دکتر هِیلی جونز (Hayley Jones)، متخصص لیسه‌ها و حلزون‌ها توصیه می‌کند که باغبانان به جای تلاش برای از بین بردن حلزون‌ها نگرش خود را تغییر دهند و به جای استفاده از مواد شیمیایی آن‌ها را با دست بردارند. به نظر دکتر جونز ساده‌ترین راه برای کاهش استرس باغبانان این است که بگویند «یک حلزون وجود دارد» و از این موضوع خوشحال باشند و بپذیرند که گیاهانشان کمی آسیب ببینند. او می‌خواهد باغبانان بپذیرند که همه لیسه‌ها و حلزون‌ها بد نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حلزون تراپی‌یکی از عمل‌های زیبایی است که به تازگی مد شده و افراد به اشتباه برای زیبایی و جوان سازی پوستشان انجام می‌دهند، اما اینکه حلزون‌ها چگونه پرورش پیدا کردند و آیا ناقل بیماری‌هستند یا خیر هنوز مشخص نیست.
حلزون‌ها و لیسه‌ها، نیازی ندارند تا برای فرار از دست شکارچیان سریع باشند؛ آن‌ها راهکار‌های دیگری برای فرار از دست موش‌ها، پرندگان، حشرات و دیگر دشمنان‌شان دارند. حلزون‌ها هنگامی که احساس خطر می‌کنند در لاک‌شان پنهان می‌شوند تا خطر دفع شود و لیسه‌های زمینی نیز خود را از دیدرس پنهان می‌کنند. اکثر لیسه‌ها به رنگ‌های خاکستری، خرمایی یا قهوه‌ای هستند و بدین‌ترتیب به خوبی می‌توانند در محیط اطراف، خود را پنهان کنند و شکارچیان نیز به ندرت آن‌ها را می‌بینند.
رائفی‌پور با اشاره به انتقادات اخیر حوزوی‌ها و هیاتی‌ها از خودش گفت: «من اشتباه هم دارم ولی توجه کنید که این زمین، زمین بازی اسرائیل و انگلیس است. همه این حملات هم پس از ماجرای اعدام جاسوس اکبری شروع شد. ما مطالبه کردیم که جاسوسان را مبادله نکنید، اعدام کنید!»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ