بخش قابل توجهی از مردم عراق و ۱۲ کشور مسلمان، نسبت به تعهد آمریکا برای برقراری دموکراسی بدبین هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دفتر سیاسی جنبش انصارالله یمن، اعلام کرد که کشورهای مسلمان در سراسر جهان باید به جای صدور بیانیه، کشور سوئد را تحریم سیاسی و اقتصادی کنند.
سفیر جدید ایران در کویت پیش از عزیمت به محل ماموریت با وزیر امور خارجه کشورمان دیدار کرد.
جمعی از زائران نخبه و فرهیخته کشورهای مختلف با حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالفتاح نواب دیدار و گفت و گو کردند.
وزیر امور خارجه گفت: از توسعه مناسبات و بازگشت عادی روابط با دیگر کشورهای منطقه و جهانی اسلام، از جمله جمهوری عربی مصر و کشور مسلمان و برادر مراکش نیز استقبال می‌کنیم.
عضو کمیسیون امنیت ملی مجلس شورای اسلامی گفت: منافع بهبود روابط ایران و عربستان عاید کشورهای مسلمان می‌شود و محور مقاومت هم از این همکاری‌ منتفع خواهد شد.
جنایت های رژیم صهیونیستی باعث شده است که این رژیم نه تنها در میان کشورهای مسلمان بلکه در بین غربی ها نیز به عنوان رژیمی آپارتاید و جنایتکار معرفی شود.
فرمانده کل سپاه گفت: راهبرد محدودسازی جمعیت به‌خصوص برای امت‌های مسلمان و به‌ویژه ایران، راهبرد امنیتی خطرناکی بوده که از سوی کشورهای غربی به‌ویژه آمریکایی‌ها ترویج شده است.
رئیس جمهور با اشاره به فرمایشات رهبر انقلاب درباره ضرورت تقویت ارتباطات با همسایگان و کشورهای مسلمان گفت: نه فقط وزارت خارجه، بلکه همه دستگاه‌های اجرایی باید این موضوع را با جدیت دنبال کنند.
معاون اول رئیس‌جمهور در پیام‌هایی جداگانه به نخست وزیران و همتایان خود در کشورهای اسلامی، عید سعید فطر را عید بازگشت به سرشت پاک انسانی توصیف کرد.
فرمانده کل سپاه گفت گفت: هیچ چیزی غیر از امنیت و آسایش برای کشورهای منطقه آرزو نمی‌کنیم و پیام ما در واقع برای همسایگان این است که ما حامی ملت‌های مسلمان هستیم و آنها را تنها نمی‌گذاریم.
رئیس جمهور حمایت از ملت مظلوم فلسطین را نقطه اشتراک تمامی کشورهای اسلامی دانست و اظهار داشت: امروزه مقابله با جنایات رژیم صهیونیستی نسبت به ملت فلسطین، خواست ملت‌های مسلمان از دولتمردان است.
رئیس‌جمهور گفت: رهبران کشورهای اسلامی باید در این ماه مبارک با تکیه بر تعالیم قرآن و پایبندی به معنویت‌های این ماه پر خیر و برکت، وحدت و یکپارچگی امت اسلامی را محقق کنند.
کارشناس ارشد مسائل خاورمیانه گفت: ارتباط ایران با عربستان و دیگر کشورهای عربی و مسلمان می تواند سبب فاصله گرفتن رژیم صهیونیستی از این کشورها شود.
رئیس گروه PUIC مجلس از ارائه قطعنامه‌هایی با موضوع مقابله با نفرت‌پراکنی اعلام حمایت کرد و خواستار اتخاذ مواضع مشترک میان کشورهای آسیایی و مسلمان برای تصویب قطعنامه شد.
در پی هتک حرمت به مصحف شریف در استکهلم پایتخت سوئد، مردم کشورهای اسلامی در نقاط مختلف جهان به خیابان ها آمده و علیه این اقدام موهن اعتراض کردند.
رئیس سازمان حفاظت محیط زیست در دیدار با وزیر امورخارجه مصر گفت: ارتقای روابط با کشورهای همسایه و مسلمان از اولویت‌های دولت سیزدهم است.
نماینده مردم میانه در مجلس گفت: حرف‌های آمریکاپسند نزنید، ما دوست و دلسوز شما و کشورهای مسلمان مستقل هستیم، صف خود را از ما جدا نکنید و با طناب پوسیده آمریکا و اسراییل در چاه نروید.
شیخ یوسف القرضاوی مؤسس و رئیس سابق اتحادیه جهانی علمای مسلمان روز دوشنبه در سن ۹۶ سالگی درگذشت. القرضاوی متعلق به اخوان المسلمین بود و به عنوان یکی از رهبران معروف آن شد. وی به خاطر کتاب‌ها، برنامه‌های تلویزیونی و موضع‌گیری علیه برخی از حکام عرب و سران کشورهای غربی شهرت زیادی به دست آورد. قرضاوی سفرهای متعددی به کشورهای مختلف جهان داشته و در سمینارها و همایش های بین‌المللی متعددی شرکت کرد.
خبرنگار الجزیره اعلام کرد، همه در راه صلح و آشتی با ایران هستند. اسرائیل از صلح و آشتی میان کشورهای عربی و ایران مسلمان وحشت زده می‌شود، زیرا بر قدرت مردم عرب و اسلام و مسلمانان می‌افزاید.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه هر گونه همکاری با رژیم مفلوک صهیونیستی ثبات امنیت را در منطقه خلیج فارس تهدید و مختل می کند، گفت: ما مسلمان و با کشورهای منطقه خلیج فارس برادر هستیم و امنیت همسایگانمان را امنیت خود می‌دانیم.
فرمانده نیروی دریایی سپاه با تاکید بر اینکه هر گونه همکاری با رژیم مفلوک صهیونیستی ثبات امنیت را در منطقه خلیج فارس تهدید و مختل می کند، گفت: ما مسلمان و با کشورهای منطقه خلیج فارس برادر هستیم و امنیت همسایگانمان را امنیت خود می‌دانیم.
زنان توانمند ورزشکار مسلمان ایرانی نشان دادند که علاوه بر وجود محدودیت‌ها، می‌توانند خود را به کل جهان بر قله‌ دنیا و خارج از نقش‌های دیگر از جمله مادری نشان دهند.
زنان توانمند ورزشکار مسلمان ایرانی نشان دادند که علاوه بر وجود محدودیت‌ها، می‌توانند خود را به کل جهان بر قله‌ی یک دنیا و خارج از نقش‌های دیگر از جمله مادری نشان دهند
قیمت سکه طرح جدید امروز بدون تغییر قیمت نسبت به روز کاری گذشته (پنجشنبه، ۱۹ خردادماه) به ۱۴ میلیون و ۹۴۰ هزار تومان رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ