رئیس کانون عالی بازنشستگان تامین اجتماعی گفت: مسئولان حساسیت شرایط کنونی را درک کنند و هرچه زودتر با صدور احکام جدید بازنشستگان، بخشی از اعتماد از دست رفته را برگردانند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فومن- وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی با اشاره به اینکه درمانگاه‌های تأمین اجتماعی فرصت خوبی برای خدمات رسانی هستند، گفت: تقویت و توسعه درمانگاه‌های تأمین در دستور کار قرار دارد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی تمهیدات این سازمان جهت جذب و نگهداشت نیرو و پزشکان متخصص را تشریح کرد.
مدیر عامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت:اولویت ما برای بازنشستگان بحث توسعه خدمات مخصوصاً خدمات درمانی و تامین بخشی از هزینه‌های آن است.
روابط عمومی سازمان تأمین اجتماعی، برکناری مدیرعامل این سازمان را تکذیب کرد.
مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه ۸ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.
مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه ۸ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.
مدیر کل امور مجلس و دولت سازمان تأمین اجتماعی گفت: ۳۶ میلیون و ۷۰۰ هزار بیمه شده اصلی و تبعی در کل کشور به همراه ۸ میلیون بازنشسته و مستمری بگیر اصلی و تبعی عضو خانواده تامین اجتماعی هستند.
با توافق وزرای بهداشت و رفاه، حداکثر زمان وصول مطالبات وزارت بهداشت از سازمان تأمین اجتماعی به دو ماه کاهش یافت.
مدیرعامل سازمان تأمین‌اجتماعی گفت: دولت و مجلس در مورد بازپرداخت حدود ۱۸۰ هزار میلیارد تومان از مطالبات سازمان تأمین‌اجتماعی در سال‌های ۱۴۰۰ و ۱۴۰۱ همکاری‌های خوبی انجام دادند.
دبیر مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت:دولت برنامه‌های خود را برای اجرایی شدن سیاست‌های کلی تأمین اجتماعی ارائه کرده و هیئت نظارت مجمع طبق سند الزامات تحقق سیاست‌های کلی برنامه دولت را بررسی می‌کند.
سازمان تامین اجتماعی نسبت به موضوع برداشت غیرقانونی از بودجه بنیادشهید و مطالبات ایثارگران پاسخ داد.
رئیس کانون کارگران بازنشسته و مستمری‌بگیر تأمین اجتماعی تهران گفت: سال آینده سازمان تامین اجتماعی با کسری بودجه ۲۱۴ هزار میلیاردی مواجه می شود.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی زمان واریز عیدی بازنشستگان این سازمان را اعلام کرد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی زمان واریز عیدی برای بازنشستگان را اعلام کرد.
شوش- نماینده مردم شوش و کرخه در مجلس در دیدار با وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی خواستار احداث بیمارستان تأمین اجتماعی در شهرستان شوش شد.
مدیرعامل سازمان تأمین اجتماعی، از راه‌اندازی ۱۸۳ پروژه در حوزه توسعه خدمات تأمین‌اجتماعی خبر داد و گفت: حدود ۸۸ هزار میلیارد تومان بدهی بانکی که از سال ۹۴ تا ۱۴۰۰ تجمیع شده بود، تسویه شد.
جمعی از تشکل‌های شاهد و ایثارگر درباره نتایج غیر قابل جبران برداشت غیرقانونی و بدون هماهنگی از بودجه بنیاد شهید و امور ایثارگران از سوی سازمان تأمین اجتماعی هشدار دادند.
مدیر عامل سازمان تأمین اجتماعی، آخرین جزئیات واگذاری سهام ۹۰ هزار میلیاردی به این سازمان را تشریح کرد.
بر اساس اعلام سازمان تأمین اجتماعی، مدیران حوزه‌های مختلف تأمین اجتماعی در هفته جاری از طریق سامانه تلفنی ۱۴۲۰ پاسخگوی سوالات بیمه شدگان خواهند بود.
مدیران حوزه‌های برنامه‌ریزی، مالی و پشتیبانی؛ درمانی، بیمه‌ای و مرکز فناوری اطلاعات، آمار و محاسبات سازمان تأمین‌اجتماعی، در هفته جاری در مرکز ارتباطات مردمی این سازمان، پاسخگوی پرسش‌ها و ابهامات احتمالی بیمه‌شدگان، کارفرمایان، بازنشستگان و مستمری‌بگیران و سایر اقشار خواهند بود.
زاهدی وفا سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته و در پی پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی مقرر شد مستمری سایر سطوح بازنشستگان تأمین اجتماعی اصلاح شود.
سرپرست وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی گفت: بر اساس بررسی‌های کارشناسی صورت گرفته و در پی پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی مقرر شد مستمری سایر سطوح بازنشستگان تأمین اجتماعی اصلاح شود.
سرپرست وزارت رفاه گفت: در پی پیشنهاد سازمان تأمین اجتماعی مقرر شد در چارچوب پایداری منابع و اعتبارات این سازمان، مستمری سایر سطوح اصلاح شود.
فرانکی دی‌یونگ، هافبک بارسلونا، معتقد است که دلیل تصمیم این باشگاه برای فروش او ورزشی نیست و همین کار جدایی را سخت کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ