رمضانی بیان کرد: اجباری بودن کلاس آیین‌نامه گواهینامه خودرو از سال ۱۳۹۷ برداشته شد و اگر شخصی اعلام می‌کرد که آیین‌نامه را بلد است فقط از او، امتحان آیین‌نامه را می‌گرفتند. اکنون به صورت سراسری این موضوع به کل کشور ابلاغ شده است تا تمامی متقاضیان از این موضوع مطلع شوند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محسن فروزان و محمدرضا اخباری گلرهای گل گهر سیرجان در لیگ بیست و سوم خواهند بود. دو دروازه‌بانی که پیش از این نیز سابقه هم‌تیمی بودن با یکدیگر را داشته‌اند.
باشگاه استقلال در مسیر تقویت خود به دنبال جذب سامان قدوس بود که به واسطه پیشنهاد بالای این بازیکن رد شد.
مدیرکل استاندارد استان تهران با تاکید بر اجباری بودن نصب ترموکوپل بر اجاق‌گازها، تاکید کرد: تولید و توزیع این فرآورده بدون ترموکوپل ممنوع است.
دیندار بودن اجباربردار نیست، اما ضرر زدن به دین دیگرانی که می‌خواهند دیندار باشند یا خدشه بر فضای عفت و حیای جامعه اسلامی بزنند، طبعاً وظیفه حکومت اسلامی است. اجبار کردن حجاب هم، نه برای دیندار کردن فرد بی‌حجاب، بلکه برای محافظت از آسیب زدن او به دینداری باقی افراد جامعه است، البته او در فضای خصوصی خانواده و دوستان می‌تواند بی‌حجاب باشد، اما فضای عمومی جامعه متفاوت است.
در سایت وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران در پاسخ به این پرسش که «آیا می‌توان نسبت به ثبت ازدواج زن خارجی با مرد ایرانی، بدون صدور شناسنامه برای زوجه اقدام کرد؟» آمده است که «در حال حاضر ثبت ازدواج مرد ایرانی با زن خارجی و صدور شناسنامه برای زوجه، همزمان انجام گرفته و با ثبت ازدواج، اینگونه بانوان تبعه ایران شناخته می‌شوند.»
تهرانی‌ها برای اولین بار دوچرخه را در میدان مشق یا همان باغ ملی دیدند. ۲ پسر نوجوان که گویا از فرزندان کارکنان سفارت انگلستان در تهران بودند سوار بر مرکب آهنی دیده شدند.
تبصره ماده ۶۳۸ این قانون، ظاهر شدن زنان در انظار و اماکن عمومی بدون حجاب شرعی را جرم تلقی کرده و مجازات حبس از ۱۰ روز تا دو ماه یا از ۵۰ هزار تا ۵۰۰ هزار ریال جزای نقدی را برای آن پیش‌بینی کرده‌است.
روند نزولی قیمت سهام و تسلیم اجباری سهامداران در مقابل این ریزش‌ها در مقایسه با بررسی رفتار معامله‌گران بازارهای دیگر به ویژه سه بازار سکه، دلار و مسکن از یک نیمه روشن و یک نیمه تاریک پرده برمی‌دارد. کم‌رمقی در جریان داد‌و‌ستدهای این بازار درحالی جای خود را به افت‌های پیاپی داده که در بازارهای رقیب، سرمایه‌گذاران به تاخت‌و‌تاز خود ادامه می‌دهند و علاقه‌ای برای فروش ندارند. این در حالی است که قرار گرفتن نماگرهای بورسی در یک مسیر فرسایشی وضعیت متفاوتی را در آن سوی بازار رقم زده است؛ به گونه‌ای که با وجود برخی اظهارنظرها از سوی سیاستگذار مبنی بر کافی بودن منابع ارزی و اقدامات بانک مرکزی، نرخ دلار، سکه و طلای خام در یک ماه اخیر روند نزولی به خود نگرفته است.
با توجه به محرومیت سه مهره کلیدی استقلال در بازی امروز، شاهد تغییرات زیادی در ترکیب آبی ها نسبت به بازی قبل خواهیم بود.
احتمال می‌رود استقلال با ترکیب آشنای خود به مصاف پرسپولیس برود و تنها تغییر اجباری نیز در خط دفاعی خواهد بود.
احتمال می رود استقلال با ترکیب آشنای خود به مصاف پرسپولیس برود و تنها تغییر اجباری نیز در خط دفاعی خواهد بود.
او پسر منتخب اسامه «بن لادن» بود وارث مسح شده فرمانده جنگ القاعده در میان قله‌های ناهموار افغانستان. او «عمر بن لادن» است. در دوران کودکی در تورا بورا در رشته کوه‌های شرق افغانستان اسامه بن لادن آزمایش سلاح‌های شیمیایی را بر روی حیوانات خانگی محبوب «عمر»" پسرش انجام داد اسامه هم چنین عمر را مجبور به تیراندازی با استفاده از اسلحه کلاشنیکف در اردوگاه‌های آموزشی تروریستی کرده بود.
روزنامه جمهوری اسلامی نوشت: شاید بهتر این باشد که گفته شود حجاب، بهانه بود و موضوعات اصلی که عوامل نارضایتی‌ها هستند همچنان در سبد مطالبات قرار دارند.
در بخشی از مطلب روزنامه جمهوری اسلامی آمده است: برای زمینه سازی توطئه اخیر، برنامه‌ریزان از چند سال قبل موضوع حجاب را مطرح کردند و آن را به صورت یک جدال میان جناح‌های سیاسی به جریان انداختند بطوری که حتی عده‌ای از صاحبنظران حوزوی و دانشگاهی بدون آنکه از پشت پرده ماجرا خبر داشته باشند به صحنه آمدند و با اظهارنظر‌های خود، بازار این بحث را داغ کردند.
کریستیانو رونالدو که بعد از مصدومیت آنتونی مارسیال وارد میدان شده بود گل دوم تیمش را وارد دروازه اورتون کرد تا یونایتد نیمه اول بازی مقابل اورتون را با برتری 2-1 به پایان برساند.
کولایی گفت: در میان حدود ۵۰ کشور اسلامی در جهان، فقط در کشور ایران قانون حجاب اجباری وجود دارد که در طول چهار دهۀ گذشته ناکارآمدی و آسیب‌زا بودن آن اثبات شده است. زنان ایرانی باید مانند همۀ کشورهای اسلامی دیگر از حق انتخاب آزاد پوشش خود برخوردار شوند.
اداره‌کل استاندارد استان تهران اعلام کرد: برچسب و نشانه‌گذاری فرش‌های ماشینی مشمول مقررات استاندارد اجباری است.
به نظر می‌رسد کریستیانو رونالدو و منچستریونایتد چاره‌ای جز ادامه همکاری ندارند و دنیای فوتبال یک فصل دیگر شاهد بازی ستاره پرتغالی با پیراهن شیاطین سرخ خواهد بود.
نام برزگر به عنوان نامزدی که انصراف داده شنیده می‌شد آن هم به این خاطر که ممکن بود حضورش پس از امضای یک بیانیه خاص حاشیه‌هایی را ایجاد کند. پس از لغو انتخابات دوم مرداد خانه سینما به دستور وزارت فرهنگ و ارشاد برای بررسی صلاحیت نامزدها، فرهاد توحیدی هم تایید نشده است. این فیلمنامه‌نویس و رییس سابق هیات مدیره خانه سینما در تماس ایسنا برای تایید این موضوع صرفا به خنده‌ای بسنده کرد.
عده‌ای این مساله را دستاویز طنز قرار داده و نوشتند اگر استقلال دو گل دیگر از سپاهان می‌خورد، کلا قانون اجباری بودن خدمت سربازی لغو می‌شد!
عضو هیات عامل صندوق توسعه ملی با اعلام اینکه این صندوق در ازای سود از پیش تعیین شده نسبت به سرمایه‌گذاری ۱۲ هزار میلیاردی در بازار سهام اقدام کرده و در پایان دوره پنج سال می تواند پول خود را برداشت کند، گفت صندوق با مجوزی که اخیرا صادر شده، در حال آماده سازی جهت ورود مستقیم و گسترده برای سرمایه‌گذاری جدید در بازار سرمایه است که از قراردادهای قبلی متفاوت خواهد بود.
مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا با تاکید بر اینکه این مجموعه در راستای تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری و رئیس جمهوری نیازمند حمایت بانک‌ها برای تامین نقدینگی است، گفت: اگر بانک‌ها نسبت به تزریق نقدینگی به صنعت کشور اقدام کنند، تولید رونق می‌گیرد و در پی آن ضمن افزایش اشتغال می‌توان شعار سال جاری «سال تولید، دانش‌بنیان و اشتغال‌آفرین» را به درستی اجرا و عملی کرد.
واکنش پوتین به تحریم‌های اتحادیه اروپا
بسیاری خانم های مسلمان در هامبورک حجاب نداشتند، زمانی که برخی از این خانم ها به جلسات تفسیر یا جلسات هفتگی دیگری که در مسجد برقرار بود می آمدند، هیچ اجباری نداشتند برای حضور در جلسات روسری به سر کنند. حداکثر اقدام شهید بهشتی این بود که، تعدادی روسری گذاشته بودند تا اگر کسی مایل بود، سرش کند و وارد مسجد شود. ولی در این باره هرگز اجباری وجود نداشت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ