بر اثر وقوع تیراندازی و گروگانگیری در ایالت فلوریدا در آمریکا، ۳ نفر جان خود را از دست دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
حدود ساعت ۱۹ و ۳۰ دقیقه روز گذشته، شخصی با یک دستگاه خودرو پراید به قصد اخاذی به داروخانه‌ای در شهرک صدرا در شیراز مراجعه و با یک قبضه اسلحه گرم اقدام به تهدید، تیراندازی و گروگان گرفتن پنج تن از عوامل داروخانه و شهروندان حاضر در آن مکان می‌کند.
کلانتر محلی روز جمعه گفت که در پی تیراندازی و آتش سوزی در خانه ای در ماریون کانتی ایالت تنسی، شش نفر از جمله سه کودک کشته شدند.
منابع محلی سودان از شنیده شدن صدای انفجارهای مهیب و تیراندازی با سلاح سنگین در خارطوم پایتخت این کشور خبر دادند.
در پی حمله مسلحانه عناصر تروریستی به نیروهای پلیس پاکستان در مناطق جنوبی این کشور، ۳ نظامی کشته شدند.
یکی از شاهدان به رویترز گفت که یک پهپاد را در منطقه نزدیک استادیوم فوتبال «دینامو» و ساحل رود دنیپر مشاهده کرده است.
سرهنگ علی رحیمی شامگاه سه‌شنبه اظهارداشت: غروب پنجم اردیبهشت ماه به دنبال برخورد ۲ دستگاه موتورسیکلت با یکدیگر در حوالی میدان منابع طبیعی شهرستان فنوج برخورد که منجر به فوت یک نفر و مجروحیت ۲ نفر دیگر شد که گشت پلیس نیز در محل حادثه حاضر شد.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام عملیات مهم تعقیب و گریز و تیراندازی در شاهرود خبر داد و گفت: دو قاچاقچی مواد مخدر با شلیک پلیس زمین‌گیر شدند.
پلیس رژیم صهیونیستی از زیرگرفتن و تیرندازی به سمت جمعیتی از صهیونیست‌ها توسط یک خودرو در تل آویو خبر داد که بر اثر آن تعدادی از افراد کشته و مجروح شدند.
منابع آگاه از وقوع انفجارهای پیاپی و تیراندازی در منطقه هفدهم شهر کابل خبر می دهند.
ورود مهاجم به پایگاه شکاری «اندروز» که مورد استفاده هواپیمای رییس جمهور آمریکا است، موجب وقوع تیراندازی و تبادل آتش متقابل میان این فرد با نیروهای امنیتی شده است.
حوالی ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز مردی ۴۵ ساله به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با مراجعه به محل کار همسر سابق خود در اتاق اصناف شمیرانات با سلاح کمری اقدام به تهدید وی می کند.
حوالی ساعت ۱۴ و ۱۵ دقیقه امروز مردی ۴۵ ساله به دلیل اختلافات شخصی و خانوادگی با مراجعه به محل کار همسر سابق خود در اتاق اصناف شمیرانات با سلاح کمری اقدام به تهدید وی می کند.
مرد 45 ساله ضمن مراجعه به محل کار همسر سابق خود، با کلت کمری یکی از حاضران را هدف قرار داد و سپس خودکشی کرد.
منابع خبری از شنیده شدن صدای انفجار و به دنبال آن تیراندازی در موگادیشو پایتخت سومالی خبر دادند.
منابع محلی از وقوع انفجار و تیراندازی در شهر کابل و در نزدیکی ساختمان وزارت خارجه افغانستان خبر می‌دهند.
منابع محلی از وقوع انفجار و تیراندازی در شهر کابل و در نزدیکی ساختمان وزارت خارجه افغانستان خبر می‌دهند.
روزنامه بیلد آلمان گزارش داد که امروز شنبه یک مرد مسلح ۴۰ ساله با شلیک به سمت یک زن ۷۰ ساله وی را به قتل رسانده است. بر اساس این گزارش، وی سپس به یک ایستگاه رادیویی رفته و به اطراف خود تیراندازی کرده است. در نهایت وی به سمت یک داروخانه رفته و در آنجا گروگان گیری کرده است.
منابع خبری از وقوع انفجار و تیراندازی در هتل محل اسکان نمایندگان و مقامات سومالی در نزدیکی کاخ ریاست جمهوری در موگادیشو پایتخت این کشور خبر دادند.
منابع فلسطینی ضمن اشاره به زخمی و بازداشت شدن ده ها فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری، از تیراندازی رزمندگان مقاومت به یک شهرک صهیونیست نشین خبر دادند.
تصاویری از ورود مهاجم تروریست به حرم شاهچراغ و به رگبار بستن زائران تا لحظه دستگیری را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
نزاع و تیراندازی اراذل و اوباش، رهگذر بی گناه را روانه بیمارستان کرد
وزارت دفاع ارمنستان مدعی شد که ساعت ۱۸:۰۰ چهارشنبه به وقت محلی، نیرو‌های مسلح جمهوری آذربایجان به سمت مواضع نظامی نیرو‌های مسلح ارمنستان مستقر دربخش شرقی مرز بین دو کشور تیراندازی کردند.
رسانه‌های آمریکا اعلام کردند در پی حادثه آتش‌سوزی و تیراندازی در شهر هیستونِ آمریکا ۳ نفر کشته و ۲ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
مأموران در بررسی‌های اولیه و تحقیق از شاهدان عینی مطلع شدند که دو جوان حدوداً ۲۵ ساله با اسلحه کمری قصد سرقت یک سواری سوزوکی را داشته‌اند که پس از ناکامی این بار به سمت یک خودروی تویوتا کمری که در کنار خیابان پارک بود و زن و شوهری در آن نشسته بودند، رفته و ناگهان با تیراندازی به سمت این زوج اقدام به سرقت خودرو کردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ