معلمان شاغل در روستاهای سراسر کشور می‌توانند با همکاری دانش‌آموزان تصاویر خود را در جهت پربارتر کردن این صفحات برای مجلات رشد ارسال کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نگاهی به فرصت‌های شغلی در ژاپن
وزیر امور خارجه با بیان اینکه وجود جمعیت جوان، مردمان خوب و خونگرم، قاره آفریقا را به سرزمین فرصت‌های رو به پیشرفت تبدیل کرده است،گفت: آفریقا برای حفظ استقلال سیاسی تعصب دارد.
رئیس بنیاد ملی نخبگان گفت: سامانه‌ای به منظور اتصال نخبگان به شرکت‌های دانش بنیان در معاونت علمی راه اندازی می‌شود که به صورت یک اپلیکیشن بر روی موبایل نیز نصب می‌شود.
رشت- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی گیلان با اشاره به شتاب گیری احیای فرصت‌های سرمایه گذاری دربخش گردشگری گفت: در کمیته فنی ۷۲ فرصت سرمایه گذاری حوزه گردشگری مورد بررسی قرار گرفت.
مدیرعامل بانک رفاه کارگران گفت: مزیت‌های نسبی کشور در حوزه نفت، گاز و پتروشیمی ایجاب می‌کند که سرمایه‌گذاری‌های بیشتری در این بخش انجام شود.
اولین همایش ملی «رویکردهای انتقادی به فرصت‌ها و چالش‌های ارتباطات شبکه‌ای در فضای مجازی» برگزار می شود. این همایش در نظر دارد تاثیرات فضای مجازی در ابعاد مختلف زندگی را بررسی کند.
ری- رئیس جمهور گفت: باید قدر فرصت‌های معنوی لیالی قدر را بدانیم.
کاهش رشد فرصت‌های شغلی بزرگترین اقتصاد جهان
روملو لوکاکو در جریان شکست اینتر برابر فیورنتینا، دو موقعیت مسلم گلزنی را از دست داد.
عضو هیئت مدیره و راهبر معاونت برنامه ریزی، نظارت واموراقتصادی شرکت فرودگاه‌ها و ناوبری هوایی ایران گفت: در حداقل زمان ممکن باید برنامه جامع و استراتژی سرمایه‌گذاری شرکت فرودگاه‌ها آماده شود.
گلِ نیلوفرِ آبی‌رنگ نمادی از زندگی و نامیرایی در مصر باستان بود که از خواصِ مخدرِ آن برای ارتباط با دنیای معنوی استفاده می‌شد. این نوع مخدر می‌توانست روی ادراک، رفتار و وضعیتِ افراد اثر بگذارد. این مواد مخدر اغلب توسطِ فرقه‌های معنوی در سراسر جهان و در فرهنگ‌های مختلف استفاده می‌شوند. برای مثال ماده مخدری با نامِ ayahuasca توسطِ مردمانِ بومی آمازون، شمن‌ها و برخی کلیسا‌های برزیلی مصرف می‌شود.
علی علیپور و شهریار مغانلو، گزینه‌های ایده‌آل خط حمله پرسپولیس که البته موانع بزرگی را در راه بازگشت خود به تیم سرخپوش پایتخت می‌بینند.
وزیر صمت با ابراز امیدواری به تصویب هرچه سریع‌تر مالیات بر عایدی سرمایه توسط مجلس گفت: مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات ضد دلالی است و دلالان نگران اجرای این نوع مالیات هستند. فرصت های دلالی برای کسانی که به دنبال منفعت از بازار خودرو هستند، رو به کاهش است.
وزیر صمت با ابراز امیدواری به تصویب هرچه سریع‌تر مالیات بر عایدی سرمایه توسط مجلس گفت: مالیات بر عایدی سرمایه، مالیات ضد دلالی است و دلالان نگران اجرای این نوع مالیات هستند. فرصت های دلالی برای کسانی که به دنبال منفعت از بازار خودرو هستند، رو به کاهش است.
زنگنه می‌گوید: «توان دیپلماسی کشورمان مقداری ضعیف‌تر از گذشته شده است و از فرصت‌ها نتوانسته‌ایم به خوبی استفاده کنیم تا شبکه‌ای از ارتباط‌های منطقه‌ای و بین‌المللی فراهم کنیم. زندگی امروز زندگی ارتباطات و همکاری جمعی است و از کار انفرادی یا کار محدود کمتر نتیجه گرفته می‌شود. وقتی ما نتوانیم از ظرفیت‌های دیپلماسی اقتصادی، دیپلماسی رسانه‌ای و دیپلماسی اجتماعی بهره بگیریم فرصت برای افرادی مانند آقای مکرون فراهم می‌شود تا از این خلأ بهره بگیرد و به اظهارات نسنجیده بپردازد.»
مشهد ـ استاندار خراسان رضوی گفت: فرصتهای اشتغال زیادی در طرح‌های عمرانی و زیرساختی وجود دارد باید دستگاه‌های اجرایی متولی این فرصت‌های شغلی را ثبت تا تعهد امسال خراسان رضوی را محقق کنیم.
حساسیت و آگاه بودن بانوان در فضای مجازی و شناخت داشتن نسبت به وقایع منطقه و جهان بسیار ضروری است باتوجه به فریب‌های رسانه‌ای معاندان نظام، فشار دشمنان و بازی،‌های بین‌المللی که علیه دختران و زنان ایرانی اجرا می‌شود بهترین راه مقابله هوشیاری، آگاهی و حضور موثر دختران در این عرصه است.
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، تولیدات هنری از جمله پویانمایی را در شناساندن فرصت‌های متنوع دریا مؤثر خواندند و گفتند: با استفاده از تولیدات هنری و معرفی ظرفیت‌های پیشرفت دریاپایه کشور ـ چه در بخش نظامی و چه در بخش عمرانی ـ شوق مردم به استفاده از این فرصت افزایش خواهد یافت.
سرپرست دبیرخانه اشتغال و کارآفرینی سازمان بهزیستی کشور گفت: مددجویان بهزیستی می‌توانند در مراکز فنی و حرفه‌ای از ظرفیت ۵۲۰۰ رشته شغلی و بیش از ۱۵ هزار مرکز آزاد استفاده کنند.
سازمان بسیج اساتید به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس و محکومیت اغتشاشات اخیر بیانیه ای صادر کرد.
ریکاردو ساپینتو در آغاز راه لیگ بیست و دوم روزهای دشواری را در تیمی کخ مدافع عنوان قهرمانی است سپری می‌کند.
معاون هماهنگی و امور مناطق شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت استفاده از فرصت‌های حریم گفت: شرایط پایتخت از لحاظ وسعت حریم خاص است و باید برای رفع مشکلات حریم تهران، تبصره در نظر گرفته شود.
یک مقام مسئول از برگزاری همایش و نمایشگاه معرفی فرصت های اقتصادی ایران به اعضای سازمان های اقتصادی اوراسیا و پیمان شانگهای در پاییز امسال خبر داد.
رئیس سازمان ثبت احوال کشور بر ضرورت استفاده از فرصت‌های موجود و بهبود و اصلاح فرآیندها در این سازمان تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ