کارشناس تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ، از برخورد پلیس با مصرف کنندگان موادمخدر حین رانندگی خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس اداره پیشگیری از جرایم سایبری پلیس فتا فراجا گفت: تبلیغ و انتشار اپلیکیشن‌های جعلی یکی از مهم‌ترین شیوه‌های مجرمان سایبری برای سوءاستفاده از قربانیان است.
رئیس پلیس راهور کشور با بیان اینکه امروزه بیش از 7 میلیون راکب موتورسیکلت در کشور وجود دارند که بدون گواهینامه تردد می‌کنند، بیان کرد: دولت نیز خوشبختانه همکاری بسیار مطلوبی دارد و از کاهش حق بیمه شخص ثالث گرفته تا بخشودگی جرایم، سیاست‌های تشویقی مطلوبی را در نظر بگیرد اما آن‌چه امروزه مایه نگرانی ماست، مبحث تصادفات رانندگی است.
در دیدار رئیس پلیس بین‌الملل فراجا با دبیر کل سازمان اینترپل بر حمایت‌های بیشتر جامعه بین‌الملل از اقدامات ایران در حوزه مبارزه با جرایم بین‌المللی تاکید شد.
رئیس پلیس آگاهی فراجا با اشاره به اینکه اولویت پلیس آگاهی کشف سریع جرایم و احقاق حقوق مال باختگان است، گفت: 12 هزار تماس مردم در حوزه پلیس آگاهی ثبت شده است.
رئیس بازرسی کل فراجا گفت: هدف اصلی از اجرای طرح حاسبین ارزیابی سراسری از وضعیت صحت آماری در ثبتِ وقوع و کشف جرایم و ارزیابی عملکرد آنان است.
رئیس پلیس پیشگیری فراجا گفت: اولویت و اساس کار پلیس بر مبنای پیشگیری و کنترل جرایم ، دفاع از حقوق مردم تامین امنیت است.
قنبری با اشاره به اینکه رشته‌های مبارزه با سرقت، جرایم جنایی و جعل و کلاهبرداری ۳ رشته‌ای است که امسال برای آن‌ها کنکور برگزار می‌شود، گفت: بعد از کنکور به افراد نشانی داده می‌شود که این نشان کارآگاهی بین‌المللی است و در تمامی کشور‌ها پذیرفته شده است.
جانشین رئیس پلیس راهور: جرایم تخلفات رانندگی چند برابر می‌شوند. ممکن است جریمه چراغ قرمز به یک میلیون تومان هم برسد.
جانشین رئیس پلیس راهور گفت: جرایم تخلفات رانندگی ۲۰۰ تا ۳۰۰ درصد افزایش می یابد و ممکن است جریمه چراغ قرمز به یک میلیون تومان هم برسد.
جانشین رئیس پلیس راهور گفت: جرایم تخلفات رانندگی چند برابر می‌شود. ممکن است جریمه چراغ قرمز به یک میلیون تومان هم برسد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا از دستگیری ۵۵۶ مجرم اقتصادی و تشکیل ۵۹۴ پرونده در زمینه مقابله، مبارزه با مفاسد و جرایم اقتصادی در سراسر کشور خبر داد.
فرمانده قرارگاه نوروزی(امین) پلیس امنیت اقتصادی از کشف سه هزار و ۸۸ میلیارد ریال انواع جرایم اقتصادی در سراسر کشور خبر داد.
رئیس پلیس امنیت اقتصادی فراجا با اشاره بر ارتقا توان اطلاعاتی و عملیاتی پلیس امنیت اقتصادی، از تمرکز بر اولویت انهدام شبکه‌های سازمان یافته قاچاق و جرایم اقتصادی خبر داد.
اداره پلیس واشنگتن از افزایش ۲۵ درصدی جرایم و ۴۰ درصدی قتل در پایتخت آمریکا از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون خبر داد.
اداره پلیس واشنگتن از افزایش 25 درصدی جرایم و 40 درصدی قتل در پایتخت آمریکا از ابتدای سال جاری میلادی تا کنون خبر داد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از پیشنهاد طرح کارآگاه خصوصی خبر داد و گفت: وقوع جرایم جنایی نسبت به سال گذشته ۲۵ درصد کاهش داشته است.
پلیس راهنمایی و رانندگی فرماندهی کل انتظامی ، طرح تقسط جرایم رانندگی را به مناسبت هفته فراجا آغاز کرد.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ از کاهش ۲۰ درصدی جرائم به عنف بعد از راه اندازی گشت‌های ویژه پلیس در پایتخت خبر داد.
رئیس کمیسیون قضائی و حقوقی مجلس گفت: ما نمی‌توانیم به پلیس بگوییم که نسبت به برخی از جرایم موضع بگیرد و برخورد کند و نسبت به برخی دیگر از جرایمی که در جامعه اتفاق می‌افتد، اقدامی انجام ندهد. ما نمی‌توانیم به پلیس بگوییم که با افراد بی حجاب برخورد نکند و در این زمینه دخالت نکند.
جانشین فرمانده کل انتظامی گفت: پلیس در صحنه جرایم خشن را با اجازه ای که از دستگاه قضائی دارد خنثی می کند.
رئیس پلیس تهران بزرگ از آغاز طرح های ویژه پلیس خبر داد و گفت: هدف اصلی این گشت‌ها برخورد با مجرمین و مرتکبین جرایم خشن، جرایم به عنف، زورگیری و خفت گیری و مجرمان گستاخ است.
جانشین فراجا بر تشدید برخورد با مجرمان جرایم خشن، سارقان، زورگیران و متجاوزان به ناموس و آرامش مردم تاکید کرد و گفت: مطالبه ما کوتاه شدن اطاله دادرسی در پرونده های مجرمان جرایم خشن است.
خودروی پراید و ۲۰۶ که سرنشینان هر دو خانم بوده‌اند به مشکل خوردند. در این ماجرا راننده ۲۰۶ یکی از سرنشینان پراید را زیر می‌گیرد! فرمانده انتظامی استان البرز با بیان اینکه مالک خودرو در کمتر از چند ساعت شناسایی و توسط ماموران کلانتری ۱۵ رجایی شهر به کلانتری دعوت می شود، گفت: در ادامه راننده خودرو و عامل تصادف نیز توسط کارآگاهان اداره مبارزه با جرایم جنایی شناسایی و به پلیس آگاهی هدایت می شود.
رئیس پلیس فتا گلستان گفت: جرایم سایبری در حوزه هتک حیثیت و جرایم علیه افراد در یکسال گذشته ۴۱ درصد افزایش داشته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ