در فصل بهار، با شروع گرده‌افشانی درختان و گیاهان گوناگون، هوا پر از گرده شده و برخی از افراد با استنشاق این گرده‌ها، دچار واکنش‌های حساسیتی می‌شوند. اما چه باید کرد؟
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
این ویدئوی تماشایی فرایند پرورش و برداشت هویج در تراس خانه را از مرحله صفر تا صد از نمای نزدیک به شما آموزش می دهد.
درحالی که کمی بیش از یک ماه تا آغاز سوپرلیگ فوتسال زنان باقی‌مانده است، قهرمان فصل گذشته هنوز مربی خود را نمی‌شناسد.
یک سازمان ایمنی سایبری آمریکا چالش های مربوط به زیرساخت احراز هویت و شناسایی ابر رایانش محوری را بررسی می کند. همچنین دامنه بررسی ها به مایکروسافت و سیستم ایمیل رایانش ابری آن نیز می رسد.
پرسپولیس در آستانه شروع لیگ یک مشکل جدی دارد.
دیگر بازیکن تازه وارد استقلال نیز از مدیریت گذشته چک دریافت کرده و او نیز نتوانسته مبلغ مورد نظرش را دریافت کند.
پدر وقتی دخترش را در اتاق مشاوره دید آرام شد و شروع به صحبت کرد و گفت: دخترم آبروی چندین ساله ما را برد، برایش از هر لحاظ که تصور کنید، هیچ چیز کم نگذاشتیم، اما همین دختر بدترین بلا را بر سرمان آورده طوری که از هرچیزی ناامیدمان کرده است و نمی‌دانیم چطور با او برخورد کنیم.
ستاره های تیم میلان در صفحات شخصی خود در فضای مجازی به جدایی پائولو مالدینی واکنش نشان دادند.
لئاندرو پریرا علاقه‌ای به توافق برای فسخ قراردادش نداشته و این موضوع را از طریق مدیربرنامه‌هایش به گوش مسئولان باشگاه پرسپولیس رسانده است. پرسپولیس نیز چاره‌ای ندارد مگر آن که یک فصل دیگر این مهاجم گل نزن را تحمل کند.
سوسن هر بار با یک کیسه بزرگ دارو به خانه باز می‌گردد. سعید خسته از این همه دارو و بداخلاقی همسر، بالاخره به فکر می‌افتد تا متوجه شود واقعاً سوسن دچار چه بیماری شده است؟
نتایج تحقیقات اخیر که در اواسط آوریل در مجله Nature Astronomy منتشر شد، حکایت از آن دارد که نور از حلقه‌های اینشتین (پدیده‌ای که از تغییر شکل نور رسیده از یک منبع مثل کهکشان یا ستاره به یک حلقه، که از همگرایی گرانشی نور منبع توسط یک جرم بسیار بزرگ مانند یک کهکشان دیگر یا سیاهچاله ناشی می‌شود) که به طرز عجیبی منحرف شده‌اند، ممکن است هویت واقعی ماده تاریک را مشخص کند.
اختلاف مدیران باشگاه پیکان برای محل برگزاری بازی با پرسپولیس در هفته بیست و هشتم لیگ برتر به رختکن پیکانی‌ها هم رسیده است.
دردسرهای انتقال پول برای باشگاه استقلال همچنان ادامه دارد.
انتقاد یکی از روسای فدراسیون ها از پاسخگو نبودن معاون وزیر ورزش باعث ایجاد درگیری لفظی در سفر مسئولان ورزش به یزد شد.
مدیتیشن راهی کم‌هزینه و بی دردسر است که بیشتر برای کمک به درمان مشکلات سلامت روان مانند افسردگی، اضطراب، سوء مصرف مواد، استرس آسیب‌زا و حتی رفع مشکلات تغذیه‌ای به کار گرفته می‌شود. همچنین می‌تواند به مقابله با دردهای مزمن کمک کند.
همکاری باشگاه منچسترسیتی با یک بنگاه شرط‌بندی باعث شده که تحقیقاتی درباره نشانه‌های غیرمتعارفی که در این همکاری دیده شده است آغاز شود.
همکاری باشگاه منچسترسیتی با یک بنگاه شرط‌بندی باعث شده که تحقیقاتی درباره نشانه‌های غیرمتعارفی که در این همکاری دیده شده است آغاز شود.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بار دیگر نسبت به پست بازی یکی از بازیکنان مورد اعتماد خود تصمیم جدید گرفت.
پیکان در یک بازی فوق العاده زیبا موفق شد ذوب آهن را شکست دهد.
قسط یک میلیون درهمی قائدی، دردسر جدید استقلال
محققان یک روش جدید برای استخراج بی دردسر طلا از زباله‌های الکترونیکی بدون نیاز به مواد شیمیایی یا انرژی ابداع کرده‌اند.
صابر کاظمی در مسابقات جام واگنر عملکرد فوق‌العاده‌ای را از خود به نمایش گذاشت تا ایران به طور همزمان دو ستاره فوق العاده در پست پشت خط زن در اختیار داشته باشد.
زن ۲۶ ساله‌ گفت: عضویت در این کانال تلگرامی مرا درگیر خودش کرده بود و دیگر کاملا از همسرم فاصله گرفته بودم و به او توجهی نداشتم تا این که مدتی بعد مهرزاد چالشی در گروه به راه‌انداخت که خانم‌های عضو، تصاویری بدون آرایش از خودشان را به اشتراک بگذارند تا اعتماد به نفس آن‌ها سنجیده شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ