طبق صورتجلسه نشست داخلی کمیسیون بهداشت ملی چین، احتمالا ۲۴۸ میلیون نفر یا نزدیک به ۱۸ درصد از جمعیت کشور در ۲۰ روز نخست دسامبر به کووید-۱۹ مبتلا شده‌اند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شاخص کل بورس روز سه شنبه ۱۷ مرداد ۱۴۰۲ در نهایت با کاهش ۱۳۲۰۸ واحدی بر روی کانال دو میلیون و ۳۷ هزار و ۸۶۳ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۸ مرداد ۱۴۰۲ را بخوانید.
در معاملات روز سه‌شنبه هفدهم مرداد ۱۴۰۲، شاخص کل بورس تهران ۱۳ هزار و ۲۰۸ واحد افت و به سطح ۲ میلیون و ۳۷ هزار و ۸۶۳ واحد رسید و خالص تغییر مالکیت حقوقی به حقیقی بازار سهام برای سومین روز متوالی منفی شد. فردا در آخرین روز معاملاتی هفته شاخص بورس سبزپوش می‌شود؟
تبریز- مدیرعامل آب منطقه‌ای آذربایجان شرقی با بیان اینکه حجم مخازن ۱۰ سد بزرگ استان در تراز نرمال ۵۷۶ میلیون مترمکعب است، گفت: حجم پرشدگی سدها در استان ۳۷ درصد است.
ارتباط تمامی کلانتری‌های سراسر کشور با مراجع قضایی به صورت برخط والکترونیک است. در این طرح امکان دریافت مستقیم و برخط شکوائیه در راستای اجرای ماده ۳۷ آیین دادرسی کیفری فراهم‌شده است. با اجرای این طرح موجب کاهش زمان رسیدگی و خطرات مربوط به جعل یا مفقود شدن پرونده ها، افزایش دقت رسیدگی‌ها و درنهایت افزایش رضایت مندی عمومی مراجعان به هر دو نهاد شده است.
مصرف سرانه هر فرد ۳۷ تا ۴۰ کیلوگرم برنج است که باتوجه به آمار جمعیت سالانه ۳ میلیون و ۲۰۰ هزار تن برنج نیاز بوده که باید یک میلیون تن برنج وارد شود.
اصفهان- معاون اداره کل حفاظت محیط زیست اصفهان گفت: ۳ میلیون هکتار از اراضی استان اصفهان مستعد غبارخیزی است که یک میلیون و ۳۰۰ هزار هکتار آن را کانون‌های بحرانی گردوغبار تشکیل می‌دهد.
رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضائیه گفت: سال گذشته یک میلیون و ۶۹۹ هزار و ۶۹۷ اقدام برخط در راستای ماده ۳۷ آئین دادرسی کیفری میان کلانتری‌ها و مراجع قضائی صورت گرفته است.
وزیر ارتباطات گفت: تا امروز این پروژه در ۴۵۵ شهر آغاز شده و بیش از ۱۲۰۰ کیلومتر فیبرکشی انجام شده است و قریب به سه میلیون خانوار تحت پوشش فیبرنوری قرارگرفته اند.
وزیر ارتباطات گفت: الان بیش از ۳۵ میلیون نفر از هموطنان در پیامرسانهای داخلی حضور دارند و در گام بعدی آنها به یکدیگر متصل می شوند تا کاربران آنها بتوانند با یکدیگر پیام دهند
وزیر ارتباطات گفت: الان بیش از ۳۵ میلیون نفر از هموطنان در پیامرسانهای داخلی حضور دارند و در گام بعدی آنها به یکدیگر متصل می شوند تا کاربران آنها بتوانند با یکدیگر پیام دهند
رئیس کل گمرک با بیان اینکه ۷۰ درصد اظهارنامه شرکت های دانش بنیان از مسیر سبز گمرکی ترخیص می‌شود، گفت: این شرکتها امسال ۳۷ میلیون دلار صادرات و ۳۰۸ میلیون دلار واردات داشته اند.
زلزله منجیل، بین ۳۵ تا ۳۷ هزار کشته، ۵۰ تا ۶۰ هزار مجروح و حدود نیم میلیون بی‌خانمان بر جای گذاشت تا عنوان یکی از هولناک‌ترین زلزله‌های رخ داده در حافظه جهان را از آن خود کند.
برایان جانسون ۴۵ ساله پوست ۲۸ ساله و قلب ۳۷ ساله دارد «برایان جانسون» یک کارآفرین مولتی میلیونر ۴۵ ساله که به سبک زندگی غیر عادی‌اش معروف است به تازگی اعتراف کرده با صرف ۲ میلیون دلار در سال گذشته برای جوان‌تر کردن ۷۸ اندام خود تلاش زیادی کرده است.
اپراتور تلفن همراه تی موبایل به عنوان یکی از بزرگترین اپراتور‌های تلفن همراه در آمریکا هدف حمله هکر‌های ناشناس قرار گرفت و اطلاعات شخصی دستکم ۳۷ میلیون آمریکایی به سرقت رفت. منبع: خبرگزاری صدا و سیما
رونالدو ۳۷ ساله اوایل این هفته در ورزشگاه النصر معرفی شد، ولی هنوز برای تیم خود بازی نکرده است.
بورس اوراق بهادار تهران طی معاملات روز شنبه که اولین روز معاملات فصل زمستان بود، با رشد قابل‌توجه قیمت‌ها و در نهایت نماگر‌های بازار همراه بود. به طوری که شاخص کل بورس روز گذشته ۷۹/ ۲‌درصد افزایش یافت و تا ارتفاع یک میلیون و ۵۳۸‌هزار واحد صعود کرد. علاوه بر این شاخص هموزن با رشد ۳۷/ ۲ درصدی رنگ سبز را از آن خود کرد.
بررسی آخرین آمار رسمی شرکت مدیریت منابع آب ایران نشان می‌دهد که در زمان حاضر مجموع ذخایر آبی سد‌های کشور ۱۸ میلیارد و ۵۰ میلیون مترمکعب است که این میزان ذخیره آب، نشان‌دهنده میزان پرشدگی ۳۷ درصدی است؛ درواقع حدود ۶۳ درصد ظرفیت مخازن سد‌های کشور هم‌اکنون خالی است.
تجارت خارجی کشور در ۸ ماه امسال به ۶۹ میلیارد و ۴۸۴ میلوین دلار رسید که سهم صادرات ۳۲ میلیارد و ۳۶۸ میلیون دلار و سهم واردات ۳۷ میلیارد و ۱۱۶ میلیون دلار رسیده است.
چذابه- فرمانده کل انتظامی کشور گفت: تاکنون سه میلیون زائر ایرانی برای حضور در مراسم باشکوه اربعین حسینی وارد کشور عراق شدند.
فرمانده پلیس فرودگاه‌های پلیس پیشگیری انتظامی کشور با بیان اینکه کارشناسان ارزش ریالی سنگ‌ها را ۳۷ میلیارد و ۵۰۰ میلیون ریال برآورد کرده‌اند، خاطرنشان کرد: برابر برررسی‌های به عمل آمده، فرد مذکور برلیان‌ها را از یکی از کشور‌های خارجی وارد کشور کرده بود.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۹۴۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۷۱ تن از ایشان وخیم است.
در ۲۴ ساعت اخیر، شمار واکسن‌های تزریق شده از ۱۵۳ میلیون و ۹۴۳ هزار دوز گذشت، در حالی که آزمایش کمتر از هزار تن دیگر مثبت شد تا به شمار مبتلایان «کووید-۱۹» اضافه شوند؛ مبتلایانی که بسیاری شان بهبود یافته و مرخص شده‌اند، ولی هنوز برخی شان بستری هستند و حال ۱۱۷۱ تن از ایشان وخیم است.
باشگاه مس سونگون ورزقان از فصل جاری در رشته والیبال هم تیمداری می کند.
سخنگوی وزارت صنعت، معدن و تجارت اعلام کرد: این وزارتخانه تاکنون برای ۳۰۰۰ گروه کالای اولویت‌دار شناسه کالا صادر کرده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ