عضو کمیسیون امور داخلی و شوراها گفت: با نسل جدیدی رو به رو هستیم که بعد از این اغتشاشات نشان دادند که نه تنها نوع مطالباتشان با نسل‌های گذشته بلکه نوع کنش گری آن‌ها هم متفاوت است. باید این موضوع را خوب فهمید، درک کرد و نسبت به آن برنامه داشت. مطالبه‌ای در بخشی از جامعه وجود دارد که نمی‌توان آن را نادیده گرفت، بلکه باید نسبت به آن دغدغه داشت و برای دستیابی به رضایت‌مندی عمومی با این نسل به مفاهمه و اقدام مشترک رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر کشور دارد کار را محکم دنبال می‌کند و به امید خدا بتواند به بهترین نحو این مسیر را طی کند تا بتوانیم یک انتخابات خوب در پایان سال داشته باشیم.
تیروکمان که در چهار دوره اخیر بازی‌های المپیک نماینده داشته است برای ورود دوباره به این بازی‌ها مسیری سخت‌تر از همیشه پیش رو دارد که البته فرصت حضور در یکی از آنها از دست رفته است.
تیروکمان که در چهار دوره اخیر بازی‌های المپیک نماینده داشته است برای ورود دوباره به این بازی‌ها مسیری سخت‌تر از همیشه پیش رو دارد که البته فرصت حضور در یکی از آنها از دست رفته است.
عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس گفت: موضوعاتی خیلی کمتر از این بوده است که عده‌ای در جریانات خاص، باند‌های خاص و نشست‌های خاص کفن پوش شدند، نمی‌شود همان کفن پوش‌ها بیایند لاپوشانی کنند. این خلاف دستور قرآن است. خلاف دستور اسلام است. خلاف دستور پیغمبر خداست. خلاف دستور ائمه اطهار است. خلاف فرامین و سجایای اخلاقی یک مسلمان است. اصلاً مسلمان هم نه یک انسان است.
محمودوند بیان کرد: این روز‌ها شاهد مواردی هستیم در سطح جامعه که هیچ جوره توجیه‌پذیر نیستند. آنچه که در فضای مجازی رخ داده پیرامون جریان مدیر کل ارشاد استان گیلان اوج مصیبت به شمار می‌رود. ما دیروز قرآن سوزی در کشور سوئد را محکوم کردیم، اما در حقیقت توهین به قرآن کریم در همین گیلان رخ داده است. چرا نباید نسبت به این موضوع ورود داشته باشیم؟ امروز ما هیچ پاسخی برای بچه‌های مذهبی و حزب‌اللهی هم نداریم به خاطر خدا هم که شده به این موضوع ورود کنید.
اهواز - نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: کمبود قطار در مسیر خوزستان برای مردم مشکل آفرین شده و نباید تهیه بلیط قطار به یک آرزو برای مردم تبدیل شود.
اهواز - نماینده مردم آبادان در مجلس گفت: کمبود قطار در مسیر خوزستان برای مردم مشکل آفرین شده و نباید تهیه بلیط قطار به یک آرزو برای مردم تبدیل شود.
یک نماینده خطاب به رئیس جمهور گفت: براساس بسیاری از شاخص‌ها استاندار منصوب شما در حد یک بخشدار نیز نیست و فعالان استان رو رو در روی هم قرار داده و مدیران هر لحظه استرس تودیع خود را با بدترین شیوه دارند و مگر می‌شود فردی را مستقیماً از مدیریت یک مدرسه به مدیریت استان انتخاب کرد.
مرکز فرماندهی و کنترل هوشمند ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: دقایقی پیش در خیابان ولیعصر (عج) قبل از میدان تجریش (منطقه ۱) یک اصله درخت سقوط کرده که باعث انسداد در هر دو مسیر شده است. به رانندگان عزیز توصیه می‌گردد در صورت امکان از مسیر‌های جایگزین استفاده نموده و با آرامش در رانندگی تا رفع این مشکل نیرو‌های امدادی را یاری نمایند.
یک عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها با تاکید بر ضرورت ساماندهی تعطیلات در سطح کشور گفت: باید در وهله اول یک زبان واحد برای تعطیلات آخرهفته در سطح کشور تعریف شود و سپس در مسیر رفع اختلاف بین روزهای تعطیلی با سایر کشورهای دنیا گام برداشت.
دوجاریک تصریح کرد: نماینده سازمان ملل سفر خوب و مثبتی به ایران داشت. امیداریم این امر، فضای مناسبی را برای اطمینان از یک مسیر سیاسی به سوی صلح یمن ایجاد کند.
سخنگوی دولت با تاکید بر اینکه بسته ارزی از سوی مجلس به دولت ارائه نشده است گفت: مسیر ارائه طرح‌های مجلس به دولت مشخص است؛ دولت قانوناً نمی‌تواند نظر پیشنهادی یک نماینده را ملاک عمل قرار دهد
ناصر الخلیفی، رئیس باشگاه پاری سن ژرمن، کسب جایزه بازیکن سال فیفا توسط لیونل مسی را تبریک گفت و از حضور سه نماینده پی‌اس‌جی در تیم منتخب فیفا به عنوان یک افتخار یاد کرد.
یک عضو کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: عملکرد صدا و سیما در ایام اخیر حاکی از آن است که نیازمند یک مشورت پذیری بوده تا در مسیر درست قرار گیرد.
نماینده پارلمان عمان از لیونل مسی درخواست کرد تا لباس معروف فینال جام جهانی قطر را به او بفروشد.
نماینده مردم فلاورجان در مجلس، گفت: عدم پذیرش ضامن بازنشسته و کارمند قراردادی توسط بانک یا ضرورت معرفی سه ضامن برای دریافت یک وام خرد، از مشکلات بسیاری از متقاضیان دریافت وام است.
یک نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی نقش فعالان زیست بوم نوآوری در کشور را ایجاد یک مسیر میانبر برای توسعه متوازن و پایدار کشور توصیف کرد.
نماینده تهران در مجلس شورای اسلامی با بیان این‌که به عنوان یک پدر داغدار توصیه می‌کنم که مسیر را از ضد انقلاب جدا کنید گفت که مهسا در برخی تحرکات بهانه بوده و اصل نظام را نشانه گرفته‌اند.
قاضی‌زاده هاشمی افرود: تعهداتی در دولت قبل به فیفا داده شد و در ایمیل فدراسیون جهانی فوتبال هم آمده است که این مسیر تصویب از طریق قانونی یعنی پارلمان کشور باید صورت بگیرد تا یک اساسنامه قانونی داشته باشیم.
یک عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس شورای اسلامی،‌ حوزه سیاست خارجی دولت سیزدهم را به عنوان نقطه مثبت این دولت برشمرد و در عین حال گفت: اگر دولت می خواهد در ادامه راه کاری انجام دهد، باید فکری برای رابطه با جهان کند. نمی شود مدیر یک روزنامه، سیاست خارجی ما را تعیین کند یا اینکه چهار تا آدم افراطی رابطه ما با جهان را تعریف کنند آن هم افرادی که هیچ درک درستی از منافع ملی و درد مردم ندارند.
یک نماینده مجلس گفت:‌ اگر چه ایران مذاکرات را برای احقاق ملت خود دنبال می‌کند، اما مسیر توسعه کشور را به آن گره نزده و هر دو مسیر مستقل از یکدیگر را می‌پیماید.
مدیر عامل شستا، ابراهیم بازیان بهمراه مدیرعامل تاپیکو، مسعود اسم‌خانی و جمعی از اعضای هیئت‌مدیره، مدیران و معاونین این مجموعه از پالایشگاه روغن‌سازی ایرانول، بازدید کردند.
روز گذشته، نرخ دلار در صرافی‌ها با افت حدود ۱۲۰۰ تومانی همراه شد و در کانال ۳۱ هزار تومان جای گرفت. روندی که در صورت تدبیر بانک مرکزی برای افزایش سقف ۲۰۰۰ دلاری برای نیاز ارزی مردم در سرفصل ۲۴، احتمال تعدیل بیشتر شاخص ارزی را تقویت می‌کند.
واکنش یک نماینده مجلس و یک فعال رسانه ای اصولگرا به حکم رهبر انقلاب برای انتصاب مدیر مسئوول جدید روزنامه اطلاعات

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ