مازیار زارع و ابراهیم اشکش چند روز پس از دیدار هفته پانزدهم، اینبار شاگردانشان را در مرحله یک شانزدهم جام حذفی به مصاف هم می‎فرستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دربی شهر ریاض بین النصر و الهلال تبدیل به یکی از جذاب‌ترین مسابقات فوتبال باشگاهی برای علاقمندان جهانی شده است.
سیامک نعمتی با انگیزه‌های خاص خودش چشم انتظار بازی رودررو مقابل پرسپولیس نشسته است.
قرعه رقابت های لیگ برتر بیست و سوم برای ساکت الهامی طوری رقم خورده که تیم او از ابتدا تا پایان مسابقات کار سختی در پیش خواهد داشت.
هفته اول رقابت‌های لیگ برتر فوتبال‌ پر از دیدارهای حساس است؛ جایی که تقابل های مهمی را شاهد هستیم.
پیش از شروع بازی دو تیم استقلال و پرسپولیس در فینال جام حذفی، بلیت این دیدار به مبلغ ۳ میلیون تومان بیرون از ورزشگاه به فروش می‌رسید.
تیم‌ ملی فوتسال ایران که مهرماه امسال در فینال جام ملت‌های آسیا برابر ژاپن شکست خورده بود حالا یکبار دیگر فرصت بازی با این تیم را این بار در فینال تورنمنت تایلند پیدا کرده است.
اخراج ساکت الهامی از کنار زمین، تنها حاشیه بازی دیروز هوادار و مس رفسنجان در جام حذفی نبود.
روزنامه رکورد در شماره امروز خود به بحران عجیب کمبود مهاجم در تیم پورتو پرداخته است.
ستاره تیم بسکتبال شهرداری گرگان گفت: می‌خواستیم انتقام بازی رفت را بگیریم که خوشبختانه این اتفاق رخ داد.
دور برگشت بیست و دومین دوره رقابت‌های لیگ برتر با جدال حساس و انتقامی سپاهان و استقلال آغاز می‌شود و آبی‌های پایتخت امیدوارند ماجرای بازی رفت در تهران برایشان تکرار نشود.
هفته هجدهم لیگ برتر والیبال شاهد نبرد های انتقامی خواهد بود البته به جز یک بازی که در آن هراز آمل به دنبال تکرار پیروزی دور رفت است.
شاگردان ساپینتو و خمس به دنبال برتری و صعود در جام حذفی هستند.
شاگردان ابراهیم اشکش خیلی زود توانستند روی ارسال دهقانی با ضربه سر پیمان میری به گل دست پیدا کنند.
در این هفته از رقابت‌های لیگ برتر والیبال سه بازی جذاب برگزار می شود که در آن سه تیم به دنبال انتقام نتایج بازی‌های دور رفت هستند.
لیونل مسی در شبی که رکورد ماتئوس در بیشترین بازی جام‌جهانی و رکورد تعداد گل باتیستوتا را شکست، موفق شد ضمن گرفتن انتقام باخت سه بر صفر جام قبل، به مهمتربن بازی عمرش برسد؛ فینال آخر!
لیونل مسی در شبی که رکورد ماتئوس در بیشترین بازی جام‌جهانی و رکورد تعداد گل باتیستوتا را شکست، موفق شد ضمن گرفتن انتقام باخت سه بر صفر جام قبل، به مهمتربن بازی عمرش برسد؛ فینال آخر!
لیونل مسی بعد از پیروزی آرژانتین مقابل هلند و صعود به نیمه‌نهایی جام جهانی ضمن ابراز خوشحالی از صعود آلبی‌سلسته انتقادی تند به داور بازی و فیفا وارد کرد.
دیدار اروگوئه و غنا در جام جهانی به دلیل گذشته‌ای که با نام لوئیس سوارز تداعی می‌شود همیشه یک بازی ویژه به حساب می‌آید. دیداری که امشب هم با حضور او برگزار می‌شود.
قضاوت یکی از بازی های مهم مرحله گروهی جام جهانی به علیرضا فغانی محول شده است.
یازدهمین و آخرین هفته لیگ برتر پیش از برگزاری جام جهانی در حالی به پایان رسید که باز هم از دو خرید تابستانی آبی‌ها رونمایی نشد.
یحیی گل‌محمدی با کمترین تغییرات تیمش را روانه میدان مسابقه با آلومینیوم اراک می‌کند.
طارمی بامداد یکشنبه یکصدمین بازی خود برای پورتو را انجام می دهد. دیداری انتقامی برابر تیمی که مسئولین و هوادارانش بارها در رسانه ها به مهاجم ایرانی هجمه وارد کرده‌اند.
قتل خونین ۲ کارگر با اسلحه شکاری کارفرما
ایران در سومین و آخرین بازی دور مقدماتی ساعت 15 روز یکشنبه به مصاف ژاپن می رود تا تیم برنده به عنوان صدرنشین مستقیما راهی مرحله یک چهارم نهایی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ