رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق خودرو در حین گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهم که به تازگی از زندان آزاد شده بود هنگام سرقت خودرو زانتیا دستگیر شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک سارق حرفه‌ای و سابقه‌دار لوازم محتویات خودروها خبر داد و گفت: متهم به ۱۵ فقره سرقت اعتراف کرد.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ متهم سارق و مالخر لوازم داخل خودور در سطح شهر تهران خبر داد.
فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری ۲ نفر از سارقان حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه زنی در سطح شهر خبر داد.
فرمانده یگان امداد پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها خبر داد و گفت: متهم در همان ابتدا به ۵ فقره سرقت اعتراف کرد.
ساری- فرمانده انتظامی استان مازندران از دستگیری متهم فراری که با وعده واردات خودرو، مبلغ چهار هزار میلیارد ریال از شهروندان کلاهبرداری کرده بود، خبر داد.
در ۲۴ ساعت گذشته شهر تهران شاهد حوادث و جرایمی مختلفی بود. کشف تریاک و دستگیری سارق خودرو از حوادثی بود که ماموران نیروی انتظامی در کشف آن نقش افرینی کردند.
در ۲۴ ساعت گذشته شهر تهران شاهد حوادث و جرایمی بوده از کشف تریاک تا دستگیری سارق خودرو که ماموران نیروی انتظامی در آن نقش افرینی کردند.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۲ سارق حرفه‌ای خودرو و کشف ۱۱ دستگاه خودروی سرقتی خبر داد.
اصفهان- فرمانده انتظامی شهرستان اصفهان از دستگیری ۲۰ سارق و کشف ۱۷ دستگاه خودرو و موتور سیکلت مسروقه در این شهرستان خبرداد.
سرپرست سرکلانتر ششم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۲ نفر از سارقان حرفه ای خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پژو ۴۰۵ مسروقه خبر داد.
سرکلانتر دهم پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ نفر سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۵ فقره سرقت مشابه اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی‌های انتظامی خبرداد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۱ نفر سارق حرفه‌ای خودرو هنگام سرقت با خودروی پژو پارس مسروقه خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری ۱ نفر سارق حرفه‌ای خودرو هنگام سرقت با خودروی پژو پارس مسروقه خبر داد.
سرکلانتر پنجم پلیس پیشگیری تهران از دستگیری یک نفر سارق حرفه‌ای خودرو هنگام پرسه‌زنی با خودرو پژو پارس مسروقه خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو هنگام پرسه زنی با خودروی پراید مسروقه خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
فرمانده انتظامی شهرستان نیشابور، از شناسایی و دستگیری متهم به ۴۱ فقره سرقت کامپیوتر خودرو در این شهرستان خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه‌ای لوازم خودرو با گشت زنی‌های انتظامی پلیس خبر داد و گفت: متهم به ۳۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
جانشین پلیس پیشگیری تهران از دستگیری سارق حرفه ای و سابقه دار لوازم و محتویات خودروها در محدوده لواسانات خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت اعتراف کرد.
پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری ۲ سارق لوازم و محتویات خودرو در گشت زنی های انتظامی خبرداد و گفت: متهمان به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کردند.
رئیس پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو خبر داد و گفت: متهم به ۲۰ فقره سرقت مشابه اعتراف کرد.
متهم دوم راکب خودرو سرقتی دستگیر و در بازرسی بدنی از وی و سارقی که اقدام به خودکشی کرده بود، یک قبضه سلاح جنگی و تعداد قابل توجهی اسکناس تقلبی کشف شد.
سرکلانتر دوم پلیس پیشگیری از دستگیری سارق حرفه ای محتویات خودرو در محله شهرک قدس و کشف ۲۱ فقره سرقت خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ