سرهنگ شریفی توصیه داشت: رانندگان نمرات منفی و خلافی خود را قبل از سفر بررسی نمایند و با داشتن نمره منفی ۳۰ اقدام به رانندگی در جاده‌ها ننمایند چرا که گواهینامه آنان ضبط می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
به گفته سردار هادیانفر رانندگان قانونمند سفیر های توسعه نظم و انضباط ترافیک و کاهش تصادفات در کشور هستند.
رئیس مرکز اطلاع‌رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: از ابتدای امسال تا پایان خردادماه بیشتری خودرویی که رانندگان آن مرتکب تخلفات حادثه‌ساز شده بودند، پژو ۲۰۶ بود.
سرگرد احمدی گفت: ترافیک محور کندوان در زمان حاضر عادی و روان است و کاربران جاده‌ای باید از توقف در حاشیه راه‌ها و رودخانه‌های مسیر پرهیز کنند. با توجه به هشدار‌های هواشناسی و کوهستانی بودن محور، رانندگان ضمن توجه به هشدار‌های پلیس از سرعت و سبقت غیرمجاز خودداری کنند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور فراجا درباره وضعیت جوی جاده‌های کشور نیز گفت: گزارش‌ها حاکی از بارش باران در برخی از محور‌های استان‌های اردیبل و گیلان است در این شرایط توصیه پلیس به رانندگان، رانندگی با سرعت مطمئنه و رعایت فاصله طولی است.
رانندگانی که قصد تردد از پایتخت یا استان البرز به مازندران را دارند با توجه به مسدود بودن جاده کرج چالوس و آزاد راه تهران شمال فقط از محور‌های هراز و سوادکوه می‌توانند تردد کنند.
برلیانس V۷ یک SUV شگفت‌انگیز همه‌جانبه، با تجهیزات BMW عرضه می‌شود که قطعاً برای رانندگان شادی زیادی به همراه خواهد داشت. برلیانس V۷ در انواع ۵ نفره یا ۷ نفره با قدرت ۲۰۴ اسب بخاری ارائه شده توسط موتور بی‌ام‌و N۱۸ (نسخه پرینس) عرضه می‌شود. البته ویژگی‌های اطلاعات سرگرمی و کمک راننده دارای گواهینامه BMW هستند!
پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: اگر تصادفی منجر به جرح و یا فوت شد، رانندگان باید صحنه حادثه را حفظ کنند و صحنه تصادف را برهم نزنند.
پلیس راهور تهران بزرگ اعلام کرد: اگر تصادفی منجر به جرح و یا فوت شد، رانندگان باید صحنه حادثه را حفظ کنند و صحنه تصادف را برهم نزنند.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ گفت: رانندگان پر خطر در ایام نوروز به پلیس راهور تهران بزرگ دعوت می‌شوند.
رئیس پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا: روند تصادفات نسبت به روز‌های اول طرح نوروزی شرایط بهبود را به خود گرفته است.
معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری تهران بر ارتقا و بهبود توانمندی‌های شرکت کنترل ترافیک و به‌روزرسانی سیستم‌های هوشمند تاکید کرد.
مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور را تشریح کرد.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از انسداد موقت آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید خبر داد و گفت: آزادراه تهران_شمال و جاده چالوس به علت ریزش بهمن و کولاک شدید به‌صورت موقت مسدود شد. مسیر جایگزین، تا زمان رفع مسدودی جاده هراز و فیروزکوه خواهد بود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا با بیان اینکه لازم است رانندگانی که قصد تردد از این مسیرها را داشته سفر خود را به تاخیر بیاندازند، گفت:‌ اگر هم سفر ضروری بوده و باید حتما انجام شود، می‌توان از مسیرهای جایگزین فیروزکوه و آزادراه قزوین - رشت برای رسیدن به مقصد تردد کنند.
در رویداد دو شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور در پایانه باری شهید رجایی بندرعباس جدیدترین محصولات تجاری این دو شرکت ارزیابی شدند.
در رویداد دو شرکت بهمن دیزل و سیبا موتور در پایانه باری شهید رجایی بندرعباس جدیدترین محصولات تجاری این دو شرکت ارزیابی شدند.
هزاران نفر از کارکنان آمبولانس انگلیس و ولز در اعتراض به وضعیت معیشتی خود و بهبود شرایط کاری اعتصاب کردند
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از بارش برف و باران در جاده‌های ۲۱ استان کشور خبر داد و گفت: ترافیک در پنج محور مواصلاتی از جمله چالوس و هراز، نیمه سنگین است.
تفاهم‌نامه همکاری سه‌جانبه برای توسعه سامانه هوشمند شبیه‌ساز رانندگی ناوگان بین‌شهری و ماشین‌آلات راه‌سازی با هدف ارزیابی و افزایش مهارت رانندگان منعقد شد.
تبریز- رئیس گروه پیش بینی اداره کل هواشناسی آذربایجان‌شرقی گفت: بر اساس نقشه‌های همدیدی و آخرین تصاویر ماهواره ای، فعالیت سامانه بارشی موجب اختلال در تردد جاده‌ای استان می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا از ترافیک نیمه سنگین در برخی از مقاطع جاده‌های هراز و چالوس و چهار محور مواصلاتی دیگر خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران گفت:حتی در صورت قطع بودن سیستم کارتخوان اتوبوس ها، رانندگان حق دریافت وجه نقد از مسافران ندارند.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا درباره محور هراز نیز گفت: برابر اعلام و برنامه‌ریزی قبلی این محور باید از ساعت ۱۲ ظهر امروز بازگشایی شود، تا زمان بازگشایی هراز تردد از دو محور چالوس و هراز به عنوان محور‌های جایگزین انجام می‌شود.
رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهنمایی و رانندگی فراجا گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، جاده هراز از فردا، ۲۴ مهرماه جاری، تا ساعت ۱۲ ظهر روز ۲۷ مهرماه، مسدود خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ