رئیس شورای شهر تهران گفت: باید برای مقابله با سیل از روان آب‌ها به بهترین شکل استفاده کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در کنار راهبرد عملیات روانی، اصولگرایان همواره از تیغه تیز رد صلاحیت‌ها هم برای پیروزی در انتخابات بهره می‌بردند. این‌بار هم با نزدیک شدن به انتخابات سال ۹۲، ساختار‌های رسانه‌ای اصولگرا، دست به کار شده‌اند تا با استفاده از اخبار کذب و دروغ در خصوص چهره‌های اصلاح‌طلب به زعم خود فضای انتخابات را به نفع خود ساماندهی کنند!
درصورتی که دانه‌های هل درشت و رنگ آن‌ها سبز زیتونی باشد، احتمالاً با هل اصلی سر و کار دارید. اگر رنگ آن به سبز روشن متمایل باشد، ممکن است به منظور تغییر رنگ از روش‌های مصنوعی استفاده شده باشد. از طرفی، هل‌های خشک و کهنه نیز با رنگ متمایل به زرد یا حتی به سمت قهوه‌ای، نماد تقلبی بودن می‌باشند.
یک استاد دانشگاه با بیان اینکه شکل امروزی سفرها چیزی جز خستگی برای مسافر ایرانی در پی ندارد گفت:ما از گردشگری نه تنها به خوبی استفاده نمی‌کنیم بلکه از آن بد استفاده می‌کنیم.
یک پرنده در اقدامی عجیب با برگ مشغول درست کردن دم برای خودش است./خبرآنلاین
اگر تمایل دارید به جلو خم شوید، سعی کنید بالش مسافرتی خود را روی میز صندلی جلویی و سر خود را بالای آن قرار دهید. بالش‌های U شکل برای این کار خیلی مناسب هستند، زیرا فضایی را برای قرار دادن صورت شما در حالی که پیشانی خود را مستقیماً روی بالش قرار می‌دهید، فراهم می‌کنند. در غیر این صورت، باید صورت خود را به پهلو بچرخانید، که این کار زیاد راحت نیست.
سالاد سزار که ابتدا فقط با برگ‌های درشت کاهو، تخم مرغ، روغن زیتون و لیمو ترش‌های مخصوص مکزیکی تهیه می‌شد، بعد‌ها دستخوش تغییراتی شد. مثلا آمریکایی‌ها به آن ماهی کولی اضافه کردند و در برخی از رستوران‌ها به جای لیموترش از آب میوه‌های شیرین برای تهیه سس سالاد سزار استفاده می‌شد. در ایران هم به جرات می‌توان گفت سالاد سزار بعد از سالاد شیرازی یکی از محبوب‌ترین سالادهاست که مردم آن را در کافه‌ها و رستوران‌ها سفارش می‌دهند.
اراکی‌ها در دلمه برگ مویشان از بلغور و ماست هم استفاده می‌کنند. یک بار هم شده بپزید، به امتحانش می‌ارزد.
بر اساس نتیجه تحقیقات Seat در سال ۲۰۱۸ دمای خودرو به میزان ۲۵ درجه سانتی گراد می‌تواند زمان واکنش خودرو را تا ۲۰ درصد در مقایسه با ۱۰ درجه سانتی گراد دمای کمتر کاهش دهد. حال فرض کنید اگر خودروی خود را برای مدت زمانی طولانی زیر آفتاب پارک کنید این میزان می‌تواند به ۶۰ درجه سانتی گراد نیز افزایش یابد.
عزیزی اظهار داشت: بهتر است بجای کیسه پلاستیکی از پارچه استفاده کنید، البته از پارچه‌های ساده نه رنگی، زیرا رنگ‌های بکار برده شده در آن‌ها نیز شیمیایی است.
نان جزو لاینفک از رژیم غذایی ماست که بخش زیادی از انرژی‌مان را تأمین می‌کند. نان‌های مختلف بسته به آردشان ارزش غذایی و کالری متفاوتی دارند. کالری نان به مواد تشکیل دهنده آن بستگی دارد. نان معمولا ترکیبی از آب، آرد، خمیر مایه، نمک و روغن است؛ در برخی نان‌ها از مواد دیگری مانند شکر هم استفاده شود؛ بنابراین کالری انواع نان با یکدیگر متفاوت است. در اینفوگرافیک زیر کالری نان‌های مختلف را می‌بینید.
جنجال داوری بازی بوخوم و دورتموند همچنان بحث اصلی این روزهای بوندسلیگا است.
استفاده از دهان‌شویه نکات مهمی دارد؛ از جمله این‌که غرغره آن بعد از مسواک‌زدن می‌تواند برای دندان‌ها مضر باشد.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می‌شود، عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیای محترم دانش آموزان نیز تاکید می‌شود، توصیه‌های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
به ملت شریف عزیز ایران اطمینان داده می شود عواملی که با اقدامات ناجوانمردانه علیه نوجوانان دانش آموز باعث ایجاد جو ناامنی روانی شده اند ، شناسایی و به دست قانون سپرده خواهند شد. به اولیاء محترم دانش آموزان نیز تاکید می شود توصیه های لازم را به فرزندان خود برای رفع نگرانی و اضطراب و همچنین همکاری لازم با مدیران، کارکنان و معلمان شریف مدارس داشته باشند.
برای تهیه ماست خانگی بهتر است از شیر‌های محلی استفاده کنید که چربی طبیعی دارند. شیر‌های محلی را می‌توانید از فروشگاه‌های لبنیات محلی مطمئن تهیه کنید. اگر از شیر پاستوریزه استفاده می‌کنید، حتما شیر پرچرب تهیه کنید تا ماست سفت‌تری داشته باشید.
کیهان به نقل از آیت الله حسن عاملی امام جمعه اردبیل نوشت: در هلند در شب‌ها خانه‌ها با شمع روشن می‌شود با اینکه هلند یک کشور ثروتمند و کوچک است، اما قیمت برق را پایین نمی‌آورد اگر ایران باشد می‌گویند دولت برای همه ما شام غریبان درست کرده است! اما آن‌ها این‌گونه فکر نمی‌کنند، چون می‌خواهند ثروت کشور خودشان را حفظ کنند.
استفاده درست از ماسک در روز‌هایی که هر فرد می‌تواند بمب انتقال ویروس باشد، از اهمیت زیادی برخوردار است.
وقتی که یک دارو کارش را درست انجام دهد، باعث افزایش سلامت بدن می‌شود و به شما احساس بهتر بودن خواهد داد، اما ممکن است یک دارو با ترکیبات موجود در بدن شما سازگاری نداشته باشد و مشکلاتی را به وجود بیاورد.
از درد‌های عضلانی گرفته تا رگ به رگ شدن تا سردرد و موارد دیگر دانستن زمان استفاده از یخ یا زمان استفاده از گرما می‌تواند باعث بهبودی شما شود و درد را تسکین دهد.
فعالان محیط زیست در برلین پایتخت آلمان در اعتراض به سیاست آب و هوا و محیط زیست دولت تظاهرات برگزار کردند و دستان خود را با چسب روی زمین چسباندند. نیروهای پلیس برای جدا کردن دست تظاهرکنندگان از روغن استفاده کردند و در ادامه آنها را بازداشت کردند.
ساپینتو در سه هفته گذشته سیستم‌های متفاوتی را به نمایش گذاشت و از تعداد بازیکنان زیادی هم استفاده کرد.
لوکاس واسکز معتقد است استفاده از سیستم چرخشی از همین هفته اول لالیگا، تصمیم درستی از سوی کارلو آنچلوتی بود.
یک کارشناس صنعت بانک با بیان اینکه باید استانداردسازی و توجه به اصول حرفه‌ای در مدیریت نظام آموزشی در اولویت بانک‌ها قرار گیرد، گفت: یک از زیرساخت‌های مهم و ضروری در جهت ایجاد و توسعه بانکداری الکترونیک بحث فرهنگ الکترونیک و رواج فرهنگ استفاده درست از فناوری اطلاعات در میان عموم مردم است.
بهتر است برای نگهداری آبلیمو و آبغوره از بطری‌های شیشه‌ای با رنگ تیره که نور را از خود عبور نمی‌دهند استفاده کنید؛ زیرا بطری‌های پلاستیکی به علت فعل و انفعالات آبلیمو و آبغوره با دیواره پلاستیکی مواد سمی و سرطان‌زا تولید می‌کنند.
پس از گذشت چند روز از وقوع سیلاب در روستای ناریان شهرستان طالقان در البرز نیروهای امدادی همچنان مشغول پاکسازی آثار بجا مانده از سیلاب دراین روستا هستند. به گفته فرماندار طالقان، ۷۰ خودرو در این روستا توسط امواج سهمگین سیلاب متلاشی شده اما خسارت جانی در برنداشت و از سوی دیگر ۱۰۰ واحد مسکونی دچار آبگرفتگی شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ