تبریز- مدیر امور زراعت سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: این استان به رغم رعایت الگوی کشت سالانه با تولید حدود ۸۴ هزار تن پیاز، رتبه هشتم کشور را به خود اختصاص داده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل ورزش‌وجوانان آذربایجان‌شرقی از قطعی شدن حضور بانوان تماشاگر در دیدار تراکتور در پلی‌آف لیگ‌قهرمانان آسیا خبر داد
آبرسانی بسیج به ۱۲۱ روستای محروم آذربایجان‌شرقی
تبریز- صنعت قطعه سازی آذربایجان شرقی از گذشته تاکنون یکی از صنایع پیشرو و تاثیرگذار در کشور بوده ولی مدتی است رها شده و نیازمند حمایت و توجه است.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان‌شرقی گفت: در هفته جهاد کشاورزی ۴۶ پروژه به ارزش بیش از ۵ هزار و ۷۳۳ میلیاردریالبه بهره‌برداری می‌رسد.
با توجه به شواهد موجود می‌توان استنباط کرد در محل این محوطه استقراری مهم در قرون اولیه و میانی دوران اسلامی، بنا‌های اربابی و بزرگ مقیاس قرار داشته، که نشان از اهمیت این محوطه در این دوران در منطقه قره‌داغ و آذربایجان و ایران دارد.
خبرنگار از مدیرکل درباره استخدام پسرش در شرکت عمران سهند سوال می‌پرسد که او می‌گوید: پسرم استخدام نشده و مهندس عمران است و در یک شرکت کار می‌کند که مشاور شرکت عمران است. ولی در آینده ممکن است در یک چنین جایی هم مشغول به کار شود. او در بخش دیگری از صحبت‌های خود خطاب به خبرنگاران گفته است «برای درآوردن حرص شما هم شده، پسرم را جای بهتر هم می‌برم!»
تبریز- مدیرعامل شرکت آب منطقه‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: ۵۸ درصد ظرفیت سدهای استان خالی است.
تبریز-اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی از تداوم وضعیت بهبودی مدیرکل این مجموعه و احتمال ترخیص وی از بیمارستان شهید باهنر کرمان در روزهای آتی خبرداد.
تبریز- سرپرست تیم تکواندو مس سونگون ورزقان گفت: با تیمداری مس سونگون ورزقان در رشته‌های مختلف از جمله تکواندو که تنها مدال المپیکی استان را دارد، ورزش آذربایجان شرقی جان تازه‌ای گرفت.
تبریز- نماینده مردم تبریز، آذرشهر و اسکو در مجلس شورای اسلامی با اشاره به تناسب ناموزون میزان منابع و مصارف سپرده‌های بانک‌های خصوصی استان گفت: باید جلوی جولان سیستم بانکی گرفته شود.
نایب رئیس هیئت تکواندو آذربایجان شرقی گفت: عملکرد تیم‌های نونهالان و نوجوانان استان در لیگ برتر قابل قبول بود.
تبریز - نایب رئیس هیئت تکواندو آذربایجان شرقی گفت: عملکرد تیم‌های نونهالان و نوجوانان استان در لیگ برتر قابل قبول بود.
تبریز- رئیس گروه پیش‌بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: با توجه به پایداری هوا و سرعت کم وزش باد تا پایان هفته، احتمال افزایش غلظت آلاینده‌های جوی در آذربایجان‌شرقی وجود دارد.
رییس سازمان صنعت، معدن و تجارت آذربایجان‌شرقی اعلام کرد: راه‌اندازی آزمایشگاه جامع معدن و صنایع معدنی منطقه شمال غرب در شهرستان مرند موجب شد که این مرکز آزمایشگاهی از ظرفیت‌های خدماتی فراملی برخوردار شود.
تبریز- رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آخرین تصاویر ماهواره ای، فعالیت سامانه بارشی موجب اختلال در تردد جاده‌ای استان می‌شود.
تبریز- رئیس سازمان صمت آذربایجان‌ شرقی از تشدید نظارت بر فعالیت معادن این استان خبرداد.
تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: از ابتدای سال جاری تاکنون ۶۵۰ کیلومتر از راه‌های ارتباطی استان آسفالت شده است.
در غرب سواحل خزر، بخش‌هایی از اردبیل و شمال آذربایجان‌شرقی بارش تداوم خواهد داشت و از اواخر وقت، سامانه بارشی جدید وارد کشور می‌شود.
تبریز- تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی در رنکینگ جهانی با صعود چند پله‌ای همراه بودند.
تبریز- تکواندوکاران آذربایجان‌شرقی در رنکینگ جهانی با صعود چند پله‌ای همراه بودند.
تبریز- مسابقات تکواندو دختران منطقه‌ شمال غرب خردسالان کشور در رده دختران با قهرمانی تیم گیلان و نائب قهرمانی آذربایجان شرقی به اتمام رسید.
تبریز- مسابقات تکواندو دختران منطقه‌ شمال غرب خردسالان کشور در رده دختران با قهرمانی تیم گیلان و نائب قهرمانی آذربایجان شرقی به اتمام رسید.
تبریز- مسابقات تکواندو دختران منطقه‌ شمالغرب خردسالان کشور در رده دختران با قهرمانی تیم گیلان و نایب قهرمانی آذربایجان شرقی به اتمام رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ