مدیرکل امور کودکان  و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه ۲ هزار کودک سالانه واجد شرایط فرزند خواندگی می‌شوند، گفت: حدود ۳۰ هزار خانواده در فرایند فرزندخواندگی هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مشهد ـ مدیرکل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۲ هزار کلاس درس جدید تا پایان سال جاری به مجموع ۵۷ هزار کلاس درس خراسان رضوی افزوده می‌شود.
شهادت کودک ۲ساله فلسطینی سند دیگری از پرونده قطور جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی است؛رژیمی که در ۲ دهه اخیر دست‌کم بیش از ۲ هزار و ۵۰۰ کودک بیگناه را قربانی سیاست‌های نژادپرستانه کرده‌است.
گلستان- معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور گفت: تا پایان نیمه نخست امسال ۲ هزار مدرسه در حال ساخت تکمیل و تحویل آموزش و پرورش می‌شود.
شرکت سازنده ربات های تحویل غذا به رهبری یک ایرانی که با اوبر ایتز همکاری می کند قرار است فعالیت های خود را در چند شهر آمریکای شمالی گسترش دهد و ۲ هزار ربات را به کار گیرد.
تربت حیدریه ـ سرپرست وزارت جهاد کشاورزی گفت: تاکنون ۲ هزار و۲۰۰ تن گندم وارد سیلوها شده که نسبت به سال گذشته ۵۰ درصد افزایش داشته است.
مشهد ـ مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) خراسان رضوی از احساس مسئولیت ۲ هزار و ۷۴۲ تن از کارکنان وظیفه شناس انتظامی استان برای حمایت از ۵ هزار و ۳۸ کودک یتیم و محسنین خبر داد.
مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از پرداخت کمک‌هزینه خرید عینک به ۲ هزار و ۸۰۰ کودک خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان تهران از رفع تصرف دو هزار و ۷۰۰ هکتار از اراضی دولتی شهرستان فیروزکوه و اعاده این اراضی به بیت‌المال با ورود دستگاه قضا خبر داد.
اصفهان- معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش از تهیه و توزیع ۲ هزار بسته لوازم‌التحریر و ۲۶ عدد چاپگر در بین دانش‌آموزان روستایی و عشایری مناطق محروم استان اصفهان خبر داد.
رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از بازگشت ۲ هزار و ۳۷۰ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید خبر داد.
رئیس سازمان صنایع کوچک و شهرک‌های صنعتی ایران از بازگشت ۲ هزار و ۳۷۰ واحد تولیدی راکد به چرخه تولید خبر داد.
مشهد ـ مسئول بسیج سازندگی سپاه امام رضا (ع) خراسان رضوی از انعقاد تفاهم‌نامه همکاری با اداره‌کل آموزش و پرورش در راستای تجهیز ۲ هزار اقلام آموزشی مدارس سطح استان خبر داد.
رئیس سازمان جهاد کشاورزی استان تهران گفت: تاکنون بالغ بر ۲۱۲۰ تن گوشت قرمز منجمد از طریق سامانه هوشمند در غرف میادین میوه و تره‌بار، فروشگاه‌های زنجیره‌ای، صنوف و ... توزیع شده است.
مدیرکل امور کودکان و نوجوانان سازمان بهزیستی کشور با اشاره به اینکه ۲ هزار کودک سالانه واجد شرایط فرزند خواندگی می‌شوند، گفت: حدود ۳۰ هزار خانواده در فرایند فرزندخواندگی هستند.
رئیس سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌‎احمر از انجام بیش از ۲ هزار عملیات امدادی در آذرماه خبر داد.
رئیس مرکز موسسات و شرکتهای دانش بنیان معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری گفت: بالغ بر ۲ هزار شرکت دانش بنیان در بررسی های تمدیدی این مرکز رد شدند.
در نوبت دوم عرضه امروز ۲ هزار دستگاه شاهین سفید با قیمت پایه ۳۰۴ میلیون تومان روی تابلو رفت.
رییس دیوان عالی کشور گفت: حدود ۲ هزار ورودی پرونده به دیوان عالی کشور داریم که بسیاری از آنها تکراری است.
یزد- معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت از احیای ۲ هزار واحد صنعتی در یک سال گذشته در سراسر کشور خبر داد.
یزد- معاون صنایع عمومی وزیر صنعت، معدن و تجارت از احیای ۲ هزار واحد صنعتی در طول یک سال گذشته در سراسر کشور خبر داد.
یکی از علاقه‌مندی و لاکچری بازی‌های امروزی خانواده‌ها، تزیین اتاق نوزاد تازه متولد شده در بیمارستان است. بادکنک‌هایی که به همراه خرس و خرگوش‌های عروسکی یا ماشین‌های کوچک فانتزی به زیباترشدن اتاق کمک می‌کند. براساس قیمت‌ یکی از سایت‌ها فقط بادکنک آرایی بین ۵۰۰ تا یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان است. همچنین بادکنک آرایی و تزیین با چند عروسک ۲ تا ۵ میلیون تومان و به همراه جام گل حدود ۱۵ میلیون تومان برای مشتری آب می‌خورد.
جانشین فراجا با بیان اینکه ۲۰۰۰ مامور پلیس در اغتشاشات اخیر مصدوم شدند گفت : سران فتنه خجالت نمی کشند که در این موارد اظهار نظر می‌کنند و می‌گویند حامی مردم باشید؟
یک کارشناس اقتصادی با اشاره به سیاست حذف ارز ترجیحی در ماه‌های ابتدایی سال گفت: با وجود تخصیص ماهیانه ۲۴هزار میلیارد تومان سهم فروش شرکت‌های مرتبط با کالاهای اساسی کاهش قابل‌توجهی داشته است.
در مورد زمان یارانه مرداد ۱۴۰۱ هنوز سازمان هدفمندی یارانه‌ها جزئیاتی مشخص نکرده است، اما همچون تیر ماه باید انتظار داشته باشیم که آغاز واریز یارانه‌ها به حساب سرپرستان خانوار از روز پنجشنبه ۲۰ مرداد ماه باشد. پایان واریز‌ها نیز هنوز به شکل کامل مشخص نشده، اما احتمالا بین ۲۴ تا ۷۲ ساعت زمان خواهد برد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ