در نخستین روز از مسابقات جهانی تیراندازی، ملی‌پوشان تپانچه کشورمان در خط آتش قرار می‌گیرند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مسابقات پنج وزن نخست رقابت های کشتی آزاد نوجوانان قهرمانی جهان روزهای ۱۳ و ۱۴ مردادماه در شهر استانبول ترکیه برگزار شد و در پایان تیم ایران به یک مدال طلا و یک مدال برنز دست یافت.
در آغاز مسابقات بزرگ روئینگ مسکو ملی‌پوشان کشورمان در ۳ ماده رقابت کردند و راهی فینال شدند.
با برگزاری رقابت انتخابی درون اردویی تیم‌های ملی کوراش زنان و مردان، ملی‌پوشان این رشته معرفی شدند.
موی‌تای کاران ایرانی به منظور شرکت در رقابت‌های جهانی تایلند، سه شنبه شب عازم بانکوک شدند.
دومین روز از رقابت های قهرمانی قایقرانی آبهای آرام آسیا در رده سنی زیر ۲۳ سال و جوانان و پاراکانو با کسب چهار مدال دیگر برای نمایندگان ایران آغاز شد.
با برگزاری رقابت های انتخابی تیم ملی تیروکمان در ماده ریکرو، ترکیب این تیم در دو بخش مردان و بانوان معرفی شدند.
رقابت های وزن 130 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 21 و 22 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و امین میرزازاده نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 97 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدهادی ساروی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 24 و 25 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و امیرحسین زارع نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 97 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 26 و 27 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدحسین محمدیان نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 87 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و ناصر علیزاده نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 92 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 25 و 26 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و کامران قاسم پور نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 82 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و پژمان پشتام نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 77 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدعلی گرایی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 79 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 24 و 25 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمد نخودی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 72 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 19 و 20 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدرضا مختاری نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 74 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 25 و 26 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و یونس امامی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 67 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و محمدرضا گرایی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 70 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 24 و 25 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و امیرمحمد یزدانی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 63 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 20 و 21 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و علیرضا نجاتی نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 65 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 26 و 27 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و رحمان عموزاد نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 60 کیلوگرم کشتی فرنگی قهرمانی جهان در روزهای 21 و 22 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و مهدی محسن نژاد نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
رقابت های وزن 61 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان در روزهای 26 و 27 شهریور در صربستان برگزار خواهد شد و رضا اطری نیز نماینده ایران در این وزن خواهد بود.
امروز قصد داریم تا به بررسی سهام فملی به لحاظ تکنیکالی بپردازیم. این تحلیل صرفا یک پیش بینی از روند احتمالی نماد فملی در روزهای آینده بورس است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ