جمعی از مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه سراسر کشور صبح امروز (چهارشنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
محمدباقر قالیباف، رئیس مجلس شورای اسلامی با جمعی از بانوان موکب‌دار اربعین، پنجشنبه ۲۶ مرداد ماه در محل قرارگاه جهادی امام رضا(ع) دیدار و گفت و گو کرد.
تیم‌های فوتبال پرسپولیس و صنعت نفت آبادان، جمعه ۳۰ تیرماه ۱۴۰۲ در دیداری دوستانه در ورزشگاه شهید کاظمی به مصاف هم رفتند که در پایان تیم پرسپولیس با نتیجه ۲ بر صفر به پیروزی رسید.
جمعی از اعضای مجمع روحانیون مبارز با حضور در دارالزهراء (س) ضمن دیدار و گفتگو با همسر مکرمه و اعضای خانواده سید مقاومت و یار وفادار امام و مردم حجت الاسلام و المسلمین سید علی اکبر محتشمی پور، از سال‌ها مجاهدت و اخلاص و همراهی او با امام و اندیشه‌های والای رهبر فقید انقلاب و همراهی صادقانه و شجاعانه محتشمی پور با مردم در عمر پربرکتش تجلیل کردند. در این نشست که با حضور حجج اسلام و المسلمین سید محمد خاتمی و سید هادی خامنه‌ای همراه بود، خانواده ایشان، ضمن تشکر از حضور و همدلی جناب آقای خاتمی و دیگر میهمانان، فقدان ایشان را خسارتی جبران ناپذیر و سخت برای نزدیکان و علاقمندانشان دانستند. در این دیدار، سید محمد خاتمی از همراهی همیشگی و صمیمانه همسر مکرمه آقای محتشمی در کوران حوادث قبل و بعد از انقلاب و همچنین اقامت غریبانه ایشان در سال‌های اخیر در نجف اشرف یاد کرده و این وفاداری و همدلیِ درس آموز ایشان را ستودند. همچنین آقای خاتمی خطاب به خانواده آقای محتشمی پور، گفت: حضور در دارالزهراء (س) در عین فقدان آقای محتشمی برای ما سخت و همچنان باور نکردنی است و خداوند بر علو درجات این جانباز با اخلاص انقلاب و یار صدیق امام و مردم بیافزاید و به شما توفیق دهد تا راه ایشان را خالصانه ادامه دهید و این مکان معنوی همچنان منشأ فیض و روشنگری باقی بماند.
حجت‌الاسلام‌والمسلمین دکتر حسن روحانی، رئیس‌جمهور سابق ایران روز سه‌شنبه ۲۳ خرداد با جمعی از استانداران دولت‌های یازدهم و دوازدهم دیدار کرد.
سید ابراهیم رئیسی در جریان سفر به اندونزی، عصر امروز سه شنبه با حضور در مرکز اسلامی جاکارتا با جمعی از مردم اندونزی دیدار و گفتگو کردند.
دست اندرکاران و کارگزاران حج و جمعی از زائران اعزامی به مکه مکرمه و مدینه منوره جهت ادای فریضه حج تمتع امسال، صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی متعاقباً منتشر می‌شود.
مار اپریم اتنائیل رهبر جهانی آشوریان به همراه جمعی از اسقف ها، کشیش ها، نماینده آشوریان در مجلس، رییس مرکز گفت و گوی ادیان و رییس اداره ادیان، امروز با حضور در حرم مطهر امام خمینی (س) ضمن ادای احترام به آرمان‌های بنیان‌گذار کبیر جمهوری اسلامی ایران با حجت الاسلام و المسلمین سید حسن خمینی دیدار کردند.
سید ابراهیم رئیسی که به منظور سفری دو روزه به سوریه عزیمت کرده است، با استقبال گسترده مردمی وارد زینبیه دمشق شد. رئیس جمهور، پیش از زیارت حرم مطهر حضرت زینب (س)، با جمعی از خانواده شهدا‌ی محور مقاومت دیدار و گفتگو کرد. وی همچنین مرقد مطهر حضرت زینب (س) را در شهر دمشق زیارت کردند.
همزمان با روز معلم، صبح امروز (سه‌شنبه) جمعی از معلمان و فرهنگیان سراسر کشور با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار که در حال برگزاری است، متعاقباً منتشر می‌شود.
جمعی از دانشجویان و نمایندگان تشکل‌های دانشجویی عصر امروز (سه‌شنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار که در حال برگزاری است، متعاقباً منتشر می‌شود.
جمعی از فرماندهان ارشد نیروهای مسلح، ظهر امروز (یکشنبه) با فرمانده معظم کل قوا، دیدار کردند.
سران قوا و جمعی از مسئولان و کارگزاران نظام عصر امروز (سه‌شنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباٌ منتشر می‌شود.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.
در آستانه سالروز قیام تاریخی مردم تبریز در ۲۹ بهمن سال ۱۳۵۶، صبح امروز (چهارشنبه) جمعی از مردم آذربایجان شرقی با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.مشروح خبر و تصاویر تکمیلی این دیدار متعاقباً منتشر می‌شود.
همزمان با ۱۹ بهمن، سالروز بیعت تاریخی جمعی ازهمافران با امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۷، جمعی از فرماندهان و کارکنان نیروی هوایی و پدافند هوایی ارتش صبح امروز (چهارشنبه) با رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
هم‌زمان با سالروز قیام تاریخ‌ساز ۱۹ دی ۱۳۵۶ قم جمعی از مردم این شهر با حضور در حسینیه امام خمینی(ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند.
در آستانه ایام سالروز ولادت حضرت زهرا سلام‌الله علیها، جمعی از بانوان فرهیخته، مادران برگزیده و فعالان عرصه‌های فرهنگی، اجتماعی و علمی، صبح امروز (چهارشنبه) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
جمعی از خانواده شهدای حادثه تروریستی حرم حضرت احمدبن موسی (شاهچراغ) شیراز، امروز (سه‌شنبه) با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای دیدار کردند.
جمعی از فرماندهان و مسئولان نیروی دریایی ارتش جمهوری اسلامی ایران، ظهر امروز (دوشنبه) به‌ مناسبت هفتم آذرماه روز نیروی دریایی، با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای فرمانده کل قوا دیدار کردند.
دیدار تیم های ملی فوتبال ایران و ولز در دور دوم از مرحله گروهی رقابت‌های جام جهانی ۲۰۲۲ قطر عصر جمعه (۴ آذر ۱۴۰۱) در ورزشگاه «احمدبن علی» قطر برگزار و با برتری دو بر صفر ایران به پایان رسید.
حجت‌الاسلام حاج علی اکبری، رئیس شورای سیاست‌گذاری ائمه جمعه کشور، دوشنبه ۲۳ آبان‌ماه با اقشار مختلف مردم از جمله علمای اهل تسنن و تشیع در زاهدان دیدار کرد. در تصاویر منتشر شده از این مراسم مولوی عبدالحمید اسماعیل‌زهی حضور ندارد. محمدجواد حاج‌ علی‌اکبری به نمایندگی از طرف رهبر انقلاب به استان سیستان و بلوچستان سفر کرده است.
هیفا جمعه نایب رییس گروه دوستی پارلمان سوریه، دوشنبه ۹ آبان با محمدباقر قالیباف، رییس مجلس شورای اسلامی دیدار و گفت‌وگو کردند.
سران قوا، جمعی از مسئولان نظام و میهمانان شرکت‌کننده در سی‌وششمین کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، صبح جمعه (۲۲ مهر ۱۴۰۱) همزمان با میلاد باسعادت پیامبر اعظم(ص) و امام صادق (ع) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب دیدار کردند.
جمعی از پیشکسوتان، فرماندهان و رزمندگان دفاع مقدس و خانواده‌های شهدا در آستانه هفته دفاع مقدس صبح امروز با حضور در حسینیه امام خمینی (ره) با حضرت آیت‌الله خامنه‌ای رهبر انقلاب اسلامی دیدار کردند. در این دیدار که به صورت زنده از شبکه‌های صدا و سیما در حال پخش است، جمع دیگری از پیشکسوتان دفاع مقدس در مراکز استان‌ها از طریق ارتباط تصویری با حسینیه امام خمینی (ره) در ارتباط هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ