از سوی ایران یک میلیون دُز واکسن «برکت» به کشور آفریقایی مالی اهدا شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال احمر به تشریح دقیق و ارائه آمار تکمیلی خدمات اعضا و داوطلبان این جمعیت در دهه اول محرم امسال پرداخت.
معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از توزیع یک میلیون و ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان در قالب طرح اطعام حسینی (ع) خبر داد
دستیار معاون علمی و فناوری رییس جمهور از ایجاد یک میلیون شغل در حوزه نوآوری با همکاری دستگاه‌های مختلف اجرایی کشور خبر داد.
اداره کل صدور گذرنامه‌ها در عربستان سعودی اعلام کرد که تعداد حجاجی که از طریق گذرگاه‌های بین المللی وارد عربستان شده اند، به یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسیده است.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با نمایشگاه کتاب، سامانه مجازی نیز فعال بود و بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار کتاب در این سامانه فروخته شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با نمایشگاه کتاب، سامانه مجازی نیز فعال بود و بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار کتاب در این سامانه فروخته شد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: حدود یک میلیون و ۵۷۰ هزار تن کالای متروکه در گمرکات کشور وجود دارد که بخشی از این کالاها، کالاهای اساسی است.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن با اعلام اینکه یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در مراحل مختلف ساخت قرار دارد گفت:هرجایی که امکان تامین زمین وجودداشته باشدخانه یک طبقه حیاط داراحداث می‌شود.
کمیته انضباطی فدراسیون هندبال تیم دشتستان را که دو غیبت در رقابت‌های لیگ برتر داشت به ۱۰۰ میلیون تومان جزای نقدی و سقوط به لیگ دسته دوم محکوم کرد.
معاون وزیر کار با با بیان اینکه ایجاد سالانه یک میلیون شغل مسئله بیکاری را در کشور ریشه کن نمی کند، گفت: ۲.۳ میلیون نفر بیکار در کشور داریم که ۴۰ درصد آنها فارغ التحصیلان دانشگاهی هستند.
سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی  اعلام کرد: تا پایان دومین روز از فروردین سال جاری ۱ میلیون و ۸۲ هزار و ۲۱۴ سفر دریایی و ۶۳۴ هزار و ۱۰۲ هزار گردشگری دریایی، صورت گرفته است.
تا کنون ۶۵ میلیون و ۲۰۸ هزار و ۶۰۰ نفر دُز اول، ۵۸ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۹۴۵ نفر دُز دوم و ۳۱ میلیون و ۶۶۵ هزار و ۶۹۳ نفر، دُز سوم و بالاتر واکسن کرونا را تزریق کرده اند و مجموع واکسن‌های تزریق شده در کشور به ۱۵۵ میلیون و ۴۷۸ هزار و ۲۳۸ دُز رسید.
بر اساس آخرین آمار، از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه تولید خودرو با ۲۵ درصد رشد به یک میلیون و ۱۲۶ هزار دستگاه رسید.
بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، دولت سال آینده می تواند تا یک میلیون و هشتصد و پنجاره هزار میلیارد ریال، انواع اوراق مالی اسلامی (ریالی- ارزی) را منتشر کند.
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار سرباز در طرح مهارت آموزی نیروهای مسلح مهارت های فنی را کسب کردند.
بازار اجاره بها در شهرک راه اهن از ماهی ۳ میلیون آغاز می شود و تا ماهی ۱۰ و ۱۵ میلیون تومان هم ادامه دارد.
طبق صورتجلسه نشست داخلی کمیسیون بهداشت ملی چین، احتمالا ۲۴۸ میلیون نفر یا نزدیک به ۱۸ درصد از جمعیت کشور در ۲۰ روز نخست دسامبر به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.
نتایج بررسی یک گروه اقتصادی حاکی از آن است که انگلیس با بالاترین نرخ اعتصاب از زمان نخست‌وزیری مارگارت تاچر تاکنون روبرو است.
بازار اجاره بها در منطقه هفده شهریور به نظر کمی متفاوت تر از سایر مناطق است چرا که این منطقه یکی از قدیمی ترین مناطق است و همچنین منطقه ای نزدیک به بازار تهران می باشد.
یک عضو کمیسیون برنامه، بودجه گفت: براساس لایحه متناسب‌سازی حقوق کارمندان دولت و بازنشستگان کشوریو لشکری یک میلیون و ۳۰۰ هزار تومان به حقوق آنها اضافه خواهدشد.
ری- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: یک میلیون دانش آموز در مدارس شهرستان های این استان تحصیل می کنند.
از سوی ایران یک میلیون دُز واکسن «برکت» به کشور آفریقایی مالی اهدا شد.
وزیر خارجه کشورمان ضمن اعلام اهدا یک میلیون دُز واکسن «برکت»، بر آمادگی ایران جهت تأسیس نمایشگاه فن آوری کشورمان در مالی تاکید کرد.
معاون اول رییس جمهور با اشاره به امکانات و ظرفیت‌های دولت در زمینه اختصاص زمین و تامین منابع مالی گفت: تاکنون حدود یک میلیون و چهارصد هزار واحد زمین برای ساخت مسکن آماده شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ