتراض‌ها و حواشی آن دیوار نگاره جدیدی در میدان ولی‌عصر تهران نصب شد.
عباس عبدی در واکنش به دیوارنگاره پرحاشیه میدان ولی‌عصر نوشت: اگر به همین زنان فرهیخته احترام می گذاشتند قطعا گشت ارشاد از ابتدا تاسیس نمی شد. چون اگر گشت بود بیشتر آنان را به وزرا می بردند!
این دیوار نگاره جدید بازتاب گسترده‌ای در شبکه‌های اجتماعی داشته است. برخی کاربران می‌گویند تا پیش از این فقط نقش «مادری» برای زنان به رسمیت شناخته می‌شد، اما حالا تصویر مفاخر زن بر دیوار شهر نصب می‌شود.
مراسم رونمایی از دیوارنگاره جهان پهلوان تختی در منطقه ۱۲ برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ