اهواز- معاون عمرانی استاندار خوزستان گفت: تعداد مسافرت ریلی در این استان در فصل تابستان افزایش پیدا نکرده بلکه با کاهش چشم گیر مواجه شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزیر نیرو با بیان اینکه با اقدامات مختلف ۵۰ درصد ناترازی برق بر پایه مصرف ۱۴۰۰ کاهش یافته است، گفت: کشور می‌تواند با روش‌های مختلف در کنار توسعه نیروگاه‌ها مصرف برق کشور را مدیریت کند.
کاهش حقوق گمرکی اقلام دارویی فصل ۳۰ کتاب مقررات صادرات و واردات و کاغذ ترمال سونوگرافی از ۴ به یک درصد ابلاغ شد.
تبریز- رئیس سازمان جهاد کشاورزی آذربایجان شرقی گفت: با توجه به لزوم مدیریت مصرف آب و با تاکید بر رعایت الگوی کشت، سطح کشت گوجه فرنگی در استان را تا ۵۰ درصد کاهش می یابد.
سخنگوی صنعت آب با اشاره به خالی بودن برخی از سدهای کشور گفت: دلیل بحران آب در برخی مناطق به دلیل کاهش بارندگی ، کاهش بارندگی های موثر و افزایش دما و تبخیر بوده است.
فرمانده کل انتظامی کشور از کاهش ۶ درصدی وقوع سرقت در کشور با اقدامات علمی و انتظامی پلیس خبر داد.
این خانواده گفتند: «پیام همیشه سخت مشغول کار بود. کمتر فرصت می‌کرد با خانواده تماس بگیرد یا خبری از اوضاع خودش به ما بدهد. ما هم گاهی سراغی از او می‌گرفتیم، اما برای اینکه مزاحم کارش نباشیم سعی می‌کردیم زیاد تماس نگیریم. تا اینکه این اواخر تماس‌های بی‌پاسخ خانواده با پیام باعث نگرانی همه ما شده بود. هر چند ما با او دیر به دیر حرف می‌زدیم، اما امکان نداشت این همه وقت او ما را از خودش بی‌خبر بگذارد. برای همین حدس می‌زدیم که قطعاً اتفاق تلخی برای او افتاده است.»
شیرزادی با بیان اینکه سالک نوع روستایی در همه استان‌های کشور به جز استان‌های شمالی و شمال غربی وجود دارد، گفت: اقامت و یا سابقه مسافرت بخصوص به مناطق روستایی استان‌های آلوده به تشخیص بیماری کمک می‌کند. سالک نوع روستایی در استان‌های اصفهان، فارس، خوزستان، کرمان، گلستان، خراسان رضوی، خراسان شمالی، خراسان جنوبی، بوشهر، هرمزگان، سمنان، سیستان و بلوچستان، یزد، ایلام و ... وجود دارد.
آمادگی برای اجرای برنامه های هفته صنایع دستی، کاهش مسافران آذربایجان به ایران، تعطیلی مجدد کاخ سعدآباد و انتصاب رئیس پژوهشگاه میراث از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دراین هفته بود.
آمادگی برای اجرای برنامه های هفته صنایع دستی، کاهش مسافران آذربایجان به ایران، تعطیلی مجدد کاخ سعدآباد و انتصاب رئیس پژوهشگاه میراث از جمله خبرهای حوزه میراث فرهنگی و گردشگری دراین هفته بود.
فرمانده پلیس راه ویژه شرق استان تهران ابراز کرد: رعایت مدیریت زمان سفر و موکول نکردن بازگشت از مسافرت به ساعات پایانی تعطیلات باعث کاهش بار ترافیکی و عدم ایجاد ترافیک‌های فوق سنگین میشود.
میرسلیم خواستار سهمیه بندی مسافرت در ایام نوروز شد!
مدیر کل حمل و نقل مسافر سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: تخلفات ناوگان اتوبوس بین‌شهری ناشی از عدم رعایت نحوه حرکت، توقف و سرویس‌دهی وسایل نقلیه ۲۹ درصد کاهش یافته است.
تایباد ـ نماینده استاندار هرات گفت: با پیگیری اهداف و برنامه هایی، به دنبال این هستیم که موانع و مشکلات مختلف اقتصادی و مسافری میان ایران و افغانستان به حداقل برسند.
مشهد _ مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: نجاتگران هلال احمر در پی کاهش چشمگیر دما و بارش برف و کولاک در این استان، به ۲ هزار و ۲۸۰ مسافر گرفتار در امدادرسانی کردند.
مشهد _ مدیر عامل جمعیت هلال احمر خراسان رضوی گفت: نجاتگران هلال احمر در پی کاهش چشمگیر دما و بارش برف و کولاک در این استان، به ۲ هزار و ۲۸۰ مسافر گرفتار در امدادرسانی کردند.
مدیر روابط عمومی ایران‌ایر درباره پیاده‌شدن دو مسافر پرواز تهران-خرم‌آۤباد توضیح داد: با توجه به محدودیت‌های هواپیما ATR و شرایط جوی فرودگاه مقصد، مجبور به کاهش وزن هواپیما شدیم و به‌همین دلیل دو مسافر از هواپیما پیاده شدند.
رگولاتور آنتی تراست کره جنوبی تسلا را به جرم آنکه به مشتریانش اعلام نکرده در آب و هوای سرد، مسافت طی شده به ازای هربار شارژ خودرو کاهش می یابد ۲.۸۵ میلیارد ون (۲.۲ میلیون دلار) جریمه می کند.
شهریار افندی‌زاده با اشاره به ظرفیت‌ها ترانزیتی ایران وطرح تحول زیرساخت‌های حمل و نقل کشور، کاهش عوامل کلیدی زمان-هزینه-مسافت درحمل ونقل بین‌المللی رابه عنوان راهبرداساسی این طرح تحولی دانست
مدیرعامل شرکت راه‌آهن از رشد ۵۰ درصدی حمل مسافر در امسال و کاهش ۲۰ درصدی میانگین تاخیر قطارها نسبت به پارسال خبر داد.
محققان توصیه می‌کنند افراد به جای مسافت پیاده‌روی یا تعداد قدم‌ها در روز، روی سرعت پیاده‌روی خود تمرکز کنند و هدفشان ۱۱۲ قدم در دقیقه باشد.
دختر جوان گفت: جناب قاضی هر وقت جایی دعوت بودیم دیر رسیدیم. هر وقت می‌خواستم خرید بروم باید تنها می‌رفتم، هر وقت می‌خواستم دکتر بروم تنها رفتم، تفریح و میهمانی و سفر و همه چی تنهایی بوده، حتی مسافرت هم با پدر و مادرم می‌رفتم، چون ایشون درگیر کارش بوده است؛ هم صحبتی و دیدارمان هم محدود به چند دقیقه در شبانه روز شده است.
امروز مطالبی همچون توافق در مذاکرات برجامی چه تاثیری بر کلیت بازار خواهد داشت؟، پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / دلار توافقی کاهشی شد/ قیمت ارز مسافرتی چقدر شد؟، اخبار مهم برای بورس فردا کدامند؟ | خبری بسیار مهم برای مشمولان سهام عدالت، قیمت بیت کوین چگونه جهش یافت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
دبیر انجمن شرکت های هواپیمایی گفت: فرودگاه نجف از هر مسافر ۲.۵ تا ۳ میلیون تومان هزینه خدمات فرودگاهی دریافت می کند که از وزارت خارجه می خواهیم تا با طرف عراقی برای کاهش این رقم مذاکره کند.
بارش‌های بی‌سابقه و سیل آسا چند کشور عرب حوزه خلیج فارس را غافل گیر کرد؛ قطر، امارات، عربستان، کویت، عمان و بحرین، در روزهای گذشته شاهد بارش شدید باران بودند که باعث جاری شدن سیل در برخی مناطق و شهرها در این کشورها شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ