توافق هسته‌ای آمریکا با هند یک توافق استراتژیک مربوط به سال ۲۰۰۲ بوده است. خیلی قبل‌تر از توافق خط لوله صلح این توافق مورد بحث بوده است. در عین حال که تحریم آمریکا مشکل ایجاد می‌کند، می‌بینیم که روسیه به‌رغم اینکه تحریم شده، ولی فعالیت‌های گازپروم و لوک‌اویل هنوز متوقف نشده است. همین الان بحث ایجاد سقف قیمت نفت روسیه مطرح شده و معنای آن این است که مجاز است نفت‌اش را بفروشد. به نظر می‌رسد ما در دیپلماسی انرژی درست عمل نکرده‌ایم.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خروپف زمانی رخ می‌دهد که جریان هوا از طریق دهان و بینی مسدود می‌شود و زبان، دهان، گلو یا مجاری تنفسی در بینی هنگام تنفس فرد می‌لرزد. این ارتعاش زمانی اتفاق می‌افتد که این قسمت‌های بدن در هنگام خواب شل و باریک می‌شوند.
در حالی که حزب عدالت و توسعه خود را برای انتخابات شهرداری ها آماده می کند، حزب جمهوری خواه خلق با اختلافات داخلی مواجه است و ظاهرا حزب متبوع اردوغان پیروز این دور از رقابت ها خواهد بود.
برنج سفید معمولاً برای کاهش وزن ایده آل نیست و سطح بالایی از کربوهیدرات‌های تصفیه شده دارد.
اخیراً عضو هیئت علمی دانشگاه الزهرا ادعا کرده است که «۵۰ درصد مردم ایران زیر خط فقر مطلق قرار دارند»، اما آیا این ادعا حقیقت دارد؟
میوینگ (Mewing) فرآیندی است که در آن، زبان خود را به سقف دهان‌تان فشار می‌دهید و آنجا نگه می‌دارید به این امید که روی زیبا شدن خط فک شما تأثیر بگذارد. تا به امروز، مطالعات علمی دقیقی که به طور خاص تأثیر میوئینگ را بررسی کنند انجام نشده است. بسیاری از متخصصان دندانپزشکی و ارتودنتیست‌ها ابراز تردید کرده‌اند.
علیرضا زاکانی، شهردار تهران می‌خواهد تا ۱۸ماه دیگر، تراموا به پایتخت بیاورد. وسیله‌نقلیه‌ای که قبلا هم درباره حضورش در تهران حرف‌وحدیث زیاد بود. زاکانی ۱۲ تیرماه، در آخرین نشست خبری‌اش که با موضوع حمل‌ونقل برگزار شد، خبر داد که تراموا، در خط یک بی‌آرتی از ترمینال شرق تا میدان آزادی، به‌طول ۱۸کیلومتر راه‌اندازی می‌شود.
این مقام صهیونیستی در پاسخ به این سوال که آیا اسرائیل در آستانه انجام یک حمله پیشگیرانه به تاسیسات هسته‌ای ایران قرار دارد؟ تاکید کرد که اسرائیل برنامه‌ای برای یک حمله پیشگیرانه ندارد چراکه در واقع ایران در زمینه غنی‌سازی اورانیوم از آن میزانی که از نظر اسرائیل خط قرمز به‌حساب می‌آید، عبور نکرده است.
مسئولان این شهر و البته فدراسیون فوتبال و وزارت ورزش باید پاسخ این پرسش را بدهند که چطور یکی، دو روز قبل در جریان مراسم عید قربان، جشنی به اسم «جشن محفلی‌ها» در ورزشگاه امام رضا با حضور پرشور خانواده‌ها برگزار می‌شود و کسی نگران زیرساخت نیست؛ ولی برای فوتبال، اسم این ورزشگاه خط می‌خورد؟ این دوگانگی که در برنامه‌های مشابه، زنان در کنار خانواده‌های‌شان می‌توانند روی سکوی ورزشگاه بنشینند؛ ولی برای تماشای فوتبال حق ورود به ورزشگاه را ندارند، از کجا نشئت می‌گیرد؟ آیا در این شهر هم «زیرساخت» درست مثل ورزشگاه آزادی، فقط برای برنامه‌های غیرورزشی مهیاست؟
با وجود تلاش آمریکا و اتحادیه اروپا برای کاهش نفوذ و نقش‌آفرینی مسکو در جمهوری‌های شوروی سابق اما به نظر می‌رسد همچنان بازیگر اصلی در تعیین خط مشی تحولات قفقاز جنوبی، روسیه باشد.
زارع‌پور در پاسخ به این پرسش که آیا اینترنت موبایلش بدون فیلتر است یا نه، گفت: خیر. خط من هم مثل مردم است. وضعیت پلتفرم‌های داخلی باید بسیار بهتر شود، اما همین الان هم دست‌کمی از پلتفرم‌های خارجی ندارند. من با قطعیت می‌گویم برخی پلتفرم‌های داخلی حتی قابلیت‌های بیشتری از پیام‌رسان‌های خارجی دارند.
بعد از بازی مقابل تراکتور و تداوم ناکامی لئاندرو پریرا مهاجم برزیلی تازه‌ وارد پرسپولیس حالا باید این سؤال را به‌صورت جدی مطرح کرد که آیا خرید زمستانی یحیی برای تقویت خط حمله خرید ناکارآمد و شکست خورده‌ای بوده است؟
رئال در این مسابقه در غیاب بنزما به شدت ضعیف در خط حمله نشان داد و تنها یک شوت در چارچوب داشت تا انتقادها از پرس برای خساست در انجام خرید در پنجره نقل‌وانتقالات زمستانی بالا برود.
عبدی نوشت: چند روز پیش آقای رییس‌جمهور با قاطعیتی عجیب اعلام کردند که تورم حتما کاهشی خواهد شد. اینگونه وعده دادن غیر دقیق نیز ایراد اساسی دارد. کاهشی می‌شود یعنی چه؟ مگر تا حالا افزایشی بود؟ اگر بلی، چرا به آن اذعان نمی‌کردید؟ آیا همین رفتار کافی نیست که اعتماد از میان برود؟ به علاوه کاهشی می‌شود یعنی تا کجا و تا کی و از کی؟ مثلا اگر یک ماه کم شود وعده محقق شده است؟ این نوع کاهش‌های مقطعی در طول همه سال‌ها رخ داده است.
خرم‌آباد- پیاده کردن دو مسافر به دلیل اضافه بار ۱۵۰ کیلوگرمی امروز پرواز تهران - خرم‌آباد را به سر خط رسانه‌ها برد اما سوال این است که آیا راه حل دیگری برای رفع مشکل وجود نداشت؟
در فاصله ساعاتی مانده به دیدار مقابل ولز که از اهمیت زیادی برای ایران برخوردار است، بزرگترین نگرانی در خط دروازه وجود دارد؛ آیا بیرانوند به دروازه بازخواهند گشت؟
کی‌روش با عدم دعوت از چهار بازیکن اصلی اردوهای تیم ملی به تمرین امروز صبح در کمپ ، زمزمه حذف سرلک و نورافکن از لیست نهایی اش برای جام جهانی قطر را قوت بخشید. لغو نشست خبری مرد پرتغالی ابهام را بیشتر کرده اما لیست آخر تقریبا مشخص شده است
لیست تیم ملی قرار است ساعاتی دیگر به طور رسمی از سوی کادرفنی و کارلوس کی‌روش اعلام شود و این در حالیست که از دقایقی پیش شایعات زیادی درباره شگفتی و خط خوردن برخی چهره‌ها شکل گرفته است.
کارلوس کی‌روش قبل از جام های 2014 و 2018 با خط زدن چند ستاره خبرساز شد؛ آیا اینبار هم او برای طرفداران فوتبال سورپرایز دارد؟
توئیتر در حال بررسی سیاست های جنجالی خود درباره ممنوعیت دائم کاربران در این پلتفرم است. این امر احتمالا سبب می شود خط مشی بازبینی محتوا با دیدگاه ایلان ماسک برای این پلتفرم سازگارتر شود.
به نظر می‌رسد بعد از تعطیلات لیگ برتر مشخص می‌شود آیا ساپینتو به محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی اعتقاد دارد یا نه.
آیا کی‌روش شجاع خلیل زاده را خط زد؟
با اضافه شدن محمد محبی، استقلال در خط حمله با ترافیک بازیکن روبرو شده، بطوریکه ممکن است این حضور پیش از پایان نقل و انتقال منجر به خروج یکی دو بازیکن از ترکیب تیم آبی شود.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۲۱ دی ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۱۹۲۷ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۳۳۴ هزار و ۶۸۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۲۲ دی ۱۴۰۰ را بخوانید.
آقای ایل بیگی لطفا شفاف سازی نمایید سمت آقای محمدرضا شریفی نیای بازیگر در سازمان سینمایی چیست؟ بر اساس کدام قانون یک نسخه از پروانه نمایش فیلمی که اینجانب تهیه کرده ام به ایشان تحویل داده شده؟ به عنوان تهیه کننده «لامینور» اعلام می کنم آقای محمد رضا شریفی نیا هیچ سمت و مسئولیتی در این فیلم ندارند، آیا ایشان مسئول ابلاغ سانسور و ضبط ویدئو و گرفتن دستخط از کارگردانان در وزارت ارشاد شده‌اند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ