ری- مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران گفت: یک میلیون دانش آموز در مدارس شهرستان های این استان تحصیل می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دبیر ستاد توسعه اقتصاد دانش‌بنیان ماشین‌سازی گفت: سالانه حدود ۲۵۰ میلیون دلار صادرات رسمی در این حوزه داریم و برنامه داریم این میزان صادرات به یک میلیارد دلار سالانه طی ۵ سال برسد.
رئیس سازمان نوسازی مدارس گفت: اگر بودجه مورد نیاز تأمین نشود ما با یک چالش مواجه خواهیم شد و حدود ۳ میلیون دانش آموز از درس محروم خواهند شد.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: ۹۳۶ هزار و ۷۷۷ دانش آموز در پایگاه‌های اوقات فراغت ثبت نام کرده اند.
سرپرست سازمان تجاری سازی فناوری و اقتصاد دانش بنیان جهاددانشگاهی گفت: در راستای قانون جوانی جمعیت، غربالگری ناباروری به تعداد یک میلیون نفر انجام‌ شد و اطلس ناباروری کشور استخراج می شود.
رئیس مرکز تعاملات بین‌الملل معاونت علمی ریاست جمهوری از همکاری علمی و فناوری با ازبکستان خبر داد و گفت: یک قرارداد همکاری فناورانه مشترک به ارزش ۱۰ میلیون دلار در حوزه انرژی منعقد شده است.
مهدی قایدی می گوید که همسرش در کارهایش دخالت نمی کند و او علاقه دارد وینگر بوشهری در استقلال به کارش ادامه دهد.
اهواز- رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از برگزاری سنجش تحصیلی دانش آموزان به صورت فرایندی خبر داد و گفت: تاکنون یک میلیون و ۳۵۰ هزار دانش‌آموز در کشور سنجش سلامت شدند.
یک نماینده مجلس در رابطه با دلایل استیضاح وزیر آموزش و پرورش گفت: در سال تحصیلی گذشته بیش از یک میلیون نفر دانش آموز از تحصیل باز مانده‌اند.
شهادت مأمور کلانتری به دست سارق/ تابلو‌ها و علایم راهنمایی و رانندگی در گونی دزدان!/ شکایت از ۴ همکلاسی در مرگ دختر دانش آموز/ ماجرای تباهی یک دختر/ افشای راز قتل مرد ثروتمند پس از یک سال/ صحنه سازی خودکشی برای دفن جنایت!/ زن تنها، قربانی ۴۰ میلیون تومان شد
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: پوشش تحصیلی آموزش متوسطه کشور یک میلیون و ۸۲۴ دانش آموز است که تعداد دختران در این مقطع بیشتر است.
آخرین آمار کرونا در ایران/ عاشق زخمی!/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ سرقت ۳ میلیاردی مسئول پمپ بنزین/ سارقان، موبایل‌های ۱۰ میلیونی را به ۴۰۰ هزارتومان می‌فروختند/ دستگیری دانش‌آموز مسلح کرمانی/ یک زن و ۴ کودک هدف شلیک‌های مرد خشمگین/ رقص مرگ با آهنگ شیطانی/ درخواست قصاص برای داماد قاتل/ آتش‌سوزی انبار عطر و ادکلن در بازار تهران
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از اجرای طرح همتا (هر مربی تربیت ۱۱۲ دانش آموز) در سطح مدارس و کانون‌های دانش آموزی هلال احمر خبر داد.
فکر می‌کنید پاندمی کرونا اتفاق خیلی بزرگی بود؟ مطمئنا بود. علاوه بر مرگ چند میلیون نفر، تقریبا همه کسب وکار‌ها را تحت‌تاثیر قرار داد، در زنجیره‌های تامین اختلال ایجاد کرد، به اقتصاد‌ها ضربه زد و کیفیت تحصیل تعداد بی‌شماری از دانش آموزان را در سراسر دنیا پایین آورد. این لیست همچنان ادامه دارد و از خیلی جهات، اثر آن در بقیه عمر ما ماندگار خواهد بود. برای آینده چه حدسی می‌زنید؟ نمی‌خواهیم دلسردتان کنیم، اما واقعیت این است که یک بحران دیگر، می‌تواند همین الان در کمین باشد. پس آیا منطقی نیست که همواره در برابر بحران‌های احتمالی آماده باشیم؟ البته که هست.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر گفت: با اجرای طرح «همتا»، بیش از یک میلیون دانش‌آموز در سراسر کشور ضمن دریافت آموزش کمک‌های اولیه و مواجهه با مخاطرات به عضویت هلال احمر در می‌آیند.
رئیس سازمان جوانان جمعیت هلال احمر از پیوستن یک میلیون و ۴۰۰ هزار دانش‌آموز به هلال احمر تا پایان سال خبر داد.
میانگین حضور روزانه دانش آموزان مقطع ابتدایی بیش از ۳ میلیون و ۳۰۰ هزار، متوسطه اول بیش از یک میلیون و ۸۰۰ هزار و متوسطه دوم بیش از یک میلیون و ۳۰۰ هزار دانش آموز بوده است.
هر مسئله ریاضی که تاکنون حل نشده‌است، به‌هیچ‌وجه ساده نیست. حل این مسائل یا کلا غیرممکن است یا با تکنیک‌های کنونی‌قابل حل نیست. با این‌حال، در دنیای ریاضی مسائلی وجود دارد که ساده به‌نظر می‌رسد؛ آن‌قدر ساده که هرکسی با دانشی ابتدایی از ریاضی می‌تواند آن‌ها را درک کند، اما اثبات این مسائل به‌قدری دشوار است که هیچ‌کس موفق به حل آن‌ها نشده‌است. در ادامه با فهرستی از مسائل به‌ظاهر ساده ریاضی که البته حل‌شان مشکل است، آشنا خواهیدشد.
با گذشت چهارماه از ابلاغ تغییرات کنکور توسط رئیس جمهور و ثبت‌نام یک میلیون دانش آموز برای شرکت در اولین کنکور جدید در دی ماه، هنوز اختلافات مجلس و شورای عالی انقلاب فرهنگی درباره این مصوبه به پایان نرسیده است و معلوم نیست چه زمانی تکلیف نهایی آن‌ها روشن خواهد شد.
تالار حراج باز بورس کالای ایران امروز (شنبه) میزبان عرضه ۳۱۲ هزار تن کنسانتره سنگ آهن و ۱۱۰ هزار تن سنگ آهن دانه بندی است.
معاون پرورشی و فرهنگی وزارت آموزش و پرورش گفت: از ادارات کل آموزش و پرورش خواسته شده است که به مدارس این اجازه را بدهند تا سفرهای تربیتی یک روزه را برگزار کنند.
نماینده مردم اهواز گفت: ما گوش شنوا داریم، اما مانند دنیا رفتار خواهیم کرد. آمریکا اخیرا یک فعال رسانه‌ای را برای اینکه اظهارنظری درباره کشته شدن دانش آموزان در مدارس را مطرح کرده بود تا تجارت اسلحه خود را داشته باشد، ۹۶۳ میلیون دلار جریمه کرد آیا این نوع رفتار با آزادی بیان و مهد آزادی است؟
معاون تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش گفت: برای ۷ میلیون دانش آموز معلم تربیت بدنی نداریم که این امر یک زنگ خطر است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: در حال حاضر جمع دانش آموزان فنی و حرفه‌ای کشور در سه پایه متوسطه به یک میلیون و ۱۰۴ هزار و ۲۸ نفر افزایش پیدا کرده است.
سرپرست معاونت آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: تا روز گذشته هشت میلیون و ۷۰۴ هزار و ۳۲۱ دانش آموز در دوره ابتدایی ثبت نام کرده اند که از این میزان یک میلیون و ۴۹۱ هزار و ۹۰۷ نفر کلاس اولی هستند. این درحالی است که سال گذشته حدود هشت میلیون دانش آموز ابتدایی داشتیم، ولی امسال به حدود ۹ میلیون رسیده است

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ