برخورد درمانی با سنگ‌های ادراری، بر اساس محل قرار گیری سنگ و سایز آن است. سنگ‌های تا ۵-۶ میلی متر داخل کلیه معمولا به جز توصیه‌های غذایی روتین و ورزش و تحرک و سونوگرافی دوره‌ای کاری لازم ندارد. در مواردی که سایز سنگ بالای ۷-۸ میلی متر تا نهایتا ۲۰ میلی متر باشد و سنگ در کلیه باشد، امکان سنگ شکن برون اندامی و یا انحام لیزر سنگ وجود دارد. در صورتی که سنگ بالای دو سانتیمتر یا شاخ گوزنی باشد، جراحی بسته با بیهوشی از طریق ایجاد سوراخ روی کمر لازم است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری مردی جوان در حین زورگیری از یک بانوی سالخورده خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک زوج سارق که از پارکینگ و انباری ساختمان‌های خصوصی سرقت می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان به ۲۵ فقره سرقت با همکاری یکدیگر اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ با اشاره به انتقال متهمان به مقر انتظامی و انجام بازجویی از آنان، گفت: دو متهم که ۲۱ سال سن داشتند در تحقیقات اولیه به ۳۰ فقره زورگیری مشابه با همکاری یکدیگر اعتراف کردند. آنان همچنین معترف شدند که سوژه‌های خود را از میان زنان سالخورده انتخاب می‌کردند تا مقاومت کمتری در برابرشان داشته باشند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ، از گروگانگیری نافرجام در تهرانسر با ورود به موقع پلیس خبر داد و گفت: هر ۵ نفر گروگانگیر که از اتباع کشور همسایه بودند، در محل دستگیر شدند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری سه مسافرنما که اقدام به زورگیری از رانندگان خودروهای مسافربر کرده بودند، خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو که اسفند ماه سال گذشته ۱۵ گرم طلا از خودرو سواری در خیابان بهارستان سرقت کرده بود، خبرداد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر خارجی پس از دستگیری یک سارق تلفن خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره سرقت و مالخری اموال به سرقت رفته اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق خودرو در حین گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهم که به تازگی از زندان آزاد شده بود هنگام سرقت خودرو زانتیا دستگیر شد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی که ۵۰ میلیارد ریال ارز خارجی را از خانه‌ای در شهرک غرب تهران سرقت کرده بود، خبر داد.
احسان ده‌پهلوان صبح امروز پنجشنبه برای پیگیری مشکل به وجود آمده به فدراسیون ووشو مراجعه کرد تا بلکه بتواند از طریق مسئولان این فدراسیون مشکل خود را حل کند هر چند که باز هم در زمان حضورشان در آنجا با مشکل بزرگی مواجه می‌شوند به طوری که کارمندان این فدراسیون با بیل به سر همسر او می‌زنند تا برای دقایقی او دچار بیهوشی شود.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از کشف بیش از ۱۰۰۰ دستگاه کامپیوتر خودرو از مخفیگاه دو مالخر اموال مسروقه خبر داد.
رئیس اداره برنامه ریزی پاسخ و تمرین سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران از به روزرسانی ساز و کار استان‌های معین تهران در حوادث بزرگ خبر داد.
پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
در فصل بهار، با شروع گرده‌افشانی درختان و گیاهان گوناگون، هوا پر از گرده شده و برخی از افراد با استنشاق این گرده‌ها، دچار واکنش‌های حساسیتی می‌شوند. اما چه باید کرد؟
رئیس پلیس تهران بزرگ در حکمی سرهنگ محمد معظمی گودرزی را به سمت رئیس پلیس پیشگیری پایتخت منصوب کرد.
رئیس اداره تصادفات پلیس راهور تهران بزرگ ضمن ارائه توصیه‌هایی به‌منظور رانندگی در روزهای برفی بر ضرورت رعایت قاعده ۸ ثانیه تاکید کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ اولویت‌های کاری این پلیس را تشریح کرد و ضمن رد استفاده سارقان از طلایاب در سرقت منازل، چگونگی دست یافتن سارقان به طلای نگهداشته شده در منازل را گفت.
بازدید رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از خبرگزاری مهر
سرهنگ جلیل موقوفه‌ای رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از خبرگزاری مهر بازدید کرد .
اکثر مطالعات موافق هستند که محصولات لبنی غنی از کلسیم می‌توانند احتمال ابتلا به رشد سلول‌های سرطانی در روده بزرگ و در نتیجه سرطان روده بزرگ را کاهش دهند. مکمل‌های کلسیم نیز ممکن است مفید باشند.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری پایتخت گفت: در پی اعلام یک فقره کودک ربایی در خیابان«خراسان» بلافاصله تیم عملیاتی کلانتری مولوی به محل اعزام شدند و در بررسی اولیه مشخص شد، دختربچه۶ ساله به همراه مادر بزرگش برای اقامه نماز به مسجد مراجعه کرده است و زمانی که مادربزرگ در حال نماز خواندن بوده، دختر بچه در حالی که کیف مادربزرگش را در دست داشته از مسجد خارج شده است.
انگور سرشار از آنتی اکسیدانی به نام پلی فنول است که روند گسترش سرطان را کندتر می‌کند یا آن را متوقف می‌کند. به خصوص آب انگور بنفش می‌تواند به هنگام مصرف منظم از بسیاری از سرطان‌ها مانند ریه، دهان، حلق، تخمدان، گردن رحم، پروستات، روده بزرگ و لوزالمعده جلوگیری کند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۹ اراذل و اوباش که قصد قدرت نمایی و برهم زدن نظم عمومی را در محله بی سیم داشتند خبر داد و گفت: متهمان در عملیات ضربتی پلیس دستگیر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ