وزارت دفاع ارمنستان مدعی شد که ساعت ۱۸:۰۰ چهارشنبه به وقت محلی، نیرو‌های مسلح جمهوری آذربایجان به سمت مواضع نظامی نیرو‌های مسلح ارمنستان مستقر دربخش شرقی مرز بین دو کشور تیراندازی کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیرو‌های امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود. بلافاصله یک تروریست به همراه اسلحه دستگیر شده تروریست دیگری متواری شده و نیرو‌های امنیتی و پلیس در تعقیبش هستند.
منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیرو‌های امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود. بلافاصله یک تروریست به همراه اسلحه دستگیر شده تروریست دیگری متواری شده و نیرو‌های امنیتی و پلیس در تعقیبش هستند.
منابع غیر رسمی می‌گویند تروریست پس از اصابت شلیک نیرو‌های امنیتی با اسلحه شروع به تیراندازی می‌کند که منجر به جراحت چند نفر می‌شود. بلافاصله یک تروریست به همراه اسلحه دستگیر شده تروریست دیگری متواری شده و نیرو‌های امنیتی و پلیس در تعقیبش هستند.
باباپور ادامه داد:‌ در همین راستا، ماموران با رعایت قوانین به‌کارگیری سلاح، لاستیک خودروی متهم را هدف شلیک گلوله قرار داده و در نهایت خودروی مذکور متوقف و متهم ستگیر شد.
رسانه‌های آمریکا از وقوع یک تیراندازی در شهر فیلادلفیا خبر می‌دهند که در جریان آن دست‌کم ۴ نفر کشته و ۸ نفر دیگر نیز زخمی شدند.
سرهنگ راستی گفت: مأموران با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به شلیک به سمت پای متهم کرده و پس از زمینگیر شدن سارق مسلح قبل از اینکه وی قادر به ادامه تیراندازی‌ها به سمت مأموران شود دستگیر شد.
بامداد روز چهارشنبه به دنبال وقوع یک فقره تیراندازی منجر به فوت یک شهروند بلافاصله دستورات ویژه جهت شناسایی و دستگیری عاملان تیراندازی صادر شد.
سارقان بعد از سرقت همه دلار‌ها ناپدید شدند و تیراندازی آن‌ها سبب مصدوم شدن شدید یک کارمند خانم از ناحیه دست شد. بلافاصله ردیابی سارقان مسلح در دستور کار تیمی از مأموران اداره یکم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت و آن‌ها با اقدامات فوق تخصصی فاش کردند این دلار‌ها با نقشه‌ای که مدیر مالی شرکت طراحی و اجرا کرده بود به سرقت رفته است. با فاش شدن راز ماجرا مدیر مالی شرکت و یکی از همدستان او دستگیر شدند، اما یکی از متهمان هنوز متواری است.
داده‌ها و اطلاعات رسمی در آمریکا نشان می‌دهد در ۴ ماه گذشته نزدیک به ۲۰۰ مورد تیراندازی جمعی در این کشور رخ داده و هزاران نفر قربانی برجای گذاشته‌اند.
این مرد مسلح صبح روز گذشته (شنبه) در «سن جاستینو»ی تگزاس به همسایگانش که از او خواسته بودند به تیراندازی در حیاط خانه‌اش پایان دهد، شلیک کرد و جان پنج نفر را گرفت.
به دنبال وقوع این حادثه که با تیراندازی همراه بوده است خیلی زود گشت پلیس در محل حادثه حضور یافتند و با پیکر خونین پدر و پسری حدوداً ۶۰ و ۳۴ ساله روبه‌رو شدند که بر اثر شلیک گلوله غرق در خون بودند.
براساس قانون مجازات اسلامی و قانون مجازات جرایم نیروهای مسلح، اتهاماتی که به این افراد تفهیم شده به این صورت بوده که اتهام متهم ردیف اول  مباشرت در قتل شبه عمد بوده و حداکثر مجازاتش سه سال حبس است.  اتهام دیگری  برای متهم ردیف اول تحت عنوان لغو دستور در شرایط آماده باش رزمی در نظر گرفتیم؛ لذا فردی که پشت این سامانه موشکی نشسته، قصد تیراندازی داشته ولی قصد کشتن نداشته است.
نیروی دریایی ارتش کره جنوبی اغلب برای عقب راندن کشتی‌ها و قایق‌های کره شمالی که از مرز دریایی بین دو کشور عبور می‌کنند، شلیک هشدار انجام می‌دهد. سئول دولت پیونگ یانگ را مقصر حمله به یک کشتی خود در سال ۲۰۱۰ می‌داند که در جریان آن ۴۶ ملوان کشته شدند، اما کره شمالی مسئولیت آن را رد می‌کند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از انجام عملیات مهم تعقیب و گریز و تیراندازی در شاهرود خبر داد و گفت: دو قاچاقچی مواد مخدر با شلیک پلیس زمین‌گیر شدند.
پلیس: با رصد دوربین‌های مداربسته محل حادثه و اعلام سرایدار ساختمان مشخص شد ضارب، برادر او بوده که از پشت سر با سلاح کلت کمری به او شلیک کرده و سپس از محل متواری می‌شود.
بایستروس یکی از پرافتخارترین تیراندازان عضو این فدراسیون بود و یک ماه و نیم پیش در قالب تیم تیراندازی اسپانیا در رقابت‌های جهانی پاتایا شرکت کرد که مقام پنجم را به دست آورد. "
روزنامه بیلد آلمان گزارش داد که امروز شنبه یک مرد مسلح ۴۰ ساله با شلیک به سمت یک زن ۷۰ ساله وی را به قتل رسانده است. بر اساس این گزارش، وی سپس به یک ایستگاه رادیویی رفته و به اطراف خود تیراندازی کرده است. در نهایت وی به سمت یک داروخانه رفته و در آنجا گروگان گیری کرده است.
رئیس جمهور روسیه در جریان بازدید از یک مرکز آموزشی نیروهای بسیج شده برای جنگ در اوکراین با یک تفنگ تک تیرانداز جدید شلیک کرد.
عدنان الوان‌پور فرماندار حمیدیه فرماندار حمیدیه اظهار کرد: در یک مراسم عروسی به دلیل افتادن اسلحه از دست یکی از حاضران در مراسم و شلیک گلوله، دو تن از حاضران کشته شدند و دو نفر از شرکت کنندگان در مراسم نیز مصدوم شدند.
علی‌اکبر رائفی پور در برنامه‌ی تلویزیونی ثریا ادعا کرد و گفت: طبق مستندات موجود، امروز به سه هواپیمای مسافربری ایرانی شلیک صورت گرفته ولی الحمدلله منجر به مشکل خاصی نشده است
نماینده سابق پارلمان لبنان که یکی از مخالفان سرسخت تیراندازی در مراسم عروسی بوده است، در یک مراسم عروسی دست به اسلحه شد و تیر هوایی شلیک کرد!
با مرگ مرد جوان بر اثر تیراندازی دو فرضیه برای بازپرس جنایی مطرح شد. نخستین فرضیه این بود که خانواده سروش واقعیت را گفته و مرد جوان بر اثر شلیک گلوله از سوی مأموران فوت کرده است. اما دومین فرضیه این بود که وی قربانی یک جنایت شده باشد.
شب گذشته در پی ناآرامی‌ها در عراق صدای تیراندازی و شلیک در منطقه سبز بغداد شنیده شد که را در این فیلم مشاهده می‌کنید.
سارقان مسلح بوده و با شلیک قصد ربایش کیف حاوی دلار را می‌کنند که تیر به این فرد اصابت کرده اما سارقان نمی‌توانند کیف حاوی دلار را بربایند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ