رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا با تاکید بر ضرورت به روز شدن اقدامات اجتماعی در حوزه پیشگیری از اعتیاد،اگاهی بخشی را به عنوان یکی از مهمترین محورهای پیشگیری از اعتیاد نام برد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ملی پیش‌بینی و مدیریت بحران مخاطرات وضع هوا گفت: با توجه به شدت گرفتن تابش اشعه فرابنفش در ساعات میانی روز، اقدامات محافظتی مناسب جهت کاهش آسیب به پوست و چشم لحاظ شود همچنین رعایت زمانبندی مناسب برای صعود جهت پرهیز از مواجه شدن با رگبار‌های عصرگاهی و اجتناب از قرارگیری در منطقه مخاطره‌آمیز در زمان وقوع رعدوبرق مدنظر قرار گیرد.
ایرنا نوشت: «باربارا وودوارد» سفیر انگلیس در سازمان ملل روز دوشنبه به وقت محلی در جمع خبرنگاران در مقر سازمان ملل در نیویورک، به مناسبت ریاست دوره‌ای کشورش در ماه جاری میلادی بر شورای امنیت در پاسخ به سوالی درباره نگرانی لندن از پیشرفت‌های هسته‌ای ایران و ادعای نزدیک شدن به سلاح هسته‌ای با تکرار ادعا‌های غرب افزود: ما نگران این اقدامات ایران هستیم. این کشور سه برابر بیشتر از حداقل مقدار مورد نیاز اورانیوم غنی شده برای ساخت یک سلاح هسته‌ای، اورانیوم ذخیره کرده است
اردوغان برای پیروز شدن در انتخابات و ترغیب مردم به رای به نفع خود اقدامات متنوع و متعددی را از چند ماه مانده به انتخابات تا چند روز قبل از انتخابات انجام داد و از هر ترفندی برای پیروزی بر حریف بهره گرفت.
به لحاظ کیفی پرسپولیس در شرایط ایده آلی قرار دارد و انگیزه های بالای این تیم برای قهرمانی می تواند به بازیکنان تیم کمک کند تا در مقابل نساجی به موفقیت برسد
براساس اعلام وزیر بهداشت سودان، نزدیک به ۶۰ نفر در این کشور در اولین روز عید فطر در جریان درگیری‌های داخلی کشته شدند.
دعای روز بیست‌وسوم ماه مبارک رمضان و راه‌پاک شدن انسان از گناهان
فرمانده کل انتظامی کشور گفت: باید نهضتی نهادی و جهادی را محقق کنیم؛ به گونه‌ای که نتیجه این نهضت را مردم در امنیت، آرامش و احساس امنیت روز افزون حس کنند.
شرکت آب منطقه‌ای تهران نسبت به بارش باران و برف و احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان در روزهای جمعه و شنبه (۱۱ و ۱۲ فروردین ماه ۱۴۰۲) هشدار داد.
روابط عمومی شرکت آب منطقه‌ای تهران درباره احتمال سیلابی شدن رودخانه‌های استان در روز‌های جمعه و شنبه هشدار داد.
اصفهان- مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن مدارس برخی شهرستان‌های استان در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن خبرداد.
صفهان- مدیر روابط عمومی اداره‌کل آموزش و پرورش استان اصفهان از غیرحضوری شدن مدارس برخی شهرستان‌های استان در روز چهارشنبه ۲۶ بهمن خبرداد.
بنا به پیشنهاد ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران و موافقت فرماندار سنندج، مدارس مقطع ابتدایی شهری و تمامی مقاطع روستایی سنندج امروز چهارشنبه ۱۹ بهمن‌ماه در نوبت بعد از ظهر به صورت غیرحضوری خواهد بود.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: واگن بانوان به صورت نمادین راه اندازی شد.
مدیرکل امور بانوان شهرداری تهران گفت: زمانی واگن بانوان به صورت نمادین راه اندازی شد.
روز گذشته (سه شنبه) ۲ نفر از اعضای گروهک تروریستی جیش الظلم به نام‌های راشد بلوچ فرزند افضل و اسحاق آسکانی فرزند دلاور به جرم انجام اقدامات تروریستی، ایجاد ناامنی و تیراندازی به نیرو‌های انتظامی که به شهادت ۴ نفر از نیرو‌های مرزبانی و مجروح شدن تعدادی دیگر از پرسنل فراجا منجر شده بود اعدام شدند.
معاملات امروز بازار سرمایه در شروع معاملات حاکی از ریزش ۵۹۹ واحدی شاخص کل دارد.
مرکز مدیریت راه‌های مازندران اعلام کرد: محدودیت‌های ترافیکی تا امروز شنبه ۱۲ شهریور ماه در جاده‌های مازندران اعمال می‌شود که بر اساس آن تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ امروز از کرج و ابتدای آزادراه تهران - شمال به مرزن آباد ممنوع بوده و در صورت اعلام مأمورین پلیس راه در محل، تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۴ همان روز از مرزن آباد به کرج و تهران یکطرفه خواهد بود.
غرق شدن پسر نوجوان در روز تولدش
ورزشكاران ايرانى در روز نهم بازى هاى كشورهاى اسلامى در شش رشته به مصاف رقباى خود مى روند.
رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: اقداماتی برای به‌ روز کردن پایگاه جامع رفاه ایرانیان در حال انجام است و این کار صورت خواهد گرفت.
رسانه‌های اسپانیایی گزارش دادند مدیران برنامه‌های دو بازیکن بارسلونا، مارتین برایثویت و فرانکی دی‌یونگ، ساعاتی پیش برای مذاکرات نهایی وارد دفتر مرکزی باشگاه شدند.
رئیس شبکه دامپزشکی نیشابو گفت: برای مشخص شدن دلیل حمله سگ و اینکه آیا سگ به هاری مبتلا بوده است؛ هنوز نمی‌توان اظهار نظر کرد چرا که نمونه‌گیری انجام شده و نتیجه آزمایش در ۱۰ روز الی دو هفته دیگر مشخص می‌شود، اما اقدامات بهداشتی لازم انجام و سگ به طور بهداشتی دفن شده است.
وزارت دفاع آذربایجان روز چهارشنبه، ۱۲ مرداد ماه، تصاویری از حملات هوایی به مواضع ارمنستان در منطقه کوهستانی قره باغ منتشر کرد. ارتش جمهوری آذربایجان اعلام کرد که این عملیات را تحت عنوان انتقام در پاسخ به اقدامات تروریستی گروه‌های مسلح غیرقانونی ارمنی در خاک آذربایجان که منجر به کشته شدن یک سرباز آذربایجانی شد، انجام داده است.
امروز سه شنبه ۳۰ فروردین ۱۴۰۱ اطلاعیه‌های زیادی بر روی سایت کدال قرار گرفت که در این مطلب به بررسی مهمترین اطلاعیه‌های خواهیم پرداخت. عملکرد شش ماهه شپدیس چگونه بود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ