بر اساس لایحه بودجه ۱۴۰۲، دولت سال آینده می تواند تا یک میلیون و هشتصد و پنجاره هزار میلیارد ریال، انواع اوراق مالی اسلامی (ریالی- ارزی) را منتشر کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اداره کل صدور گذرنامه‌ها در عربستان سعودی اعلام کرد که تعداد حجاجی که از طریق گذرگاه‌های بین المللی وارد عربستان شده اند، به یک میلیون و ۵۰۰ هزار نفر رسیده است.
مدیرعامل پیشین اتحادیه سراسری مرغداران گوشتی ایران گفت: ظرفیت کشور در تولید گوشت مرغ بین ۳میلیون تا ۳میلیون و ۲۰۰هزار تن است و ۸۰۰هزار تا یک میلیون تن مازاد نیاز بوده که می توان صادر کرد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با نمایشگاه کتاب، سامانه مجازی نیز فعال بود و بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار کتاب در این سامانه فروخته شد.
وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی گفت: همزمان با نمایشگاه کتاب، سامانه مجازی نیز فعال بود و بیش از یک میلیون و ۷۰۰ هزار کتاب در این سامانه فروخته شد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: حدود یک میلیون و ۵۷۰ هزار تن کالای متروکه در گمرکات کشور وجود دارد که بخشی از این کالاها، کالاهای اساسی است.
سرپرست دفتر اقتصاد مسکن با اعلام اینکه یک میلیون و ۴۰۰ هزار واحد مسکونی نهضت ملی در مراحل مختلف ساخت قرار دارد گفت:هرجایی که امکان تامین زمین وجودداشته باشدخانه یک طبقه حیاط داراحداث می‌شود.
قیمت تازه‌ترین محصولات تجاری بهمن دیزل، فورس ۱۲ تن یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و امپاور BD300 کمپرسی دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون و امپاور BD300 باری دو میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان برای ورود به بازار اعلام شد.
فورس ۱۲ تن، یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و امپاور BD۳۰۰ کمپرسی دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون و امپاور BD۳۰۰ باری دو میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان برای ورود به بازار اعلام شد.
فورس ۱۲ تن، یک میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان و امپاور BD300 کمپرسی دو میلیارد و ۵۵۰ میلیون و امپاور BD300 باری دو میلیارد و ۵۹۰ میلیون تومان برای ورود به بازار اعلام شد.
سخنگوی سفرهای دریایی سازمان بنادر و دریانوردی  اعلام کرد: تا پایان دومین روز از فروردین سال جاری ۱ میلیون و ۸۲ هزار و ۲۱۴ سفر دریایی و ۶۳۴ هزار و ۱۰۲ هزار گردشگری دریایی، صورت گرفته است.
یک کارشناس مسکن گفت: وام ۴۵۰ میلیون تومانی واحدهای نهضت ملی در پایان اقساط حدود ۸۵۰ تا ۹۰۰ میلیون خواهد شد.
حدود یک میلیون و 600 هزار هوادار متقاضی خرید بلیت بازی دوستانه آرژانتین و پاناما بودند.
سیدرضا فاطمی امین گفت: امروز بین ایران و ۱۰ کشور آفریقایی نزدیک به ۸۵۰ میلیون دلار قرارداد و بیش از یک میلیارد دلار تفاهم نامه در حوزه صادرات خودرو، خدمات فنی و مهندسی و ... امضا می شود.
رهن کامل یک واحد آپارتمان در محدوده جیحون حدود ۸۵۰ میلیون تومان است.
بر اساس آخرین آمار، از ابتدای سال تا پایان بهمن ماه تولید خودرو با ۲۵ درصد رشد به یک میلیون و ۱۲۶ هزار دستگاه رسید.
بیگی نژاد گفت: در شرایطی گاز در کشور در حجم بالایی تولید می‌شود و نزدیک به یک میلیارد متر مکعب تولید دارد که پس از فرآوری به ۸۵۰ میلیون متر مکعب می‌رسد و در سراسر کشور توزیع میشود.
میزان و ضوابط پرداخت پاداش پایان سال ۱۴۰۱ (عیدی) کارکنان و بازنشستگان دولت با تصویب هیات وزیران تعیین شد.
تبریز- فرمانده انتظامی آذربایجان شرقی گفت: با عزت نفس و امانتداری مأموران انتظامی پاسگاه خرمالو شهرستان هریس یک کیلوگرم طلا و مبلغ ۱۱ میلیارد و۸۳۰ میلیون ریال چک به صاحبش بازگردانده شد.
رئیس کمیته امداد گفت: حدود ۱.۵ میلیون سالمند تحت حمایت کمیته امداد قرار دارند که در زمان وقوع سوانح و حوادث طبیعی نیازمند کمک فوری هستند.
بازار سرمایه در ابتدای معاملات امروز با رشد بیش از ۸ هزار واحد مواجه شده و کانال یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد را پس گرفته است.
مشاور عالی قرارگاه مرکزی مهارت آموزی کارکنان وظیفه ستاد کل نیروهای مسلح، گفت: بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار سرباز در طرح مهارت آموزی نیروهای مسلح مهارت های فنی را کسب کردند.
مدیر داخلی مرکز گفت: به‌طور تقریبی، خدمات ماساژ‌های غیرپزشکی در منزل از ۸۰۰هزار تومان تا یک میلیون و ۵۰۰هزار تومان است که البته احتمال افزایش آن با توجه به ارزش‌های افزوده درخواست‌های مشتریان، وجود دارد. ماساژ‌های پزشکی هم هزینه‌هایی بین یک میلیون تا ۲ میلیون را دربرمی‌گیرد.
وزیر آموزش و پرورش از والدین خواست از دوره‌های تربیتی سازمان ملی تعلیم و تربیت استقبال کنند تا بتوانند کودک را متعادل، سلامت و موفق تر تربیت کنند.
این روز‌ها تالاب هامون در سیستان و بلوچستان تشنه یک قطره آب است، آبی که حقش است و باید از رودخانه هیرمند که از افغانستان به ایران می‌آید تامین شود، با توجه به اهمیت تامین این حقابه در سال ۱۳۵۱ قراردادی میان دولت وقت ایران و افغانستان به امضا رسید که بر اساس آن مقرر شد سالانه ۸۵۰ میلیون متر مکعب و روزانه ۲۶ متر مکعب بر ثانیه حقابه این تالاب از هیرمند تامین شود، اما شواهد نشان می‌دهد که مدتی است این اتفاق نمی‌افتد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ