تحلیلگر مطرح لبنانی با اشاره به دستاوردهای منطقه ای پیروزی انقلاب اسلامی، تاکید کرد که گسترش تفکر مقاومت در منطقه و جهان از برکات این انقلاب به شمار می رود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
خواهر رهبر کره شمالی تأکید کرد که هیچ کشوری نمی تواند حق حاکمیت پیونگ یانگ را برای پرتاب موشک انکار کند.
نماینده مردم قائنات در مجلس گفت: ثبات امنیتی در کشور برقرار است و هیچ احدی نمی‌تواند در مخیله خود بگنجاند که می‌تواند به کشور ما تعرض کند.
قائم مقام توسعه محصول، کیفیت و پروژه های ایران خودرو نیز در این نشست، با بیان این که هیچ کشوری بدون توسعه صنعت خودرو به توسعه صنعتی دست نمی یابد، عنوان کرد: بیش از ۶۰ صنعت دیگر به صنعت خودرو خدمت ارایه می کنند، این صنعت لوکوموتیو توسعه صنعتی هر کشوری است که در مسیر توسعه قرار دارد یا به توسعه صنعتی دست یافته است.
هاشمی‌طبا گفت: در روابط بین المللی کشور دوست پیدا نکنید. همه کشور‌ها بر اساس منافع خودشان، گرایش به هر طرف که چرب‌تر باشد یا منافعش بیشتر باشد دارند. با بعضی از کشور‌ها ممکن است یک لحظه دشمنی پیدا کنند، بعد با هم کنار می‌آیند. این که ما بگیم فلان کشور دوست ماست، شاید در تعارف بگوییم، ولی کشور‌ها منافع خودشان را می‌خواهند و به دنبال منافع خودشان هستند. ما خیلی ساده لوح هستیم که بخواهیم بگوییم یا باور کنیم فلان کشور دوست ماست، آن‌ها دوست خودشان هستند.
نماینده مجلس گفت: در مجلس دنبال طرحی هستیم که دوباره بتوانیم طرح ضابطه‌مند‌کردن فضای مجازی را به جریان بیندازیم. اگر این اتفاق بیفتد، دیگر هیچ قاضی‌ای در هیچ کجای کشور نمی‌تواند مثلا حکم بدهد و تلگرام را فیلتر کند؛ چراکه بر اساس یک ضابطه و چارچوب فعالیت می‌کند.
علی‌اصغر عنابستانی گفت: در مجلس دنبال طرحی هستیم که دوباره بتوانیم طرح ضابطه‌مند‌کردن فضای مجازی را به جریان بیندازیم. اگر این اتفاق بیفتد، دیگر هیچ قاضی‌ای در هیچ کجای کشور نمی‌تواند مثلا حکم بدهد و تلگرام را فیلتر کند؛ چراکه بر اساس یک ضابطه و چارچوب فعالیت می‌کند.
نبویان گفت: این را باید بدانیم که فقط ترامپ انسان بدی نبود ترامپ اولین کسی بود که سپاه را تروریستی اعلام کرد. اصلاً نیروی نظامی یک دولت را هیچ جا و هیچ کشوری نمی‌تواند تحریم کند و چنین تحریمی رسم نیست؛ اولین کار را ترامپ به خاطر شکست‌هایی که از حاج قاسم خورد انجام داد. اتحادیه اروپا هم به دنبال جبران شکست‌های خود به دنبال این است که سپاه را وارد گروه‌های تروریستی کند. الان اتحادیه اروپا جا پای ترامپ گذاشته اما بدانند همانطور که ترامپ شکست خورد یقیناً شکست خواهند خورد.
اوجی گفت: در هیچ کشوری مصرف بخش خانگی ، تجاری و صنایع غیر عمده به ۶۳۰ میلیون متر مکعب نمی رسد،ما معتقدیم که یک رقم عظیمی از این ۶۳۰ میلیون متر مکعب اسراف می‌شود.
یک وکیل دادگستری گفت: مفهوم «کفالت سیاسی» در حقوق ایران شناخته شده نیست و از نظر حقوق داخلی هیچ گونه تعهد حقوقی متقابل و مشخصی برای کفیل سیاسی یا دستگاه قضایی کشور در خصوص متهمین یا محکومینی که کفالت سیاسی آنها توسط نمایندگان پارلمان های اروپایی پذیرفته شده ایجاد نمی کند و بیشتر دارای جنبه نمادین و سمبولیک است اما نمی توان به طور کلی آن را فاقد اثر در عرصه بین المللی و گاهاً نتایج دادرسی های کیفری دانست.
رئیس دیوان عالی کشور مردم را سرمایه‎های این کشور خواند و اضافه کرد: با وجود فشار اقتصادی و مشکلات موجود، مردم 43 سال است که پای انقلاب هستند، باید برای حفظ این سرمایه تلاش کنیم چراکه در صورت حفظ این سرمایه مملکت برای همیشه بیمه خواهد شد، هر دستگاه به سهم خود باید به صورت جدی برای رفاه، سلامت و کرامت مردم برنامه‎ریزی کند.
برای بعضی از سعودی‌ها هیچ چیز نمی‌تواند ناامیدکننده‌تر از طلاق عربستان سعودی از ایالات متحده باشد. دهه گذشته ایمان بسیاری از سعودی‌ها به واشنگتن را متزلزل کرده چرا که حس می‌کنند احساس نزدیکی‌شان به امریکا و تحسین آن کشور از سوی سیاستمداران، سیاستگذاران و روزنامه نگاران امریکایی احساسی متقابل نیست.
چند روز اخیر برخلاف روزهای قبل از آن که هیچ خبری از تحرکات و سخنان برخی از جناح های سیاسی کشور به خصوص اصلاح طلبان شنیده نمی شد ؛ زمزمه هایی مبنی بر دیدارهایی بین برخی از فعالان سیاسی با مسئولان کشور شنیده و درباره جزییات آن گمانه زنی هایی مطرح می گردید
مقدم فر گفت: سالانه چندین دختر توسط پلیس آمریکا کشته می شود، اما هیچ صدایی بلند نمی شود، در کشور ما دختری به سبب بیماری زمینه ای می میرد و پلیس متهم و چنین سرو صدایی بلند می شود، رسانه های بیگانه با همین مدیریت ادراک افکار عمومی چنین سرو صدایی را به پا می کنند.
مقدم فر گفت: سالانه چندین دختر توسط پلیس آمریکا کشته می شود، اما هیچ صدایی بلند نمی شود، در کشور ما دختری به سبب بیماری زمینه ای می میرد و پلیس متهم و چنین سرو صدایی بلند می شود، رسانه های بیگانه با همین مدیریت ادراک افکار عمومی چنین سرو صدایی را به پا می کنند.
رئیس جمهور جمهوری آذربایجان در مراسم روز پیروزی این کشور مدعی شد، برگزاری رزمایش‌ها در مرز جمهوری آذربایجان موجب ترس باکو نخواهد شد.
رئیس شورای حاکمیتی سودان با تأکید بر اینکه ارتش این کشور از هیچ گروه و حزب خاصی حمایت نمی کند، از همه گروه های سودانی خواست در مذاکرات بی قید و شرط برای حل بحران این کشور حضور یابند.
رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور گفت: طبق تفاهم نامه‌ای که میان سازمان ثبت و بنیاد مسکن منعقد شده هزینه تهیه نقشه و سند مالکیت برعهده سازمان ثبت است و از هیچ روستایی هزینه دریافت نمی کنیم.
زاهدان- وزیر کشور گفت: هیچ دشمنی نمی‌تواند وحدت بین اقوام و طوایف مختلف، شیعه و سنی سیستان و بلوچستان را دچار خدشه کند.
وزیر کشور گفت: ما باید همچون گذشته نشان بدهیم که هیچ دشمنی نمی‌تواند این وحدت عمیق ما را بین طوایف مختلف، بین مذاهب مختلف و اقوام مختلف در کشور خدشه‌دار کند.
قالیباف گفت: قابلیت بازدارندگی و توان دفاعی کشور ما بومی و جوشیده از فکر و توان ایرانی است و هیچ قدرتی نمی‌تواند مانع از افزایش مستمر قدرت بازدارندگی ایران اسلامی و تقویت توان دفاعی کشور شود.
متاسفانه دیده می شود که برخی از فعالان سیاسی یا صاحب منصبان سیاسی هم بدون لحاظ کردن «اصل مصلحت» و رعایت «منافع ملی» کشور دست به اقداماتی می زنند که متاسفانه در خوش بینانه ترین حالت برای اینگونه اقدامات نمی توان هیچ منفعت عقلایی و عمومی متصور بود.
مصر و تلاش برای تبدیل شدن به قطب برق شمال آفریقا
اینکه بگوییم هر کسی می تواند با یک دوره آموزشی بیل و کلنگ دستش بگیرد و با مجوز نسبت به پیدا کردن آثار تاریخی و باستانی کشور اقدام کند کاری غیراصولی است و هیچ منطقی آن را نمی پذیرد. این طرح فاقد پختگی لازم است و به جز نگرانی حاصلی نداشت که البته خوشبختانه از دستور کار مجلس خارج شد.
دبیرکل حزب کارگزاران سازندگی با بیان اینکه اگر آقای رئیسی کشور را خوب اداره کند مردم به آینده امیدوار می شوند و امیدوارانه به پای صندوق می آیند و در بخش عمده ای به ما رأی می دهند، گفت: جمهوری اسلامی نیاز به یک بازگشت به خود دارد، نیاز به یک اصلاحات مثبت دارد و هیچ کس غیر از مقام معظم رهبری نمی تواند. نه رئیس جمهور و نه رئیس قوه قضائیه و نه رئیس قوه مقننه، نه جمع‌شان و نه فردشان، هیچ فردی جز مقام معظم رهبری قادر نیست به داد مملکت برسد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ