اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نقل و انتقالات لیگ برتر بسکتبال در حالی پیگیری می‌شود که سازمان لیگ به ۶ تیم مجوز لازم برای ثبت قراردادهای منعقد شده آنها را نداده است.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: در بررسی های بعمل آمده ۹۹ تقاطع غیر همسطح ناقص در شهر تهران وجود دارد.
معاون رئیس جمهور گفت: دولت تلاش می‌کند تا از مشکلات مردم گره گشایی کند و در این مدت اقدامات بزرگی صورت گرفته و دستاوردهای قابل توجهی در عرصه‌های مختلف داخلی و خارجی به ثمر رسیده که به مرور آثار و برکات آن در زندگی و معیشت مردم نمایان می شود.
اقدامات و اظهارات مسئولین دولت در خصوص موانع اجرای نهضت ملی و راه‌حل‌های موجود نشان می‌دهد درک درستی از اهمیت زمین برای حل مسئله‌ی مسکن وجود ندارد.
در شرایطی که صعود استقلال خوزستان می‌توانست یک اتفاق شیرین برای اهوازی‌ها محسوب شود، اختلافات شکل گرفته اکنون ناامیدی بزرگی را در خصوص آینده این تیم شکل داده است.
معاون برنامه‌ریزی وزیر نفت ابراز امیدواری کرد که گره احداث پالایشگاه‌های جدید به‌زودی با اجرای این برنامه هفتم توسعه باز خواهد شد و شاهد شتاب در روند اجرای طرح‌های پالایشی خواهیم بود.
جمهوری اسلامی ایران پیش از این چنین پیشنهادهایی از سوی کشورهای غربی را نیز مردود خوانده و گفته آنها را نمی‌‌‌پذیرد. ایران می‌‌‌گوید راستی‌‌‌آزمایی رفع تحریم‌‌‌ها، اخذ تضمین در خصوص ماندگاری برجام و رفع ادعاهای پادمانی آژانس اتمی اصلی‌‌‌ترین مطالبه در مذاکرات رفع تحریم‌‌‌ها است.
استقلال در دو هفته اخیر لیگ برتر با از دست دادن 5 امتیاز شانس تکرار قهرمانی خود درلیگ برتر را کمرنگ کرد.
یحیی گل‌محمدی که پیش از بازی واکنش جالبی به شایعات حول نیمکت پرسپولیس داشت با برد بزرگ در دربی نشان داد کُت تن کی است.
شهرام در تشریح شکایتش گفت: من و رؤیا ۱۵ سال قبل زندگی مشترکمان را آغاز کردیم، اما همیشه با هم اختلاف داشتیم تا اینکه ۲۰ روز قبل او خانه و زندگی را رها کرد و به خانه پدری‌اش رفت. من در این مدت نتوانستم رؤیا را ببینم و با او صحبت کنم تا اینکه او را در مغازه تراشکاری مستأجر سابقم به نام کاوه در شرایط بدی دیدم .
رئیس پلیس راهور تهران بزرگ از اصلاح ۴۸۶ نقطه پرتصادف خبر داد و گفت: ۱۹۶ محلی که گره ترافیکی داشته شناسایی و برطرف شده است.
با توجه به اینکه یک سال از دستور رئیس جمهور برای واگذاری خودروسازان می گذرد؛ معاون وزیر صمت می گوید دولت تمام کارهای مربوط به واگذاری سهام تودلی را انجام داده اما کسی حاضر به خرید نیست.
امروز مطالبی همچون جزئیات ریزش قیمت دلار در بازار امروز، پیش بینی بورس | نماد‌های ریالی بورس را بخریم یا نماد‌های دلاری، چند خبر مهم از چند نماد بانکی،  سهام بزرگ بورس را بخریم؟، کدام نماد‌ها مشمول گره معاملاتی شدند؟، خودروی ۷۰۰ میلیون تومانی در بازار، ارزش سهام عدالت کاهشی شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
سروش رفیعی که برای باز شدن گره بازی به ترکیب پرسپولیس اضافه شده بود، شاهد باخت تیمش بود
ما رابطه تجاری خیلی بزرگی با چین نداریم، اما آن‌ها به دلیل اینکه ما نفت را با قیمت پایین‌تر به آن‌ها به شکل تانکر به تانکر می‌فروختیم، یکی از اندک خریداران نفت ما بودند. اما الان آمریکا در تلاش است که همین را هم قطع کند. از طرف دیگر ما دلار‌های این قبیل مبادلات را به بانک مرکزی عراق منتقل می‌کردیم و از آنجا به شکل‌های مختلف وارد ایران می‌شد، اما الان این هم دیگر برای امکان پذیر نیست و آمریکایی‌ها جلوی آن را گرفته‌اند
پرسپولیس در شرایطی باید به مصاف فولاد برود که در نیم فصل اول در آزادی هر چه زد به در بسته خورد.
معاون حمل و نقل و ترافیک منطقه ۱۷ تهران از برطرف شدن گره ترافیکی خیابان رشیدی جهان، با اجرای ایده ابتکاری و تأیید کمیته شبکه معابر و پلیس راهور فاتب خبر داد.
رئیس اداره مهندسی ترافیک پلیس راهور تهران بزرگ گفت: اگر ما مسیرهای استانداری را بسازیم و زیرساخت‌ها درست باشد مشکل گره ترافیکی مانند ترافیک بزرگراه تندگویان ـ یارجانی برطرف خواهد شد.
هواداران پرسپولیس، ۲ نگرانی بزرگ برای یورگن لوکادیا دارند. اول اینکه او درست مثل همیشه، یک شروع خوب را به یک پایان تلخ گره بزند. نگرانی دوم هم به شرایط جسمی او برمی‌گردد.
ساکت الهامی انقلابی بزرگ در رفتارش به وجود آورده و حالا احتمالا برخوردی متفاوت با سرمربی مس کرمان خواهد داشت.
رافائل گروسی، مدیرکل آژانس اتمی و محمد اسلامی، رئیس سازمان انرژی اتمی ایران، روز دوشنبه در وین با یکدیگر دیدار کردند.
رئیس‌جمهور با بیان اینکه گره توافق باید به دست کسی باز شود که آن گره را زده است، گفت: پرونده‌های ایران در آژانس باید مختومه شود تا به عنوان اهرم فشار مورد سو استفاده قرار نگیرد.
رئیس پلیس مهاجرت و گذرنامه فراجا گره کور نرسیدن گذرنامه و برگ گذر ویژه اربعین به زائران را باز کرد و اسامی مراکزی که می شود برگ گذر را در لحظه دریافت کرد را اعلام کرد.
یکی از حاضران در کنار زمین چمن ورزشگاه سیروس قایقران می گوید نیروهای هلال احمر روبه ریکاردو ساپینتو با مشت های گره کرده خوشحالی بعد از گل کرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ