مجتبی حسینی با وجود همه فشارهایی که طی روزهای گذشته تحمل کرد، بازی با پرسپولیس را پشت سر گذاشت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
ساده‌ترین راه‌حل این است که صبر کنید تا گره عضلانی ظرف چند روز خودبه‌خود رفع شود. زمان لازم است تا ماهیچه به حرکت جدید عادت کند یا از استرس و فشار رها شود.
بحث تعویق احتمالی رقابت‌های لیگ برتر پیرو صحبت‌های مهدی تاج و برای حل یک مشکل قدیمی در فوتبال ایران است.
رژیم غذایی مناسب، دوری از استرس و چاقی و پرهیز از مصرف دخانیات و پرهیز از استفاده بی‌جا از دارو‌های مختلف و کنترل فشار خون بالا می‌تواند از آسیب‌های کلیوی و قلبی ناشی از دیابت جلوگیری کند.
فشار خون را در هر میلیمتر جیوه اندازه گیری می‌کنند. فشار خون زیر ۹۰ میلی متر جیوه برای حالت سیستولیک یا ۶۰ میلی متر جیوه برای حالت دیاستولیک معمولاً به فشار خون پایین تعبیر می‌شود.
به عقید گابریل ژسوس استرس و فشار عصبی در هفته های پایانی تمرکز بازیکنان این تیم را برای قهرمانی در لیگ برتر کاهش داد.
مشاور رسمی آموزش و پرورش گفت: فشار والدین برای پیشرفت تحصیلی می‌تواند باعث تجربه سطوح بالای استرس و اضطراب در کودکان و نوجوانان شود.
انگور حاوی پلی فنول یعنی آنتی اکسیدان‌هایی است که فواید زیادی از جمله کاهش فشار خون، التهاب، سطح کلسترول و استرس اکسیداتیو برای سلامتی دارد. هنگامی که انگور می‌خوریم، پلی فنول‌ها وارد بدن و از طریق میکروبیوم روده توسط معده هضم می‌شوند که به درمان عفونت‌های روده کمک می‌کند.
مربی سابق تیم ملی کشتی آزاد معتقد است رقابت بین حسن یزدانی و دیوید تیلور خیلی بزرگ جلوه داده می‌شود و این موضوع به کشتی گیر ایران فشار و استرس وارد می‌کند.
دکتر محمد حسین نجفی، متخصص قلب و فوق تخصص آنژیوپلاستی با تاکید بر اینکه اضطراب و نگرانی زیاد به گرفتگی عروق قلبی کمک می کند،می گوید: علاوه بر قند ، چربی و فشار خون بالا و کنترل نشده و نیز مصرف دخانیات ، استرس و اضطراب زیاد از خطرات جدی برای سلامت عروق قلبی محسوب می شود. بعلاوه که داروهای کنترل استرس به تنهایی نمی توانند جلوی عوارض منفی استرس را بر عروق قلبی بگیرند. منبع: خبرآنلاین
ژوزه مورایس طی یک هفته با تساوی مقابل ملوان به شدت تحت فشار قرار گرفته است.
به طور طبیعی میزان فشار پشت چشم بین ۱۲ تا ۱۸ میلی‌متر جیوه است. اما به هر میزان که از عدد ۱۸ فاصله بگیرد، دچار استرس و فشار چشمی می‌شوید. در این عارضه درست مثل ناخنک چشم باید به دنبال راه درمان باشید.
تحت فشار قرار دادن عمدی بدن از طریق ورزش می‌تواند ما را در برابر انواع عوامل استرس زا انعطاف پذیرتر کند.
دروازه‌بان با تجربه نفت مسجدسلیمان می‌گوید نا امید نیستند و به سقوط فکر نمی‌کنند.
دانشمندان می‌گویند شواهد جدیدی وجود دارد که نشان می‌دهد یک داروی فشار خون قدیمی می‌تواند درمانی برای کاهش اثرات ناشی از اختلال استرس پس از سانحه باشد.
یک فوق تخصص بیماری‌های کلیه و فشارخون گفت: اگر فشارخون فرد در پی استرس ۱۴ تا ۱۵ باشد نیازی به اقدامات اورژانسی نیست، ولی اگر فشار خون ۱۸ تا ۲۰ باشد بسیار خطرناک بوده و باید اقدامات اورژانسی انجام شود.
ابراهیم میرزاپور شانس علیرضا بیرانوند را برای پوشیدن شماره یک تیم ملی در جام جهانی 2022 بالاتر از دیگر دروازه بانان می داند.
پابلو توره شب گذشته از دقیقه 77 بازی بارسا و بیلبائو وارد زمین شد تا اولین بازی خود در لالیگا را انجام دهد. او از استرس و فشار عصبی زیادش قبل از ورود به زمین گفت.
سرمربی تیم فوتبال نوجوانان ایران معتقد است هدف اصلی برگزاری فوتبال در این رده سنی باید توسعه باشد.
پژمان درستکار، سرمربی تیم ملی کشتی آزاد ایران، در روزهای اخیر فشار زیادی را تحمل کرده است.
قائمشهر- سرمربی تیم نساجی مازندران، با لقب دادن کماندوهای ستاره دار به بازیکنان تیمش، پیروزی روحیه بخش نساجی برابر تیم مس کرمان را نبود استرس و نداشتن فشارهای ناشی از ناداوری‌ها بیان کرد.
این موضوع را من باز نکرده بودم اما در بخش بانوان اجازه نمی دادند با حجاب بازی کنند. ما پیگیر موضوع شدیم و با روی گشاده برخورد کردند. دو روز پیش از مسابقات ما فشار و استرس زیادی داشتیم.
اسطوخودوس یکی از محبوب‌ترین اسانس‌هاست که به دلیل توانایی آن در مقابله با شرایط بهداشتی متعدد ارزشمند است. اسانس اسطوخودوس می‌تواند به بهبود زخم، اضطراب، خواب، عفونت‌های قارچی حتی ریزش مو همچنین به کاهش استرس، فشار خون و سطح کورتیزول کمک کند.
فوق تخصص بیماری‌های کلیه و فشارخون، با بیان این موضوع که فشار خون می‌تواند در نتیجه استرس یا تشویش نیز افزایش پیدا کند، خاطرنشان کرد: در صورتی که این شرایط علت افزایش فشار خون باشد، بهتر است دراز کشیده یا نشسته و از نفس کشیدن آرام، عمیق و همراه با آرامش برای بهبود وضعیت خود استفاده کنید و انجام این کار را تا زمانی ادامه دهید که با بهبود علامت‌های بیماری مواجه شوید.
یک عضو کمیسیون انرژی گفت: با توجه به افزایش قیمت برخی کالاها، مردم حق دارند تحت تأثیر شایعات افزایش نرخ بنزین قرار گیرند اما به پشتوانه اسناد رسمی، قاطعانه می‌گویم که افزایشی در کار نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ