بهادری جهرمی، سخنگوی دولت گفت: تصمیم بر آن شد هیئت وزیران اختیار خود مبنی بر تصمیم‌گیری در خصوص افزایش حقوق بازنشستگان را به هیئت امنای سازمان تامین اجتماعی تفویض کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
چهار خدمه این پرواز نماینده چهار آژانس فضایی مختلف هستند. یاسمین مقبلی از ناسا فرمانده ماموریت، آندریاس موگنسن از آژانس فضایی اروپا خلبان آن و ساتوشی فوروکاوا از سازمان فضایی ژاپن به همراه کنستانتین بوریسوف از آژانس فضایی روسیه متخصصان پرواز در این ماموریت خواهند بود.
شورای امنیت سازمان ملل از پایان ماموریت این سازمان در مالی در آینده نزدیک خبر داد.
رئیس جمهور به وزارت کشور ماموریت داد تا به نتیجه رسیدن تکلیف سازمان امور مهاجرین، امور مربوط به اتباع افغانستانی در یک سامانه ثبت شده و تحت اشراف دولت مورد توجه و رسیدگی قرار گیرد.
دبیرکل سازمان ملل متحد فریدون سینیرلی اوغلو را به عنوان هماهنگ کننده‌ ماموریت ویژه ارزیابی در امور افغانستان منصوب کرد.
رئیسی همچنین به معاون اول رئیس جمهور ماموریت داد با تشکیل کارگروهی متشکل از وزارت‌ اقتصادی و دارایی، سازمان برنامه و بودجه و بانک مرکزی، ضمن رصد تصمیمات دستگاه‌های اجرایی از هرگونه تصمیمی که منجر به افزایش تورم شود، جلوگیری به عمل آورند.
در حال حاضر سازمان وظیفه عمومی فراجا ماموریت اجرای قانون خدمت وظیفه عمومی و مقررات مربوط به آن را برعهده دارد و سربازان مورد نیاز در دیگر نیرو‌های مسلح نظیر ارتش، سپاه، وزارت دفاع و ... را نیز تامین می‌کند.
مدیر روابط عمومی سازمان اورژانس کشور گفت: در پنج روز گذشته ۴۶۲ مورد احیای موفق داشتیم که از این تعداد، ۳۹ مورد تکنسین‌ها در جاده عملیات احیا را انجام دادند.
مدیرعامل سازمان آتش‌نشانی شهرداری تهران از ۱۳۰ ماموریت آتش‌نشانان تهران در مورد حوادث چهارشنبه سوری در روز جاری و از ساعت ۱۷ تاکنون خبر داد.
سرپرست سازمان امدادونجات جمعیت هلال‌احمر از انجام ۶۲۶ ماموریت امدادی در یک هفته گذشته، خبر داد.
رئیس سازمان اورژانس کشور، از آماده باش نیروهای اورژانس در روزهای پایانی سال و انجام ماموریت های نوروزی خبر داد.
سید ابراهیم رئیسی در بخشی از سخنانش در جلسه امروز هیات دولت با اشاره به گزارش ارائه شده درباره افزایش مصرف بنزین در ایام پایان سال و به ویژه تعطیلات نوروزی، به وزارت نفت ماموریت داد، ضمن تمهید پیش‌بینی‌های لازم، طرح‌های کارشناسی شده خود در راستای مدیریت و بهینه‌سازی مصرف را برای بررسی و تصویب به دولت ارائه کند.
یک ماموریت ۳۰ ساله ناسا و سازمان فضایی ژاپن برای مطالعه مگنتوسفر زمین، با پایان  یافتن فعالیت ماهواره Geotail  تمام شد.
رئیس سازمان اورژانس کشور، به تشریح مشکلات و چالش های ناوگان اورژانس پرداخت.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور گفت: ساخت آینده کشور، ماموریت اصلی نظام تعلیم و تربیت است و طرح رتبه بندی اولین قدم دولت برای حمایت از معلمان است.
رئیس‌جمهور گفت: نه فقط سازمان بهزیستی، بلکه همه دستگاه‌ها مأموریت دارند زمینه رشد، شکوفایی و اشتغال معلولان را فراهم کنند.
رئیس سازمان اورژانس کشور گفت: ۱۵۰ دستگاه آمبولانس در اغتشاشات اخیر تخریب شد که تعدادی از آنها غیر قابل استفاده است.
حجت الاسلام رئیسی، رئیس جمهور کشورمان در اجلاس شورایعالی استان‌ها گفت: شوراها و شهرداری‌ها باید نسبت به جذب، نگهداری، ارتقا، پرداخت حقوق و کارآمدی سازمان گام متفاوتی از قبل بردارند.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر با اشاره به انجام۳۰۰ ماموریت امدادو نجات طی ۳ روز در کشور گفت: امدادگران ۲۴۴ نفر را در این مدت نجات دادند.
رئیس سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر گفت: طی ۷۲ ساعت گذشته، ١٩٠ نفر توسط نیروهای امدادی نجات یافتند و ١٤٢ نفر به به مراکز درمانی و بیمارستانی جهت درمان تخصصی منتقل شدند.
منابع خبری یمنی از ورود نماینده سازمان ملل در امور یمن به صنعا به منظور رایزنی با مقامات انصارالله یمن خبر دادند.
یزد- رئیس سازمان بازرسی کل کشور بازرس کل استان یزد را مامور کرد که به صورت ویژه به موضوع حقوق دولتی وصول شده از معادن و هزینه کرد آن در شهرستان‌ها ورود کند.
نماینده روسیه در سازمان های بین المللی در وین از بازگشت دائمی کارشناسان آژانس بین المللی انرژی اتمی به نیروگاه اتمی زاپروژیا خبر داد.
سفیر ایران در سازمان ملل در توییتی از پایان ماموریت خود در این سازمان خبر داد.
معاون عملیات سازمان امداد و نجات جمعیت هلال‌احمر، از امدادرسانی به ۱۵۴۹ نفر در حوادث یک هفته گذشته در سراسر کشور خبر داد.
گل زده بیشتر یک تیم در خانه رقیب خود دیگر ملاک تعیین پیروز یک مسابقه، در صورت تساوی دو تیم محسوب نمی‌شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ