رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری زنی که ۵۰ میلیارد ریال ارز خارجی را از خانه‌ای در شهرک غرب تهران سرقت کرده بود، خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرکل ارتباطات و فناوری اطلاعات استان سمنان از برقراری اینترنت پهن باند سیار برای نصب ۸ عدد دوربین سرعت سنج در ۵۰ کیلومتری جاده ترانزیتی عباس آباد جهت حفاظت از یوزپلنگ آسیایی خبر داد.
رئیس پلیس پیشگیری تهران بزرگ از دستگیری یک مالخر خارجی پس از دستگیری یک سارق تلفن خبر داد و گفت: متهمان به ۵۰ فقره سرقت و مالخری اموال به سرقت رفته اعتراف کردند.
«اسکای مگنتار» (SKY Magnetar) نامی که از یک نوع ستاره نوترونی گرفته شده است، نیمی هواپیما و نیمی موشک است که ۱۱۲ متر طول دارد و فضایی برای حدود ۱۲۰ مسافر دارد.
رئیس پلیس آگاهی تهران در خصوص دستگیری زورگیران خشن در تهران گفت: اعضای این باند تاکنون به سرقت ۱۰۰ گوشی تلفن همراه اعتراف کرده اند که ۵۰ شاکی آن تاکنون شناسایی شده است.
وزیر ارتباطات وفناوری اطلاعات گفت: در یک سال گذشته سرعت اینترنت همراه حدود ۵۰ درصد و اینترنت ثابت حدود ۱۰ درصد بهتر شده است.
اصفهان-رئیس مرکز پیش‌بینی و مخاطرات جوی اداره کل هواشناسی استان اصفهان گفت: سرعت وزش باد طی ۲۴ساعت اخیر در شهر اصفهان به ۵۰ کیلومتر بر ساعت رسید و گردوخاک در شرق استان شعاع دید را کاهش داد.
رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ، با اشاره به خلوتی معابر شهر تهران و نسبت به تردد در شهر با سرعت بیش از ۵۰ کیلومتر هشدار داد.
دوربین‌های لیزرگان پلیس راهور تهران بزرگ در نیمه اول تعطیلات تخلفات سرعت را رصد و اعمال قانون کردند.
یک شرکت آلمانی در نمایشگاه قایق اتریش، قایق برقی پرسرعتی به نام ای ۸۰۱ را عرضه کرد که دارای یک موتور الکتریکی داخلی ۳۰۰ کیلووات ساعتی است.
سرکلانتر هفتم پلیس پیشگیری تهران با بیان اینکه از متهمان ۸ دستگاه تلفن همراه سرقتی کشف شد تصریح کرد: متهمان ۳۵ الی ۳۹ ساله در تحقیقات اولیه به بزه انتسابی و سرقت در نازی آباد به روش جیب بری به مدت بیش از ۲ ماه با همدستی یکدیگر اعتراف و اظهار داشتند تا کنون مرتکب ۵۰ فقره سرقت مشابه شدند.
این فرد در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم خود اقرار کرد و گفت که پس از جلب اعتماد فروشنده با ورود به اپلیکیشن رسیدساز جعلی و وارد کردن اطلاعات، یک رسید جعلی واریز به فروشندگان نشان داده و با بهانه‌هایی مثل اختلال در سامانه‌های پیامکی بانک‌ها با تحویل کالا به سرعت از محل دور شده است.
وزیر دارایی رژیم صهیونیستی حکمی را امضا کرد که به موجب آن ۱۰۰ میلیون شکل از محل درآمد‌های مالیاتی فلسطینیان را مصادره می‌کند، پیش از این صهیونیست‌ها هر بار ۵۰ میلیون شکل از درآمد مالیاتی فلسطینیان را بلوکه می‌کردند.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق حرفه‌ای با همکاری پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد و گفت: این سارق ۵۰ فقره سرقت وسایل داخل خودرو را اعتراف کرده است.
سمنان- فرمانده انتظامی استان سمنان از دستگیری سارق حرفه‌ای با همکاری پلیس آگاهی تهران بزرگ خبر داد و گفت: این سارق ۵۰ فقره سرقت وسایل داخل خودرو را اعتراف کرده است.
آخرین آمار کرونا در ایران/ سرقت ۵۰ میلیارد تومانی از مرد طلافروش/ ماجرای قتل پسر توسط پدر!/ دستگیری عاملان درگیری در شهرری/ جنایت هولناک دزد‌ها در جاده ترانزیتی/ مردان اجاره‌ای برای یک میلیون تومان آدم کشتند/ زنی در چنگ زورگیران مسافرنما!/ انتقام میلیاردی عروس از پدر شوهر ثروتمند
سرقت ۵۰ میلیارد تومانی از مرد طلافروش
عین اللهی از وجود ۵۰ میلیون دز ذخیره واکسن کرونا در پلت فرم‌های مختلف خبر داد و افزود: این آمادگی را داریم که به سرعت تولید واکسن را افزایش دهیم.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ دستگیری مأمور قلابی هنگام اخاذی/ ویروس شبه ایدز!/ کلاهبرداری زوج جوان با صرافی آنلاین/ ۸۰ فقره سرقت در پرونده باند دزدان سابقه دار/ پسر معتاد مظنون به قتل مادر/ قتل به خاطر ۵۰ میلیون تومانی که گم شد/ شکار مردان با وعده ازدواج موقت!/ پایان جیب بری‌های سریالی عروس و خواهر شوهر‌ها
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ عاقبت پیامک بازی در فضای مجازی/ قتل هولناک جوان ۲۰ ساله‌ دشتستانی/ جنایت پایان ۴۰ سال همسایگی/ سرقت گردنبند زنان توسط مردان موتورسوار در شرق تهران/ ماجرای مرگ مرموز دختر ۱۰ ساله در خانه پدری/ قتل برای ۵۰ هزار تومان!/ سناریوی عجیب برای سرقت ۲ میلیارد ارز دیجیتال
این مرد درباره جزئیات ماجرا گفت: «دو زن به مغازه طلافروشی من آمدند. آن‌ها گفتند که قصد خرید یک هدیه تولد را دارند. برای همین طلا‌های مختلف را نشان‌شان دادم. آن‌ها مرتب طلا‌های مختلف را می‌دیدند و با هم مشورت می‌کردند. مدتی در مغازه من ماندند. تااینکه درنهایت گفتند، به چند مغازه دیگر هم سر بزنند و دوباره برمی‌گردند. آن‌ها رفتند و من تازه متوجه شدم که یک زنجیر طلای ۵۰ میلیون تومانی را سرقت کرده‌اند. آن‌ها جوری این سرقت را انجام دادند که من اصلا متوجه نشدم. در صورتی که من همیشه حواسم هست.»
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ فرجام ارتباط شیطانی!/ کلاهبرداری برادر برای تصاحب ارثیه ۱۵ میلیاردی پدر!/ سرقت خرما در خرماپزان!/ جنایتی که با تزریق بوتاکس رقم خورد/ نوجوانی سرکرده باند سارقان بزرگ‌سال بود!/ زن ایرانی قربانی آتش سوزی هتل کربلا/ دختری، عروس را آتش زد!/ ربودن دختر ۶ ساله برای ۵۰ میلیون تومان
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بخاطر گوشی با مادرم درگیر شدم/ کلاهبرداری ۵۰ میلیون تومانی با پرنده/ باند سارقان مسلح طلا در دام پلیس/ نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود/ محموله شیشه با پراید سرقتی به مقصد نرسید/ نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود/ قاتل افسر فراجا پای چوبه دار/ افشای راز قتل مرد گچ‌کار پس از ۳ سال
یکی از اهالی روستا «گیلاوندان» گفت: قیمت برنج حدود ۱۰۰ هزار تومان است، اما شالی برنج قیمتی حدود ۴۵ تا ۵۰ هزار تومان دارد، اگر در یک شب فقط ۳۰ کیلوگرم هم درو کنند، چیزی حدود یک میلیون و پانصد هزار تومان ارزش دارد که نصیب سارقین می‌شود. وقتی دسته جمعی این کار را انجام می‌دهند شاید شبی ۱۰۰ کیلوگرم هم بتوانند درو کنند، ارزش آن تقریباً شبی ۴.۵ تا ۵ میلیون تومان می‌شود.
مجتبی پورمحسنی مسئول امور فنی شهرداری نجف شهر نیز گفت: این ۲ نفر با هدف سرقت بنزین از لوله انتقال به مخازن سیرجان، زمینی محصور را در بلوار آیت‌الله کاشانی نجف شهر به بهانه جمع‌آوری ضایعات اجاره و شنبه شب برای اجرای نقشه خود و سرقت بنزین حدود ۵۰ متر کانال زیرزمینی حفر کرده بودند تا به لوله بنزین برسند، اما گاز بنزین جان هر ۲ نفر را گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ