معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد استان تهران از توزیع یک میلیون و ۶۰۰ هزار پرس غذای گرم میان نیازمندان در قالب طرح اطعام حسینی (ع) خبر داد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سمنان- قائم‌مقام کمیته امداد استان سمنان از توزیع یک هزار سری جهیزیه بین نوعروسان نیازمند تحت پوشش کمیته امداد تا پایان سال جاری خبر داد.
ثبت رکورد توزیع سه میلیون بستنی توسط یک شرکت لبنیات
توزیع سیراب و شیردان در میان مهمانان جشن عید غدیر توسط یک موکب در جشن غدیر تهران را مشاهده می‌کنید.
یک قناد تمام شیرینی مغازه هایش را بین میهمانان عید غدیر توزیع می‌کند.
عضو هیأت مدیره سایپایدک از کشف یک کارگاه تولید و توزیع قطعات تقلبی با بسته‌بندی قطعات سایپا در تهران خبر داد.
سازمان ملل متحد نسبت به احتمال آوارگی نزدیک به یک میلیون سودانی، افزایش قاچاق انسان و گسترش توزیع اسلحه در سودان هشدار داد.
دادگاهی در آمریکا یک تبعه این کشور را در پرونده تأمین مواد نیروزا در المپیک ۲۰۲۰ توکیو مجرم شناخت.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده رود برای باغات و کشاورزی غرب اصفهان به مدت یک هفته خبرداد.
اصفهان- معاون حفاظت و بهره برداری شرکت آب منطقه‌ای اصفهان از افزایش خروجی سد زاینده رود برای باغات و کشاورزی غرب اصفهان به مدت یک هفته خبرداد.
داوطلبان هر یک از کدرشته‌های امتحانی لازم است به نشانی مندرج روی کارت شرکت در آزمون مراجعه کنند. محل برگزاری آزمون داوطلبان با توجه به شهرستان درج‌شده در بند ۳۶ تقاضانامه ثبت‌نامی آنان به‌شرح جدول مندرج در اطلاعیه سازمان سنجش است.
بیگی نژاد گفت: در شرایطی گاز در کشور در حجم بالایی تولید می‌شود و نزدیک به یک میلیارد متر مکعب تولید دارد که پس از فرآوری به ۸۵۰ میلیون متر مکعب می‌رسد و در سراسر کشور توزیع میشود.
در ماده ۷۵۳ قانون مجازات اسلامی آمده است که هر شخصی که مرتکب تولید یا انتشار یا توزیع و در دسترس قرار دادن یا معامله نرم افزار‌های غیر قانونی شود به حبس از نود و یک روز تا یک سال یا جزای نقدی از پنج میلیون ریال تا بیست میلیون ریال یا هر دو مجازات محکوم خواهد شد.
تربت حیدریه - رئیس اداره اوقاف و امور خیریه از اجرای ۱۰ مرحله طرح قرار دوازدهم با توزیع ۲۲۳ بسته معیشتی به ارزش یک میلیارد و ۱۱۵ میلیون ریال بین نیازمندان خبر داد.
توزیع یک اسباب بازی به شکل رئیس جمهور ونزوئلا در بین میلیون ها کودک در مناطق فقیرنشین ونزوئلا بحث برانگیز شده است.
در حالی که از اریبهشت ماه امسال هم زمان با آغاز سیاست مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه کالا‌های اساسی در دولت سیزدهم شاهد تجمیع یارانه‌های نقدی و معیشتی بودیم، تا ساعاتی دیگر هشتمین مرحله از واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار انجام خواهد شد.
در حالی که از اریبهشت ماه امسال هم زمان با آغاز سیاست مردمی‌سازی و توزیع عادلانه یارانه کالا‌های اساسی در دولت سیزدهم شاهد تجمیع یارانه‌های نقدی و معیشتی بودیم، تا ساعاتی دیگر هشتمین مرحله از واریز یارانه نقدی ۳۰۰ و ۴۰۰ هزار انجام خواهد شد.
وزارت اطلاعات از شناسایی و انهدام شبکه گسترده بین المللی توزیع مواد مخدر که از طریق بکارگیری اتباع بیگانه فعالیت کیلوگرم محموله های مواد مخدر را در کشور پخش می کرد، خبر داد.
هواداران تهرانی از امروز و شهرستانی ها از روز دوشنبه می توانند بلیط خریداری شده برای رقابت های جام جهانی را تحویل بگیرند.
نیشابور ـ عملیات احداث پست ۱۳۲ کیلو ولت توزیع برق در منطقه«بوژان» نیشابور با حضور استاندار خراسان رضوی در این شهرستان آغاز شد.
اتحادیه جهانی کشتی چگونگی کسب سهمیه های المپیک 2024 پاریس را اعلام کرد.
معاون مشارکتهای مردمی کمیته امداد گفت: در طرح اطعام حسینی یک میلیون و ۹۰۰ هزار بسته معیشتی به خانواده‌های نیازمند توزیع شد.
رئیس سازمان غذا و دارو گفت: امسال تامین ۲.۵ میلیون دوز واکسن آنفلوآنزا پیش‌بینی شده که حدود یک میلیون دوز آن از محل واکسن‌های تولید داخلی و مابقی از طریق واردات تامین شده است.
محسن رضایی اظهار داشت: قبلا سالانه به فکر ذخایر کالا بودیم؛ اما هم اکنون با توجه به شرایط ذخایر محصولات کشاورزی در دنیا، باید برنامه ریزی‌ها را دو ساله کنیم و بعد به فکر برنامه ریزی ده ساله باشیم تا نگرانی از نظر کالا‌های اساسی و امنیت غذا نداشته باشیم.
نمایندگان مردم در خانه ملت در سی و دومین جلسه علنی مجلس در سال ۱۴۰۱ ضمن چکشکاری ساختار تشکل‌های صنفی با تصویب موادی از طرح نحوه تشکیل و فعالیت تشکل های صنفی، طی تذکرات کتبی و شفاهی، خواستار برخورد جدی و سریع با مقصران حادثه سیل استهبان و نی‌ریز شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ