رئیس ستاد اربعین حسینی (ع) شهرداری تهران گفت: حضور گروه‌های جهادی و مردمی برگزاری مراسم اربعین را ماندگارتر و اثرگذارتر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نتایج یک نظرسنجی در انگلیس نشان می‌دهد حدود ۸۰ درصد از بزرگسالان در این کشور به درستی نمی‌دانند حداکثر میزان مصرف روزانه نمک چقدر است؟
معاون زراعت وزارت جهاد کشاورزی گفت: 98درصد محصولات زراعی کشور، تابستانه و در تناوب با گندم کشت می‌شود؛ ازاین رو لازم است برای استفاده حداکثری،محصولات کم‌آب بر در تناوب با محصول گندم کشت شود.
رئیس سازمان زندان‌ها عنوان کرد: همکاران قضایی باید مدد کرده و اهتمام بیشتری در استفاده از ظرفیت‌های قانونی برای استفاده از پابندهای الکترونیک داشته باشند.
استفاده از نقدینگی موجود در اقتصاد با بسترسازی مناسب از طریق ابزار‌های نوین بازار سرمایه و تکیه بر تامین مالی پروژه‌ای، علاوه بر هدایت نقدینگی به سمت تولید موجبات مشارکت حداکثری مردم در اقتصاد نیز فراهم خواهد شد.
حضور به موقع یامگا در تیر دوم و استفاده حداکثری از پاس زیبای محبی، استارت پیروزی استقلال برابر فولاد بود.
اگر در تعطیلات نوروز قصد سفر دارید و باید چمدان خود را ببندید، بهتر است نکاتی را برای استفاده حداکثری از فضای چمدان در نظر بگیرید.
اصفهان- مدیرکل دفتر حقوقی، املاک و حمایت قضائی وزارت آموزش و پرورش گفت: مولدسازی به معنای فروش نیست و باید با استفاده حداکثری از آن، زمینه رسیدن به درآمد پایدار را فراهم کرد.
محرابیان گفت: امروز در کشور۳۰ هزار مگاوات از ۷۰ هزار مگاوات حداکثر تقاضای مصرف در تابستان، مربوط به مصارف سرمایشی است و با استفاده از کولرهای استاندارد ۵۰ درصد مصرف انرژی کاهش پیدا می‌کند.
رئیس مرکز بررسی های استراتژیک ریاست جمهوری با اشاره به آیین نامه حمایت از نخبگان گفت: بناست بر اساس این آئین نامه از حداکثر ظرفیت نخبگان بهره ببریم.
ژاوی قصد ندارد تا زمان بهبودی کامل روبرت لواندوفسکی از او استفاده کند و حداکثر احتیاط در مورد او لحاظ خواهد شد.
در حالی که تیم های شهرستانی در حال استفاده از حضور حداکثری تماشاگر در بازی های خانگی هستند، تیم استقلال در بازی خانگی تنها مجوز فروش 5 هزار بلیط به تماشاگرانش را دارد.
عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام خطاب به دشمنان ملت ایران، گفت: 44 سال شما هر گزینه‌ای را که دارید در سخت‌ترین شکلش علیه یک ملت یران به کار بردید. از همان روزهای اول انقلاب ناامنی و ترور؛ چقدرش را استفاده کرده‌اید. 17 هزار نفر از مردم ایران را به شهادت رساندید.
سعید جلیلی عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام گفت: یکی از سخت‌ترین موارد جنگ است که آن را هم ۸ سال به ایران تحمیل کرد؛خود آمریکایی‌ها گفتند فشار حداکثری علیه ایران شکست فاحش خورد.
نماینده رهبر معظم انقلاب در شورای عالی امنیت ملی گفت: گزینه‌های اصلی روی میز دشمن ترور، جنگ نظامی، فشار اقتصادی، و به تعبیر خودشان فشار حداکثری بود که همه اینها را تاکنون استفاده کرده است.
اوجی وزیر نفت گفت: با تغییر در خطوط انتقال گاز و استفاده حداکثری از ظرفیت تولید در جنوب تا این لحظه توانسته‌ایم استمرار در گازرسانی کشور را حفظ کنیم.
روزنامه دولت نوشت: به نظر می‌رسد با توجه به شکست مجدد فشار حداکثری بر ایران، مجدداً غربی‌ها اهرم‌های اقتصادی را برای الزام ایران به کار برند و موفقیت یا عدم موفقیت آن‌ها به میزان آمادگی اقتصادی کشور بستگی دارد.
هیئتی از آژانس بین المللی انرژی اتمی شب گذشته (یک‌شنبه) در حالی به تهران سفر کرد که در هفته‌های اخیر، کشورهای غربی از همه‌ی اهرم‌های فشار خود در جنگ ترکیبی علیه ملت ایران استفاده کردند.
مدیر عامل شرکت خدمات تأمین‌اجتماعی گفت: صندوق های بیمه ای باید به سمت استفاده حداکثری از فناوری اطلاعات پیش بروند تا بتوانیم پاسخگوی بیمه شدگان باشیم.
معاون حقوقی رئیس جمهور گفت: وقتی حصار امنیتی مخدوش می‌شود، دشمنان کشور حداکثر استفاده را از این فضا خواهند کرد.
معاون شهردار منطقه ۸ گفت: این طرح‌ها با هدف جلوگیری از تولید پسماند، افزایش حداکثری تفکیک در مبدأ، استفاده مجدد، بازیافت و به حداقل رسانی پسماند شهری در دستور کار قرار گرفته است.
رئیس سازمان انرژی اتمی با اشاره به اینکه فناوری هسته‌ای دامنه کاربردی وسیعی دارد، گفت: سازمان انرژی با تمام اعتقاد و ظرفیت خود برای استفاده حداکثری از ظرفیت فناوری هسته‌ای آمادگی دارد.
سرمربی تراکتور از هر سه بازیکن خارجی تیمش در ترکیب اصلی بازی امروز استفاده کرده است.
رییس سازمان حفاظت محیط زیست با صدور بخشنامه ای، از معاونین و مدیران ارشد این سازمان خواست نسبت به استفاده حداکثری از بانوان ولایی، مدیر و متخصص تاکید کرد.
نماینده مردم تهران در مجلس شورای اسلامی گفت: ما مصمم هستیم که فناوری‌های خود را توسعه دهیم و استفاده صلح آمیز از انرژی هسته‌ای را به حداکثر ممکن برسانیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ