پدر نوجوان ۱۴ ساله گفت: وقتی خبر پیچید مسوولان استان به من گفتند؛ تو اغتشاشگری و می‌خواهی شلوغ کنی. باز رییس بیمارستان و مسوول بخش آزمایشگاه که همسر رییس بیمارستان بود با حضور خانواده ما جلسه گذاشتند، اما در آن جلسه ما را محکوم کردند و گفتند که شما نباید به پسرتان موتوسیکلت می‌دادید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه سپاهان هنوز مجوز بازی عیسی آل‌کثیر و دابو، دو خرید جدید خود را از سازمان لیگ دریافت نکرده است.
باشگاه سپاهان هنوز مجوز بازی عیسی آل‌کثیر و دابو، دو خرید جدید خود را از سازمان لیگ دریافت نکرده است.
باشگاه استقلال هنوز نتوانسته است که برای تمدید قرارداد، با سعید مهری به توافق برسد.
تعداد زیادی از بازیکنان شاخص فوتبال ایران هنوز موفق به یافتن تیم برای فصل جدید نشده اند.
حضور جولیا رابرتز، بازیگر هالیوودی در اردوی منچستر یونایتد خبری است که پپ گواردیولا را دوباره غمگین و ناراحت می‌کند.
دو فوریت تشکیل وزارت بازرگانی ۱۲ اردیبهشت ماه در مجلس به تصویب رسید و با تصویب این لایحه در کمیسیون مربوطه در یکم خردادماه به صحن علنی ارجاع شد اما با گذشت بیش از یک ماه، هنوز این لایحه در دستور کار صحن مجلس قرار نگرفته است.
در حالی که کمتر از یک هفته به انتخابات ریاست فدراسیون کشتی باقی مانده اما هنوز خبری از اعلام احراز صلاحیت 9 کاندیدای شرکت در این انتخابات نیست.
با وجود گذشت بیش از 60 ساعت، هنوز سرمربی اسپانیایی وارد ایران نشده است.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس که در پایان فصل گذشته فوتبال ایران اعلام کرده بود از نظر روحی خسته شده است، پس از سفر به خارج از ایران هنوز پاسخ مشخصی به ادامه کارش برای فصل بعد نداده است.
سرمربی نفت مسجد سلیمان بعد از شکست سنگین این تیم برابر تراکتور صحبت های تندی در کنفرانس خبری به زبان آورد.
با گذشت یک ساعت از زمان مجمع فدراسیون کاراته هنوز خبری از آغاز مجمع نیست.
رییس فدراسیون فوتبال ایران در نشست خبری پس از مجمع هیئت فوتبال البرز تاکید کرد که عجله‌ای برای انتخاب سرمربی تیم ملی ندارد.
احمد ایوب ترک‌آصلان، دروازه‌بان تیم ینی مالاتیا اسپور، در جریان وقوع زلزله، زیر آوار مانده و هنوز خبری از او نیست.
کریستوف گالتیه در نشست خبری امروز خود گفت که فعلا مشخص نیست برای بئو مسی در پارک دو پرنس جشن قهرمانی جهان بگیرند و تایید کرد که مسی هنوز چنین درخواستی نداده است.
روز گذشته بود که خبری مبنی بر نامه‌نگاری یکی از مقامات کشور برای لغو حکم اعدام حمید قره‌حسنلو (یکی از متهمان پرونده) و موافقت با این درخواست منتشر شد. صبح امروز نیز یکی از روزنامه‌های رسمی، این خبر را تایید کرد و از لغو حکم این متهم نوشت. این در حالی است که در مورد پرونده متهمان جنایت ۱۲ آبان ماه استان البرز تا این لحظه هنوز حکم قطعی‌ای صادر نشده است و پرونده متهمان شهادت سیدروح‌الله عجمیان در دیوان عالی کشور در حال بررسی است و سیر قضایی و طبیعی خود را طی می‌کند؛ به همین دلیل نامه‌نگاری در این خصوص موضوعیت ندارد.
مدافع هلند و باشگاه منچسترسیتی، در نشست خبری خود با سوالی در مورد روش مهار مسی و مشورت با پپ گواردیولا در این رابطه روبرو شد.
روبرتو مارتینز، مربی بلژیک، در نشست خبری بازی با کرواسی به شدت از جاسوس رختکن تیمش انتقاد کرد و گفت که جام جهانی از فردا تازه برای بلژیک شروع خواهد شد.
۴۵ روز از ارسال اسامی کاندیداهای انتخابات دوچرخه‌سواری برای احراز صلاحیت نظارتی می‌گذرد اما هنوز خبری نیست و این رشته در پیچ آخر انتخابات مانده است.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: من بیش از هر جای دیگری به سمپاد علاقه مند هستم و این فرصت خوشبختانه فعلاً در اختیار من است و خبری هم از احتمال جابجایی‌ها ندارم.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: من بیش از هر جای دیگری به سمپاد علاقه مند هستم و این فرصت خوشبختانه فعلاً در اختیار من است و خبری هم از احتمال جابجایی‌ها ندارم.
«جو بایدن» رئیس جمهوری آمریکا در مصاحبه‌ای با شبکه خبری ام. اس. ان. بی. سی گفت: دلیل اینکه من هنوز درباره کاندیداتوری رسمی خود تصمیمی نگرفته‌ام این است که یکسری مقررات وجود دارد و من باید آن‌ها را رعایت کنم.
در شرایطی که فرنگی‌کاران ایران برای حضور در رقابتهای امیدهای جهان باید بامداد جمعه راهی اسپانیا شوند، هنوز ویزای اعضای تیم صادر نشده است.
حدادی در پاسخ به این سوال که «در شرایطی که گزارش کمیسیون آماده نشده، در این دو روز در خبری آمده بود که آقای رئیسی با اشاره به بررسی گروهی در مجلس گفته است که در حادثه فوت خانم امینی ضرب و شتم نبوده است، این سخنان به گزارش کمیسیون شما اشاره دارد؟»، گفت: من از این اطلاع ندارم که صحبت ایشان بر چه اساس بوده، اما بحثی که ما داریم این است که گزارش کمیسیون امور داخلی و شورا‌ها به دلیل عدم دریافت گزارش رسمی پزشکی قانونی هنوز نهایی و منتشر نشده است و ما منتظر گزارش پزشکی قانونی هستیم، هر زمان که این گزارش به دست ما برسد گزارش کمیسیون نیز کامل شده و به اطلاع مردم عزیز خواهد رسید.
عضو هیئت رئیسه مجلس شورای اسلامی گفت: هنوز دولت گزینه‌ای را برای تصدی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی به مجلس شورای اسلامی معرفی نکرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ