هر 4 تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی لیگ برتر کشتی آزاد از کشتی گیران روس در ترکیب خود استفاده می کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بیش از 8000 صندوق امانات جدید شامل 800 صندوق بزرگ، 500 صندوق متوسط و 6700 صندوق کوچک در شعب منتخب بانک گردشگری در تهران و شهرستان‌ها ایجاد شده است.
مربی تیم ملی کشتی آلیش بانوان 8 آلیش کا را را برای حضور در اردوی تیم ملی دعوت کرد.
در حالی که سهم تیم قهرمان تنها یک طلا در مسابقات کشتی فرنگی قهرمانی نوجوانان جهان بود، روس‌ها که به‌عنوان تیم بی‌طرف در این رقابت‌ها شرکت داشتند، دو طلا و مجموعاً هشت مدال را از آن خود کردند.
8 باشگاه لیگ برتری با ارسال نامه‌ای به سازمان لیگ خواهان تعویق یک هفته‌ای در شروع مسابقات شدند.
آزادکاران جوان کشورمان در رقابت‌های بین المللی کشتی آزاد جام یاشاردوغو با کسب 8 مدال رنگارنگ به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
روز دوم مسابقات کشتی آزاد تورنمنت رنکینگ‌دار بیشکک با قهرمانی سه کشتی‌گیر قرقیزستانی در 8 وزن به پایان رسید.
8 نفر از جمله هفت کودک در جریان ریزش جایگاه کانال قایقرانی استان روستوف روسیه مجروح و کشته شدند.
کادرفنی تیم ملی آزاد بعد از رقابت‌های جام تختی تصمیم به اعزام 8 کشتی‌گیر به چهارمین مسابقه رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی در مجارستان گرفت.
امیرحسین زارع فینال جذاب سنگین وزن کشتی آزاد جام تختی را با نتیجه 8 بر صفر به سود خود تمام کرد.
چهره 8 تنیسور راه یافته به مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های 1000 امتیازی مردان مشخص شد.
رم در آستانه فینال لیگ اروپا برابر سویا از آماده شدن به موقع پائولو دیبالا و جورجینیو واینالدوم نامطمئن است و معلوم نیست این دو ستاره تیم برای بازی چهارشنبه آینده آماده می‌شوند یا نه.
15 نفر برای انتخابات فدراسیون کشتی در سال 1402 ثبت نام کردند؛ از جمله چهره های سرشناسی همچون علیرضا دبیر، عباس جدیدی و حمید بنی تمیم.
تیم ملی کشتی فرنگی ایران با کسب 5 طلا، 2 نقره و یک برنز مقتدرانه بر بام قاره آسیا ایستاد و جشن قهرمانی گرفت.
مدیر فنی کشتی آزاد تهران با تاکید براینکه مازندران 8 ملی‌پوش دارد و تهران یکی، اعلام کرد که کشتی تهران باید خیلی سریع کار کند تا به مازندران برسد.
رسانه‌های فرانسوی اعلام کردند که پدیده خشونت خانگی علیه زنان در این کشور روبه‌افزایش است و در یک ماه گذشته دست‌کم 8 زن کشته شده‌اند.
برخلاف سال گذشته که مدال‌آوران کشتی ورود دیرهنگامی به چرخه داشته و بعد از 8-9 ماه هر کدام‌شان در یک رقابت بین‌المللی محک خوردند، این‌بار سه مدال‌آور فرنگی خیلی زودتر در شرایط مسابقه قرار خواهند گرفت.
در مرحله پایانی لیگ برتر کشتی آزاد علاوه بر 8 کشتی‌گیر خارجی، هر 10 ملی‌پوش اعزامی به مسابقات جهانی بلگراد حضور خواهند داشت.
در هفته پایانی دور مقدماتی لیگ برتر کشتی آزاد، چهار تیم مدعی که صعودشان به مرحله بعدی قطعی شده و قهرمان از بین آنها مشخص خواهد شد، در قائمشهر و رامسر با هم رودررو می‌شوند.
بیشتر کشتی‌گیران ایران در مسابقات جام‌جهانی کشتی فرنگی را نفراتی تشکیل می‌دهند که در مسابقات زیر 23 سال روی تشک رفتند.
بیشتر کشتی‌گیران ایران در مسابقات جام‌جهانی کشتی فرنگی را نفراتی تشکیل می‌دهند که در مسابقات زیر 23 سال روی تشک رفتند.
تجلیلی اظهارداشت: مسوولان انتظامی سراوان در حال شناسایی ۲ دستگاه خودرو یی هستند که این تیراندازی را مرتکب شدند که به محض شناسایی و دستگیری این افراد این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
فصل جدید لیگ برتر کشتی آزاد و فرنگی با حضور 8 تیم در هر رشته امروز قرعه کشی شد.
امیرحسین زارع در رده‌بندی وزن 125 کیلوگرم کشتی آزاد قهرمانی جهان مقابل آمارور دِسی از کانادا با نتیجه 8 بر 0 به پیروزی رسید و صاحب گردن‌آویز برنز شد.
تیم کشتی آزاد جوانان کشورمان با کسب سه مدال طلا، یک مدال نقره و چهار مدال برنز عنوان قهرمانی پیکارهای جهانی بلغارستان را کسب کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ