صورت های مالی شما باید در مجامع سالیانه به تصویب برسد و اگر این کار انجام نشود نهادهای نظارتی می توانند عملکرد شما را زیر سوال ببرند. همچنین حسابرسی درباره هیات ها نیز باید انجام شود
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
"مرتضی میرزایی" ورزشکار کشتی پهلوانی به مدت 4 سال از فعالیت در کلیه حوزه های ورزش محروم شد.
اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: تعداد مسافرت ریلی در این استان در فصل تابستان افزایش پیدا نکرده بلکه با کاهش چشم گیر مواجه شده است.
مهاجم آلومینیوم اراک باید مبلغ رضایت‌نامه نسبتا سنگینی برای جدایی از این تیم پرداخت کند.
اراک- یک کشتی گیر به همراه سرپرست از استان مرکزی به اردوی تیم ملی کشتی دعوت شدند.
اراک- یک کشتی گیر به همراه سرپرست از استان مرکزی به اردوی تیم ملی کشتی دعوت شدند.
۸۷ کشتی گیر از کشورهای ایران، عراق وارمنستان دررقابت در پنج وزن دوم دومین دوره مسابقات بین المللی کشتی آزاد نوجوانان جام عبدالله موحد درشهرستان بابلسر صبح پنجشنبه وزن کشی کردند.
پیشکسوت کشتی کشورمان به انتقاد از رفتار علیرضا دبیر در مجمع هیات کشتی مازندران پرداخت.
محققان دریافتند که فریاد زدن و تنبیه بدنی بیشتر از والدین آرام و مداوم منجر به مشکلات عاطفی در کودکان می‌شود. ۱۰ ٪ از کودکانی که در این مطالعه شرکت داشتند حتی با گذشت زمان بدتر شدند
بعد از سفر گروسی نرخ دلار مسیر اصلاحی را در پیش گرفته و بدون توقف به سمت حمایت‌ها می‌تازد. تشدید روند نزولی با آمدن خبر‌های مثبت سیاسی، نیاز بازار ارز را به آرامش سیاسی بیشتر نشان می‌دهد. روز قبل یک خبر گزاری فرانسوی اعلام کرد که با توجه به نتیجه مثبت سفر رافائل گروسی رییس سازمان بین المللی انرژی اتمی به ایران، قطعنامه‌ای علیه ایران در شورای حکام تصویب نخواهد شد. بازنشر همین خبر روند نزولی دلار را به سمت حمایت‌های در دامنه ۴۰ هزار را تشدید کرد.
حالا باید دید مربیان ایرانی برای شکست این کشتی گیر قلدر آمریکایی چه برنامه و نقشه ای دارند و آیا بازهم این ظلسم ادامه پیدا می کند یا خیر؟
دو دیدار روز نخست هفته بیست و دوم رقابتهای لیگ برتر می تواند صدر جدول را دچار تغییر کند به شرط آنکه پرسپولیس زیر چرخ های تراکتور گیر نکند و هوادار هم یقه تیم صدرنشین را بگیرد.
دزفول- فرمانده انتظامی دزفول از دستگیری ۲ باند سارق حرفه‌ای سیم برق به ضرب گلوله پلیس در این شهرستان خبر داد.
معاون امور جوانان وزارت ورزش با تاکید بر توسعه گروه‌های مردمی، گفت: روحیه و انگیزه گروه‌های جهادی و مردمی باید همه گیر شود.
معاون امور جوانان وزارت ورزش با تاکید بر توسعه گروه‌های مردمی، گفت: روحیه و انگیزه گروه‌های جهادی و مردمی باید همه گیر شود.
اهواز- اتحادیه جهانی کشتی، اسامی پنج فرنگی کار برتر جهان را برای کسب عنوان ستاره سال ۲۰۲۲ جهان معرفی کرد که کشتی گیر خوزستانی در این فهرست حضور دارد.
کمیته انضباطی فدراسیون کشتی، رأی خود را در مورد تخلف صورت گرفته در رقابت های کشتی آزاد زیر ۲۳ سال قهرمانی جهان در اسپانیا اعلام کرد.
فدراسیون کشتی سجاد غلامی را به مدت یکسال از شرکت در کلیه مسابقات و رویداد‌های ورزشی کشتی محروم کرد که البته این رای به صورت تعلیقی است.
هر 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد از کشتی گیران روس در ترکیب خود استفاده می کنند.
فرمانده مرزبانی گفت: مرزداران در هنگ مرزی جکیگور توانستند با رصد اطلاعاتی، یک باند قاچاق سلاح و مهمات را شناسایی و ۸۵ قبضه سلاح جنگی را کشف کنند.
با اعلام رئیس سازمان برنامه و بودجه حقوق کارکنان دولت از مهر ماه افزایش می یابد اما این سوال مطرح است که آیا داشتن ثبات اقتصادی بهتر از افزایش حقوق نیست؟
هاشمی‌گلپایگانی همان‌طو‌رکه عنوان شد، از زمان دبیری‌اش بر ستاد امر به معروف تاکنون، اظهارات زیادی داشته که غالبا با واکنش‌های متعددی مواجه شده است، ولی جالب اینکه او در زمینه ورزش هم چندین اظهارنظر تندوتیز داشته که این مورد هم از دید منتقدانش پنهان نمانده است. او یکی از مخالفان جدی ورود زنان به ورزشگاه است و از آن عجیب‌تر اینکه مخالف حضور مربیان خارجی در ایران
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۹ اراذل و اوباش که قصد قدرت نمایی و برهم زدن نظم عمومی را در محله بی سیم داشتند خبر داد و گفت: متهمان در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.
فرماندهی عملیات ویژه نیروی هوایی آمریکا از زمین گیر شدن ۵۲ فروند هواپیمای CV-۲۲ آسپری این کشور به دلیل مشکل در عملکرد کلاچ آنها خبر داد.
کشتی گیر جوان ایرانی حریف سعدالله یف می‌شود؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ