معاون شهردار منطقه ۸ گفت: این طرح‌ها با هدف جلوگیری از تولید پسماند، افزایش حداکثری تفکیک در مبدأ، استفاده مجدد، بازیافت و به حداقل رسانی پسماند شهری در دستور کار قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکنان و اعضای کادر فنی تیم فوتبال سپاهان عصر امروز، پیش از تمرین تیم با اهدای گل، یاد و خاطره دو تن از هواداران طلایی‌دل و فعالان رسانه‌ای سپاهان را گرامی داشت.
گروه‌هایی که مایلند جامعه ما ملتهب و آشفته باشد می‌توانند داخل یا خارج از کشور باشند. این که کجا هستند مهم نیست، هر طیف و افرادی که می‌خواهند اعتبار ایران را زیر سوال ببرد می‌توانند در گروهی باشند که به آنان اشاره کردم. البته تاکید می‌کنم که هرگز نمی‌توان یک جامعه یک دست داشت. اما باید به سمت توازن حرکت کرد. باید مرزبندی‌های حقوق یکدیگر را پاس بداریم. همچنین نباید اجازه بدهیم این شرایط، زمینه ساز سوء استفاده‌های سیاسی شود. من معتقدم برخی در تلاشند اهداف سیاسی خود را در این آب گل آلود پیگیری کنند.
رئیس جمهور با حضور در میدان انقلاب ماناگوآ، با اهدای تاج گل، به مقام رهبران فقید انقلاب نیکاراگوئه ادای احترام کرد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور با حضور در مقبره رهبر انقلاب‌های آزادیبخش آمریکای لاتین، با اهدای تاج گل به مقام این سیاستمدار فقید ونزوئلایی ادای احترام کرد.
ادای احترام بازیکنان رئال مادرید به وینیسیوس جونیور و خداحافظی جوردی آلبا از بارسا روی جلد روزنامه‌های اسپانیا بازتاب یافته است.
: علی پروین و محمود خوردبین بزرگان باشگاه پرسپولیس به همراه یحیی گل محمدی و رضا درویش به قطعه نام‌آوران بهشت زهرا رفتند و بر سر مزار تعدادی از بزرگان تاریخ باشگاه استقلال، چون مرحوم ناصر حجازی منصور پورحیدری حاضر و به آنها ادای احترام کردند.
بازیکنی که گل دوم ایران برابر کنیا را به ثمر رساند، پیراهنش را به بانوان حاضر در ورزشگاه اهدا کرد.
وب‌سایت گل عربی در گزارشی به این سوال پاسخ داده که چرا هروه رنار تجربه موفق خود در آسیا و آفریقا را فدای تیم ملی زنان فرانسه کرد.
مسئولان باشگاه استقلال از دو پیشکسوت این باشگاه که سرمربی و مربی گل گهر هستند با اهدا پیراهن تجلیل کردند.
پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس گفت: فریادهای یحیی گل محمدی فقط برای برقراری عدالت است نه چیزی دیگری که بخواهند به پرسپولیس اهدا کنند.
طی هفته‌های اخیر یحیی گل محمدی با اعتماد ویژه به بازیکنان جوانی که از آکادمی راهی تیم بزرگسالان شده، امیدواری بزرگی را در این بخش شکل داده است.
شاگردان مورایس در هنگام ورود به زمین با اهدای شاخه گل به هواداران نساجی خوشامد گفتند.
دربی روز گذشته برنده نداشت اما یک بازی خوب از سوی هر دو تیم بود. مسابقه ای که اگر چه مساوی شد، اما چهار گل به همراه داشت.
مس کرمان در بازگشت خود به لیگ برتر هرچند ماندگاری در این رقابت ها را هدف اصلی خود در این فصل قرار داده است اما اهداف بزرگ دیگری را نیز برای این فصل خود در سر دارد.
امروز و پیش از شروع دیدار منچستریونایتد و نیوکسل، سرالکس فرگوسن در ورزشگاه اولدترافورد حضور یافته و تندیسی به کریستیانو رونالدو بابت زدن ۷۰۰ گل در رده باشگاهی اهدا کرد.
ناپولی با برتری چهار بر دو مقابل آژاکس، 12 امتیازی شده و صدرنشینی خود در گروه اول چمپیونزلیگ را تداوم بخشید.
ناپولی با برتری چهار بر دو مقابل آژاکس، 12 امتیازی شده و صدرنشینی خود در گروه اول چمپیونزلیگ را تداوم بخشید.
ناپولی با برتری چهار بر دو مقابل آژاکس، 12 امتیازی شده و صدرنشینی خود در گروه اول چمپیونزلیگ را تداوم بخشید.
هری کین، ستاره تاتنهام، پس از گلزنی مقابل برایتون، به جانپیرو ونترونه، مربی بدنسازی تازه درگذشته باشگاهش، ادای احترام کرد.
در روزهای اخیر برخی از شخصیت‌های اصلاح‌طلب همنوا با گروه‌های ضدانقلاب، اغتشاشگران را تحریک کردند که دیده شدن و رسیدن دوباره به قدرت از جمله اهداف آنان است.
در حالی که رهبران و شخصیت‌های جهان به ملکه الیزابت دوم، که در سن ۹۶ سالگی درگذشت، ادای احترام کرده‌اند مردم عادی در بریتانیا و سراسر جهان با دسته‌های گل به زنی که بیش از ۷۰ سال چهره کشورش بود، ادای احترام کردند.
با دریافت خبر درگذشت ملکه انگلیس، طرفداران وی در مقابل کاخ باکینگهام در لندن تجمع کردند و با گل گذاشتن جلوی قصر به وی ادای احترام کردند. سلطنت ملکه الیزابت دوم، ۷۰ سال و ۶ ماه و ۲ روز ادامه پیدا کرد و او عنوان طولانی‌ترین مدت سلطنت در بریتانیا و دومین جایگاه در میان پادشاهان جهان را، بعد از لوئی چهاردهم در فرانسه، بدست آورد.
با تلاش کمیته مشوقین و معاونت فرهنگی باشگاه استقلال، به بانوان استقلالی که در ورزشگاه حضور پیدا می‌کنند، بادکنک‌های آبی، شاخه گل و پرچم‌های استقلال اهدا می‌شود
سرمربی گل گهر می‌گوید این تیم در اردوی ترکیه به اهداف خودش رسیده و آماده شروع لیگ برتر است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ