منابع سوری نیز خبر دادند که پس از این انفجارها، صدای تیراندازی شنیده شده و ستونهای آتش نیز از این پایگاه به هوا خاسته است. بالگردهای آمریکایی هم در حال پرواز در منطقه هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرماندار منطقه کورسک در روسیه از برخورد یک فروند پهپاد ارتش اوکراین به سقف یک ایستگاه راه‌آهن خبر داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین امروز یکشنبه بار دیگر قصد داشت با حملات پهپادی، پایتخت این کشور را هدف قرار دهد که موفق نبود.
ارتش سودان با به کارگیری پهپاد مواضع نیروهای پشتیبانی سریع این کشور را در مرکز و جنوب شرق خارطوم، هدف قرار داد.
وزارت دفاع روسیه اعلام کرد ارتش اوکراین با حمله پهپادی، فرودگاه نظامی این کشور در منطقه نووگورد را هدف قرار داده، اما تلفات جانی در پی نداشته است.
ارتش سودان اعلام کرد که مقر نیروهای پشتیبانی سریع به فرماندهی محمد حمدان دقلو معروف به حمیدتی در محله الریاض در شرق خارطوم را با پهپاد هدف قرار داده است.
فرماندار منطقه دوکان در اقلیم کردستان عراق از حمله پهپادی جدید به این منطقه و زخمی شدن دو نفر بر اثر آن، خبر داد.
سامانه پدافند هوایی مسکو، یک پهپاد را در حال ورود به حریم هوایی این شهر، سرنگون کرد.
وزارت دفاع روسیه از انهدام ۲ قایق انتحاری اوکراین خبر داد که قصد حمله به پایگاه دریایی این کشور در دریای سیاه را داشتند.
نیروهای روسی تانک T-۷۲M۱ اوکراین را با مهمات هدایت شونده دقیق در زاپوروژیه منهدم کردند.
منابع خبری از حمله پهپادی دوباره علیه پایتخت روسیه خبر داده‌اند.
رئیس‌جمهور اوکراین امروز پس از حمله پهپادی به یک منطقه تجاری در مسکو گفت: جنگ در حال رسیدن به‌روسیه، به مراکز راهبردی و پایگاه‌ های نظامی آن است.
شهردار مسکو اعلام کرده این حمله تلفات نداشته و فقط به نمای دو برج اداری آسیب وارد شده است.
رسانه‌ها و مقامات روسیه اعلام کردند ارتش اوکراین بامداد امروز با چند پهپاد به شهر مسکو، پایتخت این کشور حمله کرده است.
آمریکا دیشب از حمله پهپادی به پایگاه نظامی این کشور در سوریه خبر داده بود، فرماندهی مرکزی آمریکا (سنتکام) حمله پهپادی ناشناس به پایگاه نظامی این کشور در سوریه را تائید کرد. بر اساس اعلام این مرکز، در این حمله یک پیمانکار آمریکایی کشته و چند تن دیگر زخمی شدند.
نماینده و رئیس پیشین کمیسیون امنیت ملی مجلس گفت: از زمانی که بحث احیای برجام مطرح شده است منافع ملی ما قربانی کشور‌های دیگر شده است، تا سخن بگویید فریاد می‌زنند این‌ها غربگرا هستند، خود من معتقدم خیلی از کشور‌های غربی خبیث هستند و شکی در آن ندارم و اگر ایران قدرت نظامی نداشت حتما از گزینه نظامی علیه ایران استفاده می‌کردند. حمله ما به پایگاه عین الاسد ساقط کردن پهپاد پیشرفته آمریکایی باعث شد گزینه نظامی را از میز بردارند.
سخنگوی نیروهای قسد وابسته به آمریکا از حمله پهپادی امروز ترکیه به مرکز فرماندهی مشترک واشنگتن و قسد در شمال حسکه سوریه و کشته شدن دو نفر از عناصر قسد بر اثر آن خبر داد.
سخنگوی نیروهای قسد وابسته به آمریکا از حمله پهپادی امروز ترکیه به مرکز فرماندهی مشترک واشنگتن و قسد در شمال حسکه سوریه و کشته شدن دو نفر از عناصر قسد بر اثر آن خبر داد.
منابع رسانه ای از تلاش نافرجام تروریست های جبهه النصره برای حمله پهپادی به پایگاه روسی «حمیمیم» و حملات مشترک روسیه و سوریه علیه آنها خبر دادند.
یک پهپاد ناشناس پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه را هدف قرار داد.
یک پهپاد ناشناس پایگاه نظامی آمریکا در شرق سوریه را هدف قرار داد.
هنوز هیچ گروهی مسئولیت این حمله را بر عهده نگرفته و از تلفات احتمالی یا خسارات مالی گزارشی منتشر نشده است.
منابع سوری از حمله پهپادی جدید به پایگاه نظامیان اشغالگر آمریکایی در سوریه خبر دادند.
سخنگوی فرماندهی نیروهای تروریست آمریکا در منطقه ضمن اذعان به حمله با سه پهپاد به پایگاه نظامی این نیروها در منطقه «التنف» سوریه مدعی شد این حمله خسارت جانی نداشته است.
منابع خبری از حمله پهپادی به پایگاه اشغالگران آمریکایی در مرز سوریه و عراق خبر دادند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ